Jump to content
IGNORERAD

Android rules


acarls

Recommended Posts

Sam sip sam

Jaha, så iphone (med gummikondom) är till för oförsiktiga fylleskallar?

ha ha sicket drit

 

 

Enl Bagdad bob höll ju inte apsekten på med billigt drit ,ja ja se där ja

 

 

Drit är bara förnamnet

underbart meddelande he he

post-5585-0-49767400-1371291004.jpg

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 2,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    272

  • andrejsdenruskige

    140

  • Tallviking

    123

  • Sid

    100

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag har haft iPhone 4 i över två år utan något som helst skydd och det har då inte varit något problem.

 

 

Numera verkar ju iPhone vara bra mycket mer hållbar än deras värsta konkurrent.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Jag har haft iPhone 4 i över två år utan något som helst skydd och det har då inte varit något problem.

 

 

Numera verkar ju iPhone vara bra mycket mer hållbar än deras värsta konkurrent.

Ha ha den var rolig apfånen landade lite mjukt dom andra fick en riktig runda ,var nog betald av sekten denna test

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har haft iPhone 4 i över två år utan något som helst skydd och det har då inte varit något problem.

 

 

Numera verkar ju iPhone vara bra mycket mer hållbar än deras värsta konkurrent.

Ja.Där ser man ha ha.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha ha den var rolig apfånen landade lite mjukt dom andra fick en riktig runda ,var nog betald av sekten denna test

He he förnekelse

 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Jag tror väldigt få användare gå omkring med 2 smartphone i fickan. Har dom båda märkena använder dom 1 utav dom och låter den andra ligga i lådan hemma.

 

Ja, då har man ett val trots allt. Själv har jag två telefoner.

Det skulle vara trevligt om iPhone hade dubbel sim-kortshållare eller "hårdvaru-sim".

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Vem vill ha en skitmobil som 5'an. Det enda de gjort med den är väl att fixa misstaget med glaset, förutom då att sätta in föråldrade lösningar som gör att de prestandamässigt ligger efter de andra nylanserade mobilerna.

 

Ja, det är inte helt ok för 3D-cad, rendering och fotoredigering.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Det vet du bara själv?

Och stenar och kottar kunde man göra mycket med:D

Men jag vet dock inte vad dioder och blip blop kommer in i bilden.

Men jag får väl anta att ordspråket stämmer. Som man känner sig själv, så känner man andra?

 

 

Nja, trodde det var du som visste hur det låg till. Åtminstone jag fick det intrycket av ditt ursprungliga inlägg.

 

Och med den sista raden, beskrev du då dig själv?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, trodde det var du som visste hur det låg till. Åtminstone jag fick det intrycket av ditt ursprungliga inlägg.

Och med den sista raden, beskrev du då dig själv?

Nu är det ju så att jag aldrig kommit med något påstående om dig. Om du kan utläsa vad som skrivits?

Om du kan skilja på innebörden av en punkt och ett frågetecken.

Så jag undrar vad du menar att jag skulle åsyfta mig själv i sista raden. Du kanske har högre kunskap om vad jag menar än jag själv?

Men som svar på din fråga så var det en fråga som kanske möjligen kunde appliceras på dig.?

Men det vet du bara själv.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Låter ju mer som en bortförklaring?

Detta är väl totalt felformulerat i samband med att du använder ett frågetecken.

 

 

 

 

Nja, det är väl användandet av punkter och frågetecken i dina inlägg som skapar konstigheter#´<\

 

 

Nu är min svenska inte heller korrekt, varesig när det gäller grammatik eller användande av skiljetecken. Även ordförrådet kan vara bristfälligt uppbyggt och inte ens rättstavnig funkar. Särskrivning uppstår rätt så ofta i tillägg.

 

Men utan att veta, så är ditt sätt att skriva sju resor värre än vad jag lyckas med en dålig dag;'

 

 

Här har du lite hjälp på traven

http://dinsvenska.se/category/skiljetecken-och-andra-tecken/page/2/

 

 

Annars kanske du kan ge mig någon form av översättning av dina "koder" som du lyckas knappa in på ditt tangentbord.

Kanske det finns en app till din telefon som kan hjälpa dig med dina problem.

Ändrades av andrejsdenruskige
Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, det är väl användandet av punkter och frågetecken i dina inlägg som skapar konstigheter#´<

Nu är min svenska inte heller korrekt, varesig när det gäller grammatik eller användande av skiljetecken. Även ordförrådet kan vara bristfälligt uppbyggt och inte ens rättstavnig funkar. Särskrivning uppstår rätt så ofta i tillägg.

Men utan att veta, så är ditt sätt att skriva sju resor värre än vad jag lyckas med en dålig dag;'

Här har du lite hjälp på traven

http://dinsvenska.se/category/skiljetecken-och-andra-tecken/page/2/

Annars kanske du kan ge mig någon form av översättning av dina "koder" som du lyckas knappa in på ditt tangentbord.

Kanske det finns en app till din telefon som kan hjälpa dig med dina problem.

För mig ger du intrycket att du behöver slipa på det skrivna språket för att förstå vad andra skriver?

Men det vet du bäst själv om du behöver? Och för mig är det en icke fråga!

Så jag tror nog inte vi kommer så mycket längre i detta. Så för mig är subjektet härmed en avslutad diskussion!

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

För mig ger du intrycket att du behöver slipa på det skrivna språket för att förstå vad andra skriver? Men det vet du bäst själv om du behöver? Och för mig är det en icke fråga! Så jag tror nog inte vi kommer så mycket längre i detta. Så för mig är subjektet härmed en avslutad diskussion!

 

Ja, kanske jag behöver slipa lite på det skrivna språket.

 

Själv anser jag att du behöver använda er riktigt grov rubank för att få bort ditt överflöd av frågetecken.

Var ifrån kommer din förkärlek till dessa frågetecken?

 

 

Jag tror dessutom att du även i detta inlägg "råkade" slinta på frågetecknet när det absolut inte hör hemma i texten.

Jag hoppas att du kan skylla på ren ryggradsreflex eller något annat.

Och jag tror mig veta att de flesta människor med grundskoleutbildning anser att du även i detta fall har ett frågetecken för mycket.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Att ni bara orka! :)

 

 

Man måste sysselsätta sig med någonting?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, då har man ett val trots allt. Själv har jag två telefoner.

Det skulle vara trevligt om iPhone hade dubbel sim-kortshållare eller "hårdvaru-sim".

 

Apple har föreslagit en standard för hårdvaru-SIM. Operatörerna vägrade gå med på det, av någon dunkel anledning. Så det blev inget med det.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Apple har föreslagit en standard för hårdvaru-SIM. Operatörerna vägrade gå med på det, av någon dunkel anledning. Så det blev inget med det.

 

Herr Chang har talat.

 

Ja, Apple var ena styggingar igen när dom ville komma med en ny lösning.

 

Nu kan det vara så att operatörerna ansåg att Apple ville ha för stor del av någon eventuell kaka eller att det kostade för mycket.

Vad vet jag, med fan så enkelt och smidigt det hade varit att bara programmera in det hela.

 

Det kanske även var en säkerhetsfråga.

Men dessa saker har jag ingen aning om.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, kanske jag behöver slipa lite på det skrivna språket.

Själv anser jag att du behöver använda er riktigt grov rubank för att få bort ditt överflöd av frågetecken.

Var ifrån kommer din förkärlek till dessa frågetecken?

Jag tror dessutom att du även i detta inlägg "råkade" slinta på frågetecknet när det absolut inte hör hemma i texten.

Jag hoppas att du kan skylla på ren ryggradsreflex eller något annat.

Och jag tror mig veta att de flesta människor med grundskoleutbildning anser att du även i detta fall har ett frågetecken för mycket.

Jag har tvärtemot vad du insinuerar/påstår ingen förkärlek för frågetecken. Dock tillhör det skriftspråk att man avslutar med ett frågetecken om man ställer en fråga. Inte minst för att man ska förtydliga att det är en fråga och ej ett påstående. Men detta kan du säkert få mera kunskap om om du ökar dina kunskaper i skriftspråk?

Då jag självklart inte kan vara säker på hur dina förhållanden föreligger?

Så är det naturligt att ställa konversationen i frågeform!

Jag hoppas detta reder ut eventuella frågetecken?

Ändrades av janne_h

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Apple har föreslagit en standard för hårdvaru-SIM. Operatörerna vägrade gå med på det, av någon dunkel anledning. Så det blev inget med det.

Herr Chang har talat.

Om jag inte minns fel så var en av poängerna att kunde skulle ha möjlighet att köpa abonnemang direkt i mobilen, en enklare och friare för kunden, kanske en nackdel för operatören.

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Det var fan vad det där väckelsemötet fick sektmedlemmarna att vädra morgonluft :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

Apple har föreslagit en standard för hårdvaru-SIM. Operatörerna vägrade gå med på det, av någon dunkel anledning. Så det blev inget med det.

 

Herr Chang har talat.

Jag har svårt att tro att det var av någon dunkel anledning.

Det enda ett hårdvarusim kan tillföra är att låsa upp kunder.

 

Men ojsan... Det kan väl inte vara det som apple har i åtanke?

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag inte minns fel så var en av poängerna att kunde skulle ha möjlighet att köpa abonnemang direkt i mobilen, en enklare och friare för kunden, kanske en nackdel för operatören.

 

 

Mjukvarusimkort är jättebra ide och jag hoppas att det kommer snart. Tror den enda anledningen till att det inte finns är att det är svårt att hantera säkerheten.

Problemet med Apples version var att det var grundat på girighet. De tyckte det var jobbit att de inte får nån del av operatörernas inkomster, så deras lösning var helt enkelt att agera som mellanhand och tvinga alla iOSanvändare att köpa sina teleabonnemang via dem. Jättebra affär för Apple som får procent på alla teleabonnemang, men dålig för operatörerna och deras kunder.

Hade Apple presenterat en lösning som fungerar som idag, men utan fysiska simkort. Det vill säga du kan direkt ifrån mobilen gå in och köpa / aktivera ditt abonnemang eller gå in i valfri butik och köpa en aktiveringskod, så hade operatörerna troligtvis gått med på det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst, det är ju mycket bättre med plast... vilken kvalitetskänsla!

 

Man kan ju prova med att låta bli att släppa mobilen i backen. Det är inte bra för någon mobil, oavsett märke.

 

Herr Chang har talat.

Skriver mannen som förstört minst en kamera genom att slå den i backen på fyllan...

 

Visst finns det telefoner som pallar att tappas, jag har en, fast det är en "härmapetelefon" den har fått en massa stryk som tex tappats i golvet, tappats i toaletten (3ggr!), kastats i väggar (minst 2 ggr) och körts i tvättmaskin på 60 graders normaltvätt (låg i en sidoficka på mina byxor), den funkar fortfarande fint, skärmen har lite missfärgning efter tvätten, men inget som stör, allt funkar fortfarande.

Kan verkligen rekommendera Samsung xCover, finns en xCover2 nu, det blir nog min nästa lur.

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni kastar skit på varandra i er smartphonesandlåda. Vem var först, vem har stulit mest, vilken är snyggast, någon är sämre, det mesta är patetiskt ! Min iPhone fungerar alltid perfekt och är riktigt läcker.. Tycker jag. Det finns säkert någon annan smartphone som någon annan tycker fungerar perfekt. So what !

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...