Jump to content
IGNORERAD

Budget på era resor till Thailand


MrPutte

Recommended Posts

John Khonken

Jag lever sparsamt. men runt 1000kr per dag blir det ändå. Gillar dricka öl på bararna  och umgås. Hatar att vara på rummet.  jag har funderat lite. Går att klara sig på runt 1000kr ink hotell i udonthani- . Borde gå. Hänger på svenska kronan

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 106
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Kollba

    12

  • Benjamas

    9

  • John Khonken

    4

  • B747

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Khemmarat

För 10 år sen så brukade det gå åt ca 40-50.000Sek på en månad +flyget. Numera med fru o barn

 

så ligger alltid budgeten på sek 100k + men det går aldrig åt, vi har jo boende ,bil , mc och allt på plats

 

så om vi stannar "hemma"  och inte åker iväg mer än över en dag eller två så går det kanske åt 20 -30.000

 

per månad   och i det finns det några  "seriösa" partyn med många gäster o fritt allt

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest J666

Min budget ligger på ca 10.000 sek i månaden och det funkar kanon. Eller jag personligen tycker inte att jag har skittråkigt iaf. Vissa dagar gör jag av med 100 bath, andra dagar 2000 bath.. Men jag sitter ju inte heller och ringer i klockor m.m. hela tiden...

På dessa 10.000 sek i månaden tillkommer flygbiljetten på ca 6000 riksdaler

Link to comment
Dela på andra sajter

Såja det var mer på min nivå kanske lite under till och med. Blir ju blek om nosen när man ser vad en del bränner på sina resor.

huvet ner i sanden och rumpan upp i skyn

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest J666
Såja det var mer på min nivå kanske lite under till och med. Blir ju blek om nosen när man ser vad en del bränner på sina resor.

Jag stannar 6-7 månader därav 10.000 i månaden.. Hade jag bara åkt 1 månad hade jag säkert bränt 30.000 sek. Hehe

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Som flera säger. är man på semester 4 veckor. Inte fan snålar jag då. Utan lever livet varje dag. Det betyder inte att ringai klockor och super mig redlös varje dag. Utan äta gott koppla av och njuta av livet . Varva ner ladda batterierna. Träffa roliga kamrater man lärt känna. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja.Kosta vad det kosta vill,bara det inte blir för dyrt.Som en Fransman på jobbet sa. :crazy:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...