Jump to content
IGNORERAD

"Människors värde är lika stort i Thailand som i Sverige"


emulov

Recommended Posts

Vaxet.Tyvärr får du/ni sitta av ert straff någon annanstans än Kumlabunkern..den är fylld av andra kulturberikare  :bag: Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 59
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • ban99arne

    9

  • soiwalker

    5

  • andrejsdenruskige

    4

  • namyxes

    4

Mest aktiva i denna tråd

Guest jing jing

Quote

Vaxet.Tyvärr får du/ni sitta av ert straff någon annanstans än Kumlabunkern..den är fylld av andra kulturberikare  :bag: Mvh Måne

Jag uppfattade det där skämtet. nu mår jag lite dåligt och behöver prata med någon.  ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

HA HA ! FY FAN VA MORAL TJÄRINGAR DET FINNS PÅ DEN HÄR SIDAN ! OCH EN JÄVLA MASSA DUBBEL MORAL ! EN MASSA SOM GLÖMT VAR DOM KOMMER I FRÅN ! SLÅR VAD OM ATT 99 % HAR KÖPT ELLER VILL KÖPA SEX ! RESTEN EN % ÄR TJEJER OCH DOM FÅR PRÖJS ! UNDRAR VARFÖR SÅ SVÅRT ATT ERKÄNNA ATT NI ÅKER TILL Thailand FÖR ATT GÖKA ! DOM SOM ÅKER TILL PATTIS FÖR ATT SPELA GOLF HAR VÄL FEMTIO I HANDIKAPP OCH KAN KNAPPT SPELA !! FÖR DOM JAGAR GNOER MESTA DELS AV TIDEN ! MEN DET ÄR VÄL BRA URSÄKT ELLER DÅLIG ! FY FAN FÖR MORAL KÄRRINGAR OCH GUBBAR SOM SITTER NER OCH KISSAR ! SJÄLV KOMMER JAG FORTSÄTTA ATT GÅ PÅ BADUS SNURRBARER OAVSETT VAD FOLK OCH FÄN TYCKER ! KOMMER INTE SKÄMMAS HELLER BARA NJUTA AV LIVETS GODA MEDEN NI ANRA SPELAR MINIGOLF I PATTIS  :D:D SNART KOMMER VÄL NÅGON ATT SÄGA ATT JAG ÅKER TILL PATTIS FÖR KULTURENS SKULL ! EN SOM GILLAR ATT STARTA DAN PÅ SOI SIX EFTERMIDDAN PÅ SABAI SABAI OCH SLUTAR NATTEN PÅ NÅN CHYSST GO GO BAR !! EN SOM ÄLSKAR DET GENUINA Thailand !!  :lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Quote

HA HA ! FY FAN VA MORAL TJÄRINGAR DET FINNS PÅ DEN HÄR SIDAN ! OCH EN JÄVLA MASSA DUBBEL MORAL ! EN MASSA SOM GLÖMT VAR DOM KOMMER I FRÅN ! SLÅR VAD OM ATT 99 % HAR KÖPT ELLER VILL KÖPA SEX ! RESTEN EN % ÄR TJEJER OCH DOM FÅR PRÖJS ! UNDRAR VARFÖR SÅ SVÅRT ATT ERKÄNNA ATT NI ÅKER TILL Thailand FÖR ATT GÖKA ! DOM SOM ÅKER TILL PATTIS FÖR ATT SPELA GOLF HAR VÄL FEMTIO I HANDIKAPP OCH KAN KNAPPT SPELA !! FÖR DOM JAGAR GNOER MESTA DELS AV TIDEN ! MEN DET ÄR VÄL BRA URSÄKT ELLER DÅLIG ! FY FAN FÖR MORAL KÄRRINGAR OCH GUBBAR SOM SITTER NER OCH KISSAR ! SJÄLV KOMMER JAG FORTSÄTTA ATT GÅ PÅ BADUS SNURRBARER OAVSETT VAD FOLK OCH FÄN TYCKER ! KOMMER INTE SKÄMMAS HELLER BARA NJUTA AV LIVETS GODA MEDEN NI ANRA SPELAR MINIGOLF I PATTIS  :D:D SNART KOMMER VÄL NÅGON ATT SÄGA ATT JAG ÅKER TILL PATTIS FÖR KULTURENS SKULL ! EN SOM GILLAR ATT STARTA DAN PÅ SOI SIX EFTERMIDDAN PÅ SABAI SABAI OCH SLUTAR NATTEN PÅ NÅN CHYSST GO GO BAR !! EN SOM ÄLSKAR DET GENUINA Thailand !!  :lol:

hehe det här inlägget har vi skickat till vår expertpanel, som idag består av buzzen och soiwalker. Dom kommer höra av sig till dig framöver.  :glasses:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

hehe det här inlägget har vi skickat till vår expertpanel, som idag består av buzzen och soiwalker. Dom kommer höra av sig till dig framöver.    :glasses:

Hej!

