FalangDao Inlagd Maj 14, 2013 Dela Inlagd Maj 14, 2013 Sist när jag va nere i Pattaya så träffade jag och mina polare på en svensk snubbe i en vanlig bar som berättade om en gogo som går under namnet "Phoneboth" han gav oss ingen mera info och vi försökte googla detta när vi var där nere, fick fram en dålig och felaktig adress visade det sig. Stället lät lite lattjo och jag undrar nu om det är någon som hört talas om stället eller som kanske varit där? Utifrån så ser det endast ut som en telefonkiosk men det är tydligen en lönndörr i kiosken. Det enda jag vet är att det skall ligga i södra Pattaya ca 3-5min med moppe från Walking. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erkki Inlagd Maj 14, 2013 Dela Inlagd Maj 14, 2013 Tja, This place on soi 2/South Pattaya is very discreet because you need to be buzzed into the phone box! Check out the hotties there sometime. They get zero day time custom and you will appreciate the attention. Erkki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FalangDao Inlagd Maj 14, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 14, 2013 Yes, thats the Place im looking for. But i cant find the Place, when i say soi 2/South Pattaya to taxis they take me to a big hotell, i try 2 times 2 diffrent taxidrivers same result.. Haha Do u have a map for me? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FalangDao Inlagd Maj 14, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 14, 2013 Du kanske snackar svenska kom jag på nu, den där texten tror jag ja känner igen efter min googling Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bangkokbusen Inlagd Maj 14, 2013 Dela Inlagd Maj 14, 2013 Telepati minsann... Tele2 Busen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erkki Inlagd Maj 14, 2013 Dela Inlagd Maj 14, 2013 (ändrad) Tja, Svenska funkar finfint, googlade bara. Har aldrig varit där, Soi 2 har jag varit på, men aldrig sett detta ställe. Erkki Ändrades Maj 14, 2013 av erkki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle123987 Inlagd Maj 14, 2013 Dela Inlagd Maj 14, 2013 (ändrad) Detta ställe skall inte förväxlas med en gogo-bar utan detta ställe är en ren avsugningsbar. De har rum att hyra på övervåningen eller om man inte är blyg så kan man få servicen direkt nere i baren bland de andra gästerna Ändrades Maj 14, 2013 av olle123987 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 14, 2013 Dela Inlagd Maj 14, 2013 Här tydligen en liten vägbeskrivning dit som du kan zooma in och ut.. http://www.bing.com/maps/?v=2&cp=12.919924606133904~100.89570784568785&lvl=18&dir=0&sty=h&sp=Point.k4kyvvsd7174_Phone%20Box%20Bar____~Point.k4m1zpsd78hv_HONDA%20Bike%20Shop____&where1=Pattaya,%20thailand&nwyw=1&ss=yp.Areeya%20Villa&form=LMLTCC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle123987 Inlagd Maj 14, 2013 Dela Inlagd Maj 14, 2013 Vägbeskrivelse: sväng in på soi2 från Pattaya tai och åk till vägen tar slut och blir en t-korsning, där tar du vänster och fortsätter till nästa gång "vägen tar slut" och blir en t korsning, där tittar du till vänster och ser telefonhytten en bit in på höger sida.Lycka till! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FalangDao Inlagd Maj 14, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 14, 2013 Här tydligen en liten vägbeskrivning dit som du kan zooma in och ut.. http://www.bing.com/maps/?v=2&cp=12.919924606133904~100.89570784568785&lvl=18&dir=0&sty=h&sp=Point.k4kyvvsd7174_Phone%20Box%20Bar____~Point.k4m1zpsd78hv_HONDA%20Bike%20Shop____&where1=Pattaya,%20thailand&nwyw=1&ss=yp.Areeya%20Villa&form=LMLTCC Det är precis där jag hamnade med taxina, men ingen visste var telefonkiosken var och det låg bara ett stoooort hotel komplex där så det kändes helt fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FalangDao Inlagd Maj 14, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 14, 2013 Vägbeskrivelse: sväng in på soi2 från Pattaya tai och åk till vägen tar slut och blir en t-korsning, där tar du vänster och fortsätter till nästa gång "vägen tar slut" och blir en t korsning, där tittar du till vänster och ser telefonhytten en bit in på höger sida.Lycka till! Cool. Jag får testa detta när jag åker tillbaka i vinter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd Maj 14, 2013 Dela Inlagd Maj 14, 2013 Vad jag har hört så behöver ni inte söka efter den pga att den har stängt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FalangDao Inlagd Maj 14, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 14, 2013 Jaså!?!? Då måste de stängt nyligen för de fanns för 2mån sedan när jag var där (påstås det iaf) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chockdii Inlagd Juni 11, 2013 Dela Inlagd Juni 11, 2013 Vad jag har hört så behöver ni inte söka efter den pga att den har stängt. Jasså ? var ju där senast i början på maj och då var det öppet. Men oavsett vilket så är det sämre än Le Carré Blanc som kör med samma upplägg, det ligger på sai3, soi33, 20meter från sai3. Men som alltid är det dagsformen på tjejjerna och vilket humör man är på själv som avgör om det är bra eller inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 Jaså!?!? Då måste de stängt nyligen för de fanns för 2mån sedan när jag var där (påstås det iaf) Inte sett denna tråden innan. Men måste iaf fråga om du vart där ännu... Är vän med denna bar sedan länge på facebook och igår var den öppen iaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FalangDao Inlagd December 13, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 13, 2013 Inte sett denna tråden innan. Men måste iaf fråga om du vart där ännu... Är vän med denna bar sedan länge på facebook och igår var den öppen iaf. Jag har inte hunnit dit än, men en gemensam vän till oss har vart där nyligen, och enligt honom så är det sunkiga brudar som fan just nu, så vet inte om det är värt något besök längre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FalangDao Inlagd December 21, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 21, 2013 Inte sett denna tråden innan. Men måste iaf fråga om du vart där ännu... Är vän med denna bar sedan länge på facebook och igår var den öppen iaf. Så har jag äntligen funnit min telefonkiosk. Igår tog vi mopparna och åkte runt på en rövarrunda, första anhalt var telefonkiosken, roligt litet ställe, men inte så mycket vackert att se på tyvärr. Men! Jag kommer lätt ta dit polare som aldrig vart i stan förr, bara för att det är kul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 Så har jag äntligen funnit min telefonkiosk. Igår tog vi mopparna och åkte runt på en rövarrunda, första anhalt var telefonkiosken, roligt litet ställe, men inte så mycket vackert att se på tyvärr. Men! Jag kommer lätt ta dit polare som aldrig vart i stan förr, bara för att det är kul. Kör en ny rövarrunda och kolla upp The Castle också då när du ändå håller på. =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FalangDao Inlagd December 21, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 21, 2013 Kör en ny rövarrunda och kolla upp The Castle också då när du ändå håller på. =) Vart ligger det? Ta mig dit någon dag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 Vart ligger det? Ta mig dit någon dag? Brevid Buffalo bar. Det skall visst vara ett "läder och piskor" ställe Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 Vart ligger det? Ta mig dit någon dag? http://www.the-castle-Pattaya.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FalangDao Inlagd December 21, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 21, 2013 Hmm, verkar lite intressant, påminner de lite om Devils Den? på LK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu