Jump to content
IGNORERAD

Svenske Ferry dömd till döden


Nack Laeng

Recommended Posts

Jag kanske inte yttryckte mig tillräckligt klart. Du skrev "som kanske hade förstört 15 andra liv" , Så vad jag menade var att bara för att det är lagligt, så betyder det ju inte att det är ofarligt.

 

Ja hur eller hur så tycker jag att det är åt helvete att det verkar som att folk tycker synd om jävla parasiter som smugglar narkotika och får hårda straff.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 443
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • andrejsdenruskige

    45

  • Kollba

    33

  • pensionaren

    17

  • Scandinaviancorner

    16

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

GreenValley
Ok vilken bar gjorde han sig av med innan han åkte fast

Enligt en nyhetssida som man inte ska länka till på MPR så låg baren i Pattaya, vad baren hette står det inget om.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja hur eller hur så tycker jag att det är åt helvete att det verkar som att folk tycker synd om jävla parasiter som smugglar narkotika och får hårda straff.

 

Var har jag sagt att jag tycker synd om narkotika smugglare som inte har läst lagboken i landet där dom blir dömda för brottet?  Vad jag säger är att det är frivilligt att använda knark, inget tvång med andra ord. Men du tycks skylla på narkotika smugglarna, när folk frivilligt använder narkotika. Men sunt förnuft eller att ta ansvar för sina egna frivilliga gärningar är ju sällsynt, bland annat i Sverige, var man är uppfödd med att staten tar hand om allting.

Ändrades av Nemo
Link to comment
Dela på andra sajter

Läs igen, jag sa inget om att domaren var svensk, men du skrev att svenskar bestämde vad man gjorde i andra

 

länder .Därför min fråga, och vad du tycker vet väl alla vid det här läget.

 

Så fortsätt du att spy galla i tid och otid över Sverige,som du levde i till du blev en bitter pensionär.

Ok, mittåt. Jag läste fel, men om nu en svensk PK-person hade beordrat domaren  så hade det väl handlat om max 2 års fängelse med möjlighet till benådning efter 1 år ?

Jag avskydde Sverige i många år även när jag levde där, men eftersom jag inte hade något alternativ förrän jag började närma mig pensionsåldern så blev jag kvar.

Och jo, jag tänker förtsätta att tala om vad jag tycker, inte bara om Sverige utan även om andra saker.

Jag tillhör nämligen dem som gillar folk som ställer sig upp och säger vad de tycker istället för att snacka skit bakom ryggen.

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Ni hade inte brytt er om det var en Malaysier som blivit dömd till döden. Varför bry sig nu?

Link to comment
Dela på andra sajter

Så länge du betalar full skatt har man rätt att yttra sig

 

Så vi som har SINK skall alltså vara tysta ?

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför bry sig nu?

 

Inte jag

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Var har jag sagt att jag tycker synd om narkotika smugglare som inte har läst lagboken i landet där dom blir dömda för brottet?  Vad jag säger är att det är frivilligt att använda knark, inget tvång med andra ord. Men du tycks skylla på narkotika smugglarna, när folk frivilligt använder narkotika. Men sunt förnuft eller att ta ansvar för sina egna frivilliga gärningar är ju sällsynt, bland annat i Sverige, var man är uppfödd med att staten tar hand om allting.

Du vet ju mycket väl vad jag menar med det jag skriver men det är som vanligt du vill bara tjafsa.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Dinkel

Dödsstraff är för lindrigt gör en sådan som tjänar pengar  på död och förödelse för andra 

Link to comment
Dela på andra sajter

Så då tycker du inte att  Adolf Hitler skulle avrättats om dom lyckats att ta honom till fånga.

 

Precis som du själv säger . så fick dom inte tag i honom innan han sj tog livet av sig, men det var nog en jäkla massa människor som hade velat att han skulle ställas in för rätta , och bli dömd, men då hade det garanterat blivet döds straff för han, jag hade nog hellre sett att han ruttnade bort i en fängelse håla , precis som Hess gjorde har jag för mig, sen finns det ju en massa andra diktatorer som skulle rutnna bort i en fängelse håla som ochså tog kål på en massa människor, som TYVÄRR avled innan dom blev dömda.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Är han inte läskunnig eller? De tfinns ju skyltar och i många fall är dom STOOORA där reglerna står Klart och Tydligt.