Jag som jourhavande expert kan konstatera att Jing Jing har värst dubbelmoral av alla. Han hävdar att han åker till Thailand för att njuta av de dyraste hotellen med sin thaitjej. Sanningen är att han är stor stamgäst på Nana Plaza och köper vykort på fina hotellrum för att skanna av och lägga upp bilden på TT. Egentligen hyr han ett billigt rum från en av Nana Go-Go barerna.  :na::na:

Hälsning

Svarten

Jourhavande expert

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

HA HA ! FY FAN VA MORAL TJÄRINGAR DET FINNS PÅ DEN HÄR SIDAN ! OCH EN JÄVLA MASSA DUBBEL MORAL ! EN MASSA SOM GLÖMT VAR DOM KOMMER I FRÅN ! SLÅR VAD OM ATT 99 % HAR KÖPT ELLER VILL KÖPA SEX ! RESTEN EN % ÄR TJEJER OCH DOM FÅR PRÖJS ! UNDRAR VARFÖR SÅ SVÅRT ATT ERKÄNNA ATT NI ÅKER TILL Thailand FÖR ATT GÖKA ! DOM SOM ÅKER TILL PATTIS FÖR ATT SPELA GOLF HAR VÄL FEMTIO I HANDIKAPP OCH KAN KNAPPT SPELA !! FÖR DOM JAGAR GNOER MESTA DELS AV TIDEN ! MEN DET ÄR VÄL BRA URSÄKT ELLER DÅLIG ! FY FAN FÖR MORAL KÄRRINGAR OCH GUBBAR SOM SITTER NER OCH KISSAR ! SJÄLV KOMMER JAG FORTSÄTTA ATT GÅ PÅ BADUS SNURRBARER OAVSETT VAD FOLK OCH FÄN TYCKER ! KOMMER INTE SKÄMMAS HELLER BARA NJUTA AV LIVETS GODA MEDEN NI ANRA SPELAR MINIGOLF I PATTIS  :D:D SNART KOMMER VÄL NÅGON ATT SÄGA ATT JAG ÅKER TILL PATTIS FÖR KULTURENS SKULL ! EN SOM GILLAR ATT STARTA DAN PÅ SOI SIX EFTERMIDDAN PÅ SABAI SABAI OCH SLUTAR NATTEN PÅ NÅN CHYSST GO GO BAR !! EN SOM ÄLSKAR DET GENUINA Thailand !!  :lol:

Ett tips i all vänlighet är att du skippar caps lock framöver, kan dämpa intrycket av att du fyllnat till. Vad gäller innehållet i ditt inlägg håller jag med dig om att en stor del av forumets medllemmar verkar ha "glömt" sina tidigare eskapader och numera har lite finare stil. Av de 50-60 svenskar med thaidamer som jag känner hemifrån Sverige så har samtliga varit aktiva rumlare, de flesta är det fortfarande när de får chansen. Eventuellt kan det ju vara så att detta forum är helt orepresentativt, fast det verkar å andra sidan inte sannolikt..

Alla män köper sex, skillnaden är om man förstår det eller inte.

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

Hm..få se nu. Stora skrikande bokstäver..verkar bekant. Kan det möjligtvis var Sven eller kanske Janne eller vad han nu heter.

Välkommen tillbaks iallafall  :yipi:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett tips i all vänlighet är att du skippar caps lock framöver, kan dämpa intrycket av att du fyllnat till. Vad gäller innehållet i ditt inlägg håller jag med dig om att en stor del av forumets medllemmar verkar ha "glömt" sina tidigare eskapader och numera har lite finare stil. Av de 50-60 svenskar med thaidamer som jag känner hemifrån Sverige så har samtliga varit aktiva rumlare, de flesta är det fortfarande när de får chansen. Eventuellt kan det ju vara så att detta forum är helt orepresentativt, fast det verkar å andra sidan inte sannolikt..

