Jump to content
IGNORERAD

Tjuvaktig ladyboy i Pattaya fick stryk av offer

MPR Nyheter

Recommended Posts

MPR Nyheter

En ladyboy som ryckte ett guldhalsband från en ryss i Pattaya fick kort därefter bita i gräset när offret inte visade sig vara lika försvarslöst som han trott. 36-årige Evgeny Alimskiy fick nämligen tag i rånaren och delade ut ett initialt straff i form av ett kok stryk.

Incidenten inträffade vid Pattaya Beach nära Bayasa Hotel-korsningen i centrala Pattaya. När polisen anlände till platsen så fann man Alimskiy och den 29-årige förövaren, som bad polisen att hålla borta den storväxta ryssen eftersom han var rädd att åka på mer stryk.

Alimskiy berättade att han gick till stranden för att vänta på sin shoppande flickvän när transvestiten dök upp och försökte sälja sexuella tjänster. Alimskiy avböjde, men transvestiten följde efter honom och ryckte till slut ett halsband från hans hals. Alimskiy fick dock tag om hans arm, och när förövaren började att försöka slå sig fri så kopplade han ett nacklås och slog tillbaka. Efter pryglingen så bad Alimkiya vittnen att kontakta polisen.

Den blåslagna 29-åringen erkände att han ryckte halsbandet från offrets hals, och sade att han blivit gripen tidigare för att ha stulit från turister.

Källa: http://www.pattayadailynews.com/en/2013/05/09/raging-russian-victim-beats-thieving-ladyboy/

73b90e177598fdeb650655dedbf4d547.jpg

Läs artikeln på huvudsidan

Dela på andra sajter

• Svar 29
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Myran

3

• micke isaan

3

• saobaht

2

• olle123987

2

Mest aktiva i denna tråd

:14: Bra jobbat, hoppas svinet tänker sig för innan "hen" hoppar på nästa farang.

Dela på andra sajter

Men...HALLÅÅÅÅÅÅ, var är ni , alla ni som tycker alla ryssar är avskum, jag tycker det var en "redig karl" som nitade rånaren.

De enda ryssar jag ogillar är de som är med i ishockeylandslaget när dom spöar Tre Kronor!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Jej gillar icke ryska spetnaz!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Det är aldrig rätt att slå en tjej oavsett vad hon gjort är väl den normala reaktionen tur vi har ryssar som inte vet om detta än.

Feminist

Dela på andra sajter

swedenfarang

Tjej? Så vitt jag vet så är ladyboys män. Bra att han fick stryk!

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Dela på andra sajter

Det är aldrig rätt att slå en tjej oavsett vad hon gjort är väl den normala reaktionen tur vi har ryssar som inte vet om detta än.

Ladyboys är inte kvinnor, det är därför det står "Mr" på deras id-kort. För övrigt håller jag inte alls med om att tjejer ska kunna göra vad fan dom vill utan att åka på stryk. Om en tjej snodde mitt halsband och sedan började att veva för att jag tog fast henne, så nog fan skulle hon åka på en vinge; precis som jag skulle agera mot en man. Jämställdhet ska gå åt båda hållen.

Dela på andra sajter

micke isaan

Myran jag skulle vilja ge dig 100 karma för den kommentaren.

Dela på andra sajter

Myran jag skulle vilja ge dig 100 karma för den kommentaren.

Vi får lägga upp en avbetalningsplan :)

Dela på andra sajter

Ladyboys är inte kvinnor, det är därför det står "Mr" på deras id-kort. För övrigt håller jag inte alls med om att tjejer ska kunna göra vad fan dom vill utan att åka på stryk. Om en tjej snodde mitt halsband och sedan började att veva för att jag tog fast henne, så nog fan skulle hon åka på en vinge; precis som jag skulle agera mot en man. Jämställdhet ska gå åt båda hållen.

Jodå de är kvinnor många av dem har inte snoppen kvar och de är mycket taninga och muskelsvaga. Går många gånger inte att se skillnad på dem och tjejer. Tycker att ladyboyen i detta fallet ser ut som en normal Thailändsk kvinna. Att spö tjejer tycker jag är helt OK om de förtjänar det i det fallet tycker vi lika. Men det är konstigt att en person som känner sig som kvinna lever som en kvinna äter hormoner för att bli en kvinna inte enligt vissa skribenter får lov att vara kvinnor. Kan inte se många likheter med en Ladyboy och en man men många flera med en kvinna. 

Sedan finns det många ladyboer som lyckas sämre med sina hormon behandlingar det tredje könet har som alla andra kön olikheter.

Feminist

Dela på andra sajter

gillar du ladyboys eller?.stjäl man ett halsband eller nåt annat,, då är man värd ett kok stryk.så enkelt är det bara.

Dela på andra sajter

Jodå de är kvinnor många av dem har inte snoppen kvar och de är mycket taninga och muskelsvaga. Går många gånger inte att se skillnad på dem och tjejer. Tycker att ladyboyen i detta fallet ser ut som en normal Thailändsk kvinna. Att spö tjejer tycker jag är helt OK om de förtjänar det i det fallet tycker vi lika. Men det är konstigt att en person som känner sig som kvinna lever som en kvinna äter hormoner för att bli en kvinna inte enligt vissa skribenter får lov att vara kvinnor. Kan inte se många likheter med en Ladyboy och en man men många flera med en kvinna. 

Sedan finns det många ladyboer som lyckas sämre med sina hormon behandlingar det tredje könet har som alla andra kön olikheter.

Håller inte med. Rent generellt har jag inget emot ladyboys, jag känner ett flertal som är riktigt bra personer; men jag anser inte att en tanig och muskelsvag man i klänning och med avhuggen snopp är en kvinna. 