 

Han får banne mig skylla sig själv!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis som du själv säger . så fick dom inte tag i honom innan han sj tog livet av sig, men det var nog en jäkla massa människor som hade velat att han skulle ställas in för rätta , och bli dömd, men då hade det garanterat blivet döds straff för han, jag hade nog hellre sett att han ruttnade bort i en fängelse håla , precis som Hess gjorde har jag för mig, sen finns det ju en massa andra diktatorer som skulle rutnna bort i en fängelse håla som ochså tog kål på en massa människor, som TYVÄRR avled innan dom blev dömda.

Du skriver att det inte är humant med dödsstraff men att någon ska ruttna bort i ett fängelse verkar att vara humant för dig, fattar inte vad som är humant för dig.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du skriver att det inte är humant med dödsstraff men att någon ska ruttna bort i ett fängelse verkar att vara humant för dig, fattar inte vad som är humant för dig.

 

att då i fängelset är väl förtusan inte samma sak som att hängas eller skutas eller en spruta, sakta går ju åren i fängelset och det är väl som att "ruttna" bort i ett fängelse, eller hur

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Ska bli spännande och se vem som kommer på ett värre straff än döden. Var inte blyga nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

att då i fängelset är väl förtusan inte samma sak som att hängas eller skutas eller en spruta, sakta går ju åren i fängelset och det är väl som att "ruttna" bort i ett fängelse, eller hur

 Ja precis, så enligt dig är det ju att ruttna bort humant.

Ändrades av stefan5300

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du skriver att det inte är humant med dödsstraff men att någon ska ruttna bort i ett fängelse verkar att vara humant för dig, fattar inte vad som är humant för dig.

 

civiliserat samhälle bör därför inte mörda och lemlästa andra människor.

 

Det samme gælder önskad om mord, det er ikke særlig civiliseret.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska bli spännande och se vem som kommer på ett värre straff än döden. Var inte blyga nu.

 

Kan du hjälpa till :thumbsup:

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska bli spännande och se vem som kommer på ett värre straff än döden. Var inte blyga nu.

Finns hur många som helst...

Tortyr i åratal. Fängelse, typ thailändskt i 40 år osv osv.

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är glad att Thailand tar detta på allvar.Jag vet två killar som sitter för bruk och en granne nyligen utsläpt

för mindre langning.Men självklart ska man ha riktigt hårda straff för folk som bestämt sig för att tjäna

pengar på andras olycka.Jag kommer aldrig att glömma ett inlägg av jag tror kim om en kille som hög

våldtagit grannarnas 3åriga flicka och efteråt slog ihjäl henne mot ett träd.

Link to comment
Dela på andra sajter

 Ja precis, så enligt dig är det ju att ruttna bort humant.

hur skulle villja att han straffas då eftersom du ifråga sätter min åsikt, skall han gå fri eller vill du att han skall få sitt dödsstraff. enl min åsikt så ett fängelstrraff är fan mer humant än ett dödstarff även om han s.k ruttnar bort i fängelset.han får gärna sitta där i 50 år o begrunda vad han gjorde.,det är min åsikt.

Link to comment
Dela på andra sajter

hur skulle villja att han straffas då eftersom du ifråga sätter min åsikt, skall han gå fri eller vill du att han skall få sitt dödsstraff. enl min åsikt så ett fängelstrraff är fan mer humant än ett dödstarff även om han s.k ruttnar bort i fängelset.han får gärna sitta där i 50 år o begrunda vad han gjorde.,det är min åsikt.

Det är för dyrt

Link to comment
Dela på andra sajter

Är han 44 år? På fotot kunde han lätt passerat som 67.

Han kom kanske till Sverige som skäggbarn. ???

4star.gifThumbsUp.gifThumbsDwn.gif

“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”

Link to comment
Dela på andra sajter

Hvad nu om det havde været canabis, da havde straffen været det samme.

 

Havde det også det for alle tilhænger af hans død?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är glad att Thailand tar detta på allvar.Jag vet två killar som sitter för bruk och en granne nyligen utsläpt

för mindre langning.Men självklart ska man ha riktigt hårda straff för folk som bestämt sig för att tjäna

pengar på andras olycka.Jag kommer aldrig att glömma ett inlägg av jag tror kim om en kille som hög

våldtagit grannarnas 3åriga flicka och efteråt slog ihjäl henne mot ett träd.

 

Hagelbössa. skjuta av benen i knäleden, binda honom vid ett träd och låta myrorna ta död på honom efter några dagar och det är ändå för lindrigt.

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...