Jump to content
IGNORERAD

Svenske Ferry dömd till döden


Nack Laeng

Recommended Posts

andrejsdenruskige

Kolba har blivit väldigt bitter, sen han flyttade till Thailand. .

Verkar inte trivas med sin tillvaro. .

Rock on!

 

 

 

Land of smil...eh.SINK.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 443
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • andrejsdenruskige

    45

  • Kollba

    33

  • pensionaren

    17

  • Scandinaviancorner

    16

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

andrejsdenruskige
Vad står SINK för? Skatten Irriterar Nått Kopiöst

 

Skattten Inte Nog Kraftig, ska det nog vara.

Tycker SINK-skatten borde höjas eftersom kapitalet inte omsätts i Sverige. Kanske 35% är på en lagom nivå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att killen som tråden handlar om ska tvingas betala SINK. Enligt en viss källa på forumet så är det det värsta straff man kan råka ut för. :thumbsup:

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Skattten Inte Nog Kraftig, ska det nog vara.

Tycker SINK-skatten borde höjas eftersom kapitalet inte omsätts i Sverige. Kanske 35% är på en lagom nivå.

35-37% borde ligga på en helt acceptabel nivå för utlandsflydda pankisar som inte köper rökat+brännvinet i Sverige.

 

ps. varför inte 37,5%(samma som Explorer Vodka :)

Ändrades av olle123987
Link to comment
Dela på andra sajter

35-37% borde ligga på en helt acceptabel nivå för utlandsflydda pankisar som inte köper rökat+brännvinet i Sverige.

 

ps. varför inte 37,5%(samma som Explorer Vodka :)

Varför inte lägga på en 20% till för avsaknanden av moms på varor som inte köps? :y2:

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför inte lägga på en 20% till för avsaknanden av moms på varor som inte köps?

Precis, och alla vet ju att pankisarna är högkonsumenter på det skattestarka varorna i Sverige, dvs. Sprit o Röka :y2:

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis, och alla vet ju att pankisarna är högkonsumenter på det skattestarka varorna i Sverige, dvs. Sprit o Röka :y2:

O Hundmat. :y2:

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför inte lägga på en 20% till för avsaknanden av moms på varor som inte köps? :y2:

Och sedan borde vi företagare få fakturera dom  typ100,000.- per år eftersom dom inte köper nåra tjänster av oss nått mera! :13:

Ändrades av audirs2

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Och sedan borde vi företagare få fakturera dom  typ100,000.- per år eftersom dom inte köper nåra tjänster av oss nått mera! :13:

Ja fast dom har ju ingen adress så vi får nog ta det från sinkskatten :y2:

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

För fan tillbaka till topic nu..

Ska gubben dö eller inte,?

Själv tycker jag att alla ölsmugglare som kör skytteltrafik till Tyskland skall ha samma straff som knarksmugglaren.

All familjemisär och våldsdåd som dessa smugglare medverkar till berättigar till ett inslaget pannben//Lp

Jag tycker vi slår in pannbenet på'an... ölsmugglarna också.. sen dricker vi upp deras last :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker vi slår in pannbenet på'an... ölsmugglarna också.. sen dricker vi upp deras last :)

 

Nja...Pannben inslaget..Check...men vi säljer hälften och dricker/skjuter i oss hälften.

För "vinsten" drar vi till Thailand och har skoj//Lp

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja...Pannben inslaget..Check...men vi säljer hälften och dricker/skjuter i oss hälften.

För "vinsten" drar vi till Thailand och har skoj//Lp

Fan alltså... det där var nog det finaste jag har läst här på mpr...

Link to comment
Dela på andra sajter

När skrev jag att du var berusad  ?

 

Återigen läser du dårligt.så kanske du är vad du beskyller mej för att beskylla dej för ?    eller nåt ?

 

Om olle123987 skriver:

Man får gå på dem som är "heta" men det är ju svårt att "se" vad och hur mycket folk dricker men pankisarna är alltid ett säkert kort, de har ju inget jobb att sköta så de kan korka upp redan på förmiddagen

 

och du kommenterar med:

Kolba o Carpenter är jo två säkra kort om nån

 

 så har jag väldigt svårt att tolka det på annat sätt än att du menar att jag är berusad, men du vet naturligtvis bättre...

 

Eller är du så feg att du inte vågar stå för vad du skriver ?

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om olle123987 skriver:

Man får gå på dem som är "heta" men det är ju svårt att "se" vad och hur mycket folk dricker men pankisarna är alltid ett säkert kort, de har ju inget jobb att sköta så de kan korka upp redan på förmiddagen

 

och du kommenterar med:

Kolba o Carpenter är jo två säkra kort om nån

 

 så har jag väldigt svårt att tolka det på annat sätt än att du menar att jag är berusad, men du vet naturligtvis bättre...

 

Eller är du så feg att du inte vågar stå för vad du skriver ?

 

Fan... sover du aldrig gubbe??

Tacka fan för att man blir grinig med så korta powernaps :giggle:

 

God morgon//Lp

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan... sover du aldrig gubbe??

Tacka fan för att man blir grinig med så korta powernaps :giggle:

 

God morgon//Lp

 

Inatt är jag för ovanlighetens skull ännu vaken men skall snart gå och lägga mig unge spoling. Är du avundsjuk för att jag klarar av en frostnatt även om jag är gubbe ?

Du kanske skulle prova med några timmar i veckan på ett gym ?

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inatt är jag för ovanlighetens skull ännu vaken men skall snart gå och lägga mig unge spoling. Är du avundsjuk för att jag klarar av en frostnatt även om jag är gubbe ?

Du kanske skulle prova med några timmar i veckan på ett gym ?

 

Nja, funderar mest på om frugan gav dig sockerpiller istället för din vanliga lugnande.