Alla män köper sex, skillnaden är om man förstår det eller inte.

Jag ar osaker pa vad eller vem h2o gapar om da jag inte sett nagot inlagg i traden om folk som stoder forslaget. Jag haller med Soiwalker om att det sakert ar fler pa forumet som nagon gang har betalat for sex an vad som framgar. Att du inte har nagon kompis av 50-60 med thaidam som aldrig nyttjat prostituerade later dock valdigt konstigt. Det ar val samtidigt ett tecken pa mognad/utveckling om man tidigare har gjort det och nu tar avstand fran det, sa lange man inte direkt ljuger om det, eller? Det ar lite som att det ar kul att roka braj nar man ar 18 men kanske inte nagot man skryter om nar man ar 52, fast i det har fallet ar kanske alderforhallandet det omvanda  ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag förstår ju inte varför man på detta forum skulle bekänna om man köpt sex eller inte. Det är möjligt att man själv inte skäms för det, men det kan ju bli olustigt för den thaidam man lever med.

Jag vet att det finns ett antal medlemmar (som aldrig skriver något själva) som mer än gärna berättar för sin thaidam vad någon skrivit här. Och sen går det igång bland thailändska skvallerbyttor...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Quote

Ett tips i all vänlighet är att du skippar caps lock framöver, kan dämpa intrycket av att du fyllnat till. Vad gäller innehållet i ditt inlägg håller jag med dig om att en stor del av forumets medllemmar verkar ha "glömt" sina tidigare eskapader och numera har lite finare stil. Av de 50-60 svenskar med thaidamer som jag känner hemifrån Sverige så har samtliga varit aktiva rumlare, de flesta är det fortfarande när de får chansen. Eventuellt kan det ju vara så att detta forum är helt orepresentativt, fast det verkar å andra sidan inte sannolikt..

Alla män köper sex, skillnaden är om man förstår det eller inte.

Jag ar osaker pa vad eller vem h2o gapar om da jag inte sett nagot inlagg i traden om folk som stoder forslaget. Jag haller med Soiwalker om att det sakert ar fler pa forumet som nagon gang har betalat for sex an vad som framgar. Att du inte har nagon kompis av 50-60 med thaidam som aldrig nyttjat prostituerade later dock valdigt konstigt. Det ar val samtidigt ett tecken pa mognad/utveckling om man tidigare har gjort det och nu tar avstand fran det, sa lange man inte direkt ljuger om det, eller? Det ar lite som att det ar kul att roka braj nar man ar 18 men kanske inte nagot man skryter om nar man ar 52, fast i det har fallet ar kanske alderforhallandet det omvanda  ;)

Jag skulle inte kalla alla dessa 50-60 damer för prostituerade men däremot att de tagit betalt för sitt sällskap, om nu någon anser att det är någon skillnad. Betalning kan ske direkt, som en kallsinning transaktion mellan 2 människor som tillfälligt möts. I andra fall sker betalningen i form av månatliga underhåll och hemlandsstöd, kanske en mer rumsren modell men principen är densamma. Vad gäller den påstådda mognaden/utvecklingen hos omvända män så förbehåller jag mig rätten att vara skeptisk. Den dagen förhållandet spricker kan jag sätta mina sista sekiner på att samma mogna män bokar första bästa kärra till Thailand för lite omoget leverne. Sluta skämmas, vi är män och vår DNA är programmerad för detta.

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Man undrar ju om Lena Olsson verkligen varit på plats bland barerna i ex Pattaya när hon uttrycker att många far väldigt illa av sexhandeln.

Eller har hon möjligen insideinformation?

Är det verkligen av omtanke om sina stackars medsystrar bland barerna eller av ren dumhet som hon har sina åsikter?

Hur fan ska en sån lag kunna tillämpas i praktiken?

DET ska bli oerhört intressant att få reda på.

För det första kommer samtliga hundratusen bartjejer i Thailand att fullständigt skita i denna lag, om de nu överhuvudtager kommer att fatta att den finns. Vilket jag starkt betvivlar.

Och att thailändska polisen skulle börja jaga svenska och norska bargubbar är ju så löjeväckande att man häpnar.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste Herr Grändflanör, det finns faktiskt män som tänker med hjärnan. Vad barstollarna tänker med vet vi sedan länge och det är ju inte ens reptilhjärnan.