Jag kan äta klorofylltabletter och måla mig grön, men inte fan är jag en gurka för det.

Dela på andra sajter

Ok, själv tycker jag att ladyboys/katoyer är och förblir män oavsett operationer eller preparat, är man född man så är man en man, att man föds  i fel kropp är bara kvalificerat trams.

Har dessutom för mig att skillnaden mellan en ladyboy och en katoy är operationen av pillevippen?

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Dela på andra sajter

olle123987
Jag kan äta klorofylltabletter och måla mig grön, men inte fan är jag en gurka för det.

Nä då blir du Kermit :D

Dela på andra sajter

THAISWEDE
Men...HALLÅÅÅÅÅÅ, var är ni , alla ni som tycker alla ryssar är avskum, jag tycker det var en "redig karl" som nitade rånaren.

De enda ryssar jag ogillar är de som är med i ishockeylandslaget när dom spöar Tre Kronor!

Jag e här! Jag pissar väl på ryssen oavsett vad han gjorde med dojjan. Det var inte min kätting.

Ryssar e smutsiga och kan inte uppföra sig!!!

Dela på andra sajter

Nu har jag inte guld på mig men oavsett kön skulle jag nitat hen om jag fick tag i hen

Edit! En kraftig örfil. DS

Ändrades av heno.sthlm

.-' henke

Dela på andra sajter

Singha711

De flesta ladyboys utanför baren försörjer sig i första hand på stölder.

Jag tror att det är högst 30% av kunderna som vid kontakttillfället utanför barerna är medvetna om att det rör sig om män och inte kvinnor. För resten gäller det att så snabbt som möjligt komma över pengar och värdeföremål. Iaf innan offret blir varse om sitt misstag.

Ofta hjälper man till att ytterligare "sänka" oerfarna och berusade kunders medvetande genom att droga sina offer. Gärna på hotellrummet där man har gott om tid att "undersöka" klientens tillhörigheter och värdeföremål.

Jag ber om ursäkt om jag är för kategoriskt men efter vad jag dagligen och speciellt på sena timmar får se här på BeachRoad i Jomtien gör mig övertygad att sexuella tjänster bara utgör en marginell biprodukt i de freelancande ladyboysens verksamhet och affärside. Den bygger i första hand på stölder och bedrägerier. Och offren är väldigt många. De har oftast inga minnen eller stora skamkänslor. Och så blir det oftast ingen anmälan eller polisrapport.

Polisen är säkert medveten om problemet och gör ganska frekventa "razzior" här i Jomtien. Problemet är bara att de sätter på rödljus och all slags varningsanordningar så att ladyboysen och annat ljusskyggt slödder kan sätta sig i säkerhet i god tid. Säkert en medveten strategi för att hålla skenet uppe, hahaha...

//Singha711

Dela på andra sajter

micke isaan
Håller inte med. Rent generellt har jag inget emot ladyboys, jag känner ett flertal som är riktigt bra personer; men jag anser inte att en tanig och muskelsvag man i klänning och med avhuggen snopp är en kvinna. 

Hahahahaha 100 karma till :)

Dela på andra sajter

Skulle vara intressant att höra hur många här som verkligen har haft problem med ryssar, så det inte bara är en myt att ryssar är så jäkla otrevliga. Själv har jag då aldrig mött på ett enda problem med dom under mina många resor. Dom finns där och har blivit många det är det enda jag kan konstatera!

Hade det varit lika många svenskar tror jag säkert det hade funnits ett och annat rötägg också!

snucke

Dela på andra sajter

Herr Chang
Skulle vara intressant att höra hur många här som verkligen har haft problem med ryssar, så det inte bara är en myt att ryssar är så jäkla otrevliga. Själv har jag då aldrig mött på ett enda problem med dom under mina många resor. Dom finns där och har blivit många det är det enda jag kan konstatera!

Hade det varit lika många svenskar tror jag säkert det hade funnits ett och annat rötägg också!

snucke

Inte för att jag träffat så många ryssar i Pattaya/Jomtien, men de jag träffat har varit trevliga och angenäma att umgås med.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

En ladyboy som ryckte ett guldhalsband från en ryss i Pattaya fick kort därefter bita i gräset när offret inte visade sig vara lika försvarslöst som han trott. 36-årige Evgeny Alimskiy fick nämligen tag i rånaren och delade ut ett initialt straff i form av ett kok stryk.

Incidenten inträffade vid Pattaya Beach nära Bayasa Hotel-korsningen i centrala Pattaya. När polisen anlände till platsen så fann man Alimskiy och den 29-årige förövaren, som bad polisen att hålla borta den storväxta ryssen eftersom han var rädd att åka på mer stryk.

Alimskiy berättade att han gick till stranden för att vänta på sin shoppande flickvän när transvestiten dök upp och försökte sälja sexuella tjänster. Alimskiy avböjde, men transvestiten följde efter honom och ryckte till slut ett halsband från hans hals. Alimskiy fick dock tag om hans arm, och när förövaren började att försöka slå sig fri så kopplade han ett nacklås och slog tillbaka. Efter pryglingen så bad Alimkiya vittnen att kontakta polisen.

Den blåslagna 29-åringen erkände att han ryckte halsbandet från offrets hals, och sade att han blivit gripen tidigare för att ha stulit från turister.

Källa: http://www.pattayadailynews.com/en/2013/05/09/raging-russian-victim-beats-thieving-ladyboy/

73b90e177598fdeb650655dedbf4d547.jpg

Läs artikeln på huvudsidan

Föredömligt agerat.

Ryssar är inte så dumma som det sägs på MPR.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...