Avundsjuk..näää, jag får sån ångest av att sitta uppe dygnet runt utan att göra något meningsfullt.

 

Men den sista meningen har du helt rätt i,dock har det väl bättre effekt på gamla slapptaskar än på en viril ungdom//Lp

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Kolba o Carpenter är jo två säkra kort om nån

 

att reta upp, så enkelt var det.

 

så sluta tolka vad du läser, i min värld har du aldrig varit berusad av nåt,

 

inte av en kvinna , en drink , av glädje, av nåt what so ever, har bara tråkigt, måste gnälla.

 

livet  är kort man måste njuta av det annars blir det bara..som ditt

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, funderar mest på om frugan gav dig sockerpiller istället för din vanliga lugnande.

Avundsjuk..näää, jag får sån ångest av att sitta uppe dygnet runt utan att göra något meningsfullt.

 

Men den sista meningen har du helt rätt i,dock har det väl bättre effekt på gamla slapptaskar än på en viril ungdom//Lp

Som vanligt har du helt fel, men eftersom det händer hela tiden blir jag inte längre förvånad...

Faktum är att om du börjar redan nu med att få ner isterbuken till ett minimum så kommer både du och din fru att ha glädje av det under många år framöver, och om du fortsätter med gym så kan du uträtta stordåd även när du börjar bli gammal och om inte annat så kommer din fru att uppskatta det.

Sluta upp med att bara tänka på dig själv och tänk lite grann på din fru också...

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Som vanligt har du helt fel, men eftersom det händer hela tiden blir jag inte längre förvånad...

Faktum är att om du börjar redan nu med att få ner isterbuken till ett minimum så kommer både du och din fru att ha glädje av det under många år framöver, och om du fortsätter med gym så kan du uträtta stordåd även när du börjar bli gammal och om inte annat så kommer din fru att uppskatta det.

Sluta upp med att bara tänka på dig själv och tänk lite grann på din fru också...

 

Tror att herrn glömmer att han varit offentlig här...Avd. :blås inte ballonger i taggbuskar.

 

Gänga är överskattat.bara för barnungar och hundar( och kamagradopade äldre herrar med en ung fru) tacka vet jag en bra middag då har man åtminstone 

kvar en god smak i munnen efteråt..

 

Glöm inte o stoppa garnityret i vattnet innan du drar ner rullgardinen, torra lösgaddar drar ner allas humör.

 

Godnatt från pisslandet//Lp

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

att reta upp, så enkelt var det.

 

så sluta tolka vad du läser, i min värld har du aldrig varit berusad av nåt,

 

inte av en kvinna , en drink , av glädje, av nåt what so ever, har bara tråkigt, måste gnälla.

 

livet  är kort man måste njuta av det annars blir det bara..som ditt

Skulle det inte vara enklare att skriva rakt ut vad du menar ?

Jag har varit berusad av många kvinnor, många gånger av alkohol, och av glädje. För att bara inte tala om när mitt första barn föddes...

Jag har inte speciellt råkigt, det ligger bara i min natur att när folk börjar hacka på mig, vare sig det är i ord på internet eller ansikte mot ansikte så reagerar jag.

Jag bor ihop med en thaikvinna som ger mig mer än vad jag önskar. Jag bygger ett hus som är klart om några månader. Jag har en trädgård där jag kan odla vad jag vill. Närsomhelst jag vill kan jag ge mig iväg på min motorcykel på en liten sighseeing trip i området där jag bor. Jag är adopterad (ingift) av en familj som förmodligen är en av de bästa jag kunnat hitta i Thailand. Byborna i "risbyn" gillar mig, jag får mer eller mindre dagliga bevis på det.

Så... De enda gångerna jag har riktigt tråkigt är när jag får omotiverade påhopp från MPR-medlemmar (typ i Buddhatråden).

Är det svar nog ?

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

oavsett vad man har gjort eller inte gjort så är det inte rätt oavsett var man bor i världen så skall döds straff inte få finnas, det är inte humant att det överhuvudtaget finns länder som fortfarande har det kvar, livstidstraff är det som accepteras i dem flesta av jorden länder, dödsstraffen avskaffas i fler o fler länder .det är så jä..s lätt att tycka att det där med dödsstraff är bara rätt ! bara man själv inte är drabbad av det elller man har någon anhörig som blir dömd för det,

Tycker att det skulle vara dödsstraff även i Sverige för narkotika smugglare ..

Och hur kan jag tycka så hemska saker??

 

Jo jag har en son som är narkoman och kan garantera dig att det förstör inte bara en människa det förstör hela familjer.

Jag tycker dom har förverkat sin rätt att existera..

Mvh

Kalle

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror att herrn glömmer att han varit offentlig här...Avd. :blås inte ballonger i taggbuskar.

 

Gänga är överskattat.bara för barnungar och hundar( och kamagradopade äldre herrar med en ung fru) tacka vet jag en bra middag då har man åtminstone 

kvar en god smak i munnen efteråt..

 

Glöm inte o stoppa garnityret i vattnet innan du drar ner rullgardinen, torra lösgaddar drar ner allas humör.

 

Godnatt från pisslandet//Lp

Nu har du dragit ett löjets skimmer över dig själv: "Gänga är överskattat".

Om du inte vet hur det går till på riktigt så kan jag hjälpa dig, men du får själv ställa upp med kvinna efterom min fru inte är tillgänglig för kurser av det slaget.

Beträffande middag så har jag hittills aldrig haft anledning att klaga på vad min fru fixar till.

Och tänderna sitter ännu på plats även om det är svårt att hitta bra tandvård härute i risbyn utan någon som helst kontakt med verkligheten, bortsett från MPR då om det nu kan kallas verklighet...

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...