[move]Dr Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste herr gule66böj.Mannen har tre huvuden och bara ett har utrustats med hjärna, sen delar ju chefshjärnan ut lite order ibland och då kan det gå hur som helst,Supervisorbrain Måne  ;)

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Arne, ta av dig strumpbyxorna och kom in i matchen. Jag vet att utbudet av okomplicerat sex med en vacker 20-årig tjej är begränsat i Flen men det finns väl ingen anledning att bli bitter för det?

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bäste herr Arne!

Finns säkert gott om barstollar som faktiskt tänker med sina hjärnor.

Vad är det egentligen som är så hemskt med att vilja ha lite kul och roa sig?

Så länge allt sker utan tvång och med glimten i ögat så är det tametusan ingen som far illa.

Vill inte lilla Noi gå med mig så kan hon säga nej och vill inte jag gå med lilla Noi så kan jag säga nej.

Men det fattar väl varken du eller Lena Olsson.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

BTT

Mycket tokigt har du skrivit men det här kan väl ingen ärlig människa säga

är felaktigt;

"Vad är det egentligen som är så hemskt med att vilja ha lite kul och roa sig?

Så länge allt sker utan tvång och med glimten i ögat så är det tametusan ingen som far illa.

Vill inte lilla Noi gå med mig så kan hon säga nej och vill inte jag gå med lilla Noi så kan jag säga nej.

Men det fattar väl varken du eller Lena Olsson."

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste herr Arne!

Finns säkert gott om barstollar som faktiskt tänker med sina hjärnor.

Vad är det egentligen som är så hemskt med att vilja ha lite kul och roa sig?

Så länge allt sker utan tvång och med glimten i ögat så är det tametusan ingen som far illa.

Vill inte lilla Noi gå med mig så kan hon säga nej och vill inte jag gå med lilla Noi så kan jag säga nej.

Men det fattar väl varken du eller Lena Olsson.

BTT

Det finns sakerligen tankande och reflekterande barstollar, men de ar lite som myten med den lyckliga horan - dvs de hanvisas till men syns sallan till. Tills de gor sig kanda har pa forumet far vi val noja oss med medelbegavade barstolar istallet.

Link to comment
Dela på andra sajter

ha ha ! nu börjar det bli lite kul ! nästan lika roligt som att gå på sabi sabai !! att sverige är på väg att bli en banan republik vet jag sen länge men att norge redan är det viste jag inte ! jag har aldrig gnällt på er som inte går på go go eller sitter och har trevligt i en snurr bar me 20 snygga tjejer ! men jag gillar att gå på badhus och ja gillar att gå på go go så jag kommer fortsätta med det ! sen om någon kallar det för att man har reptil hjärna skiter jag i ! tänker i alla fall inte åka till Pattaya och spela golf  :D:D:D går hellre till brudarna på soi 7 en står och puttar i 30 + och dricker vatten !! det bästa som skrivts idag på den här tråden är den dan eran thai dam drar så står ni där på någon soi  me 1000 battare i handen och jag vet vad ni kommer att köpa  :D:D:na::na:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Det finns sakerligen tankande och reflekterande barstollar, men de ar lite som myten med den lyckliga horan - dvs de hanvisas till men syns sallan till. Tills de gor sig kanda har pa forumet far vi val noja oss med medelbegavade barstolar istallet.

Funkar tankad och refluxerad lika bra?

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

det bästa som skrivts idag på den här tråden är den dan eran thai dam drar så står ni där på någon soi  me 1000 battare i handen och jag vet vad ni kommer att köpa  :D:D:na::na:

Ett golfset med vattenhållare? :neutral:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

ha ha ! nu börjar det bli lite kul ! nästan lika roligt som att gå på sabi sabai !! att sverige är på väg att bli en banan republik vet jag sen länge men att norge redan är det viste jag inte ! jag har aldrig gnällt på er som inte går på go go eller sitter och har trevligt i en snurr bar me 20 snygga tjejer ! men jag gillar att gå på badhus och ja gillar att gå på go go så jag kommer fortsätta med det ! sen om någon kallar det för att man har reptil hjärna skiter jag i ! tänker i alla fall inte åka till Pattaya och spela golf  :D:D:D går hellre till brudarna på soi 7 en står och puttar i 30 + och dricker vatten !! det bästa som skrivts idag på den här tråden är den dan eran thai dam drar så står ni där på någon soi  me 1000 battare i handen och jag vet vad ni kommer att köpa  :D:D:na::na:

Såja, inte så upphetsad nu. Om du upprepar dig själv en gång till om hur mycket du skiter i alla så blir du bara pinsam, vilket uppåttjack använder du?

