Jump to content
IGNORERAD

Android rules


acarls

Recommended Posts

Hans Christian Andersen var en en stor människa. Inget jag vill skämta om.

Jag förstår