Jump to content
IGNORERAD

SOS Thailand premiär 27 maj (måste man ju se)


Nisse Hult

Recommended Posts

Nisse Hult
Ja, det verkar ju vara en användbar funktion. Jag råkade snubbla på en film inspelad i Thailand på Netflix, men där verkar det ju inte finnas någon sökfunktion. Så det var bara tur. Filmen hette för övrigt Elephant White.

 

Och jag antar att thaimoose ej får uttala sig huruvida Netflix kommer att finnas på TiVo.

 

Herr Chang har talat.

Hmmmmmm... Hans majonäs honungen av Siam har vita elefanter.  :_russian:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/White_elephant_(animal)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 84
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Nisse Hult

    31

  • Herr Chang

    7

  • Kollba

    5

  • husse

    4

Mest aktiva i denna tråd

Synd att TV 3 inte kan klockan, å börja sända ett avsnitt kl 19 istället för annonserat 19,30

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nisse Hult
Synd att TV 3 inte kan klockan, å börja sända ett avsnitt kl 19 istället för annonserat 19,30

Äh det var ju reprisen från igår först, juuuuu.  :_russian:

Link to comment
Dela på andra sajter

Och 19.30 började ju dagens avsnitt, tycker det är hyfsat intressant

Skickat från min HTC One via Tapatalk 2

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Nisse Hult

Och 19.30 började ju dagens avsnitt, tycker det är hyfsat intressant

Skickat från min HTC One via Tapatalk 2

Jaa, det är ju Thailand eller nyheterna. Åh då får det bli Thailand för min del.  :_russian:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Fruktansvärt tråkigt! Hade dom klippt bort resumén efter reklamen/fallen och inte visat vad som händer nästa avsnitt.. så hade programmet inte varit mer än 10 min långt. Riktigt kasst!

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang
Fruktansvärt tråkigt! Hade dom klippt bort resumén efter reklamen/fallen och inte visat vad som händer nästa avsnitt.. så hade programmet inte varit mer än 10 min långt. Riktigt kasst!

 

Ja, inte är det långa avsnitt. Roande dock med hon som skulle simma till Phi Phi :wink:

 

Man kan ju fråga sig nyttan av dessa resuméer. De går ju att spola förbi om man spelat in programmet, men tittar man live så... Är det ett billigt sätt att fylla ut programinnehållet, eller är det för de hönshjärnor som inte kommer ihåg vad som hände innan reklamen?

 

Herr Chang har talat.

Ändrades av Herr Chang
Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Såg första.......Det räckte

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...