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi skandinavier har under en längra tid utgett oss för att vara väldssamvetet och de flesta i dessa länder är numera helt säkra på att våra värderingar är de rätta och övriga världen har fel.

Skandinaviska feminister har dessutom tagit patent på allt tyckande angående hur förhållandet mellan män och kvinnor är och skall vara.

Män är av naturen förtryckare och kvinnor således förtryckta. Nåde den som vågar säga emot eller ifrågasätta, mansgris, kvinnomisshandlare etc. är ord som genast används.

Att i denna miljö försöka förklara att det faktiskt är en rätt stor skillnad på lilla Noi i baren och "höga Gudrun" på malmskillnadsgatan är dödsdömt.

Det tog mig själv många år innan jag började förstå lite av vad som försigår och hur man tänker i Asien, både män och kvinnor.

Och jag inbilldar mig inte att våra feminister ens skulle bry sig om att försöka lyssna då de redan tror sig veta hela den allsmäktiga sanningen om allt.

Med bakgrund av ovanstående så är det inte speciellt överraskande att vi nu skall stifta lagar som gäller utanför vårat egna lands gränser.

Föreslår därför att vi i samma anda lagstiftar i flera frågor och låter dessa lagar gälla i hela världen för Svenskar och Norrbaggar.

Hastighetsgränser för fordon bör vara som i Skandinavien, fri fart på Autobahn för alla utan för oss.

Företag drivna av svenskar utomlands skall betala moms och alla skatter i Sverige, dessutom skall de teckna kollektivavtal.

Alkohol skall bara kunna inhandlas på av systembolaget certifierade säljställen.

Cyckelhjälm skall på i alla lägen, självklart.

Säkerhetsbällten, på Thailänska pickupper skall skandinavier som väljer att färdas på flaket säkras med buntband.

Dubbdäck på 1 December oavsett väglag.

Och avslutningsvis.

Köpa sex är olaglig men att sälja är lagligt, en logik som är helt underbar.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hm..få se nu. Stora skrikande bokstäver..verkar bekant. Kan det möjligtvis var Sven eller kanske Janne eller vad han nu heter.

Välkommen tillbaks iallafall  :yipi:

Utan tvekan så att Sven är tillbaka och det enda han inte dricker är just H2o därav nicket. Välkommen tillbaka.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Quote

Vi skandinavier har under en längra tid utgett oss för att vara väldssamvetet och de flesta i dessa länder är numera helt säkra på att våra värderingar är de rätta och övriga världen har fel.

Skandinaviska feminister har dessutom tagit patent på allt tyckande angående hur förhållandet mellan män och kvinnor är och skall vara.

Män är av naturen förtryckare och kvinnor således förtryckta. Nåde den som vågar säga emot eller ifrågasätta, mansgris, kvinnomisshandlare etc. är ord som genast används.

Att i denna miljö försöka förklara att det faktiskt är en rätt stor skillnad på lilla Noi i baren och "höga Gudrun" på malmskillnadsgatan är dödsdömt.

Det tog mig själv många år innan jag började förstå lite av vad som försigår och hur man tänker i Asien, både män och kvinnor.

Och jag inbilldar mig inte att våra feminister ens skulle bry sig om att försöka lyssna då de redan tror sig veta hela den allsmäktiga sanningen om allt.

Med bakgrund av ovanstående så är det inte speciellt överraskande att vi nu skall stifta lagar som gäller utanför vårat egna lands gränser.

Föreslår därför att vi i samma anda lagstiftar i flera frågor och låter dessa lagar gälla i hela världen för Svenskar och Norrbaggar.

Hastighetsgränser för fordon bör vara som i Skandinavien, fri fart på Autobahn för alla utan för oss.

Företag drivna av svenskar utomlands skall betala moms och alla skatter i Sverige, dessutom skall de teckna kollektivavtal.

Alkohol skall bara kunna inhandlas på av systembolaget certifierade säljställen.

Cyckelhjälm skall på i alla lägen, självklart.

Säkerhetsbällten, på Thailänska pickupper skall skandinavier som väljer att färdas på flaket säkras med buntband.

Dubbdäck på 1 December oavsett väglag.

Och avslutningsvis.

Köpa sex är olaglig men att sälja är lagligt, en logik som är helt underbar.

Hehe bra där!  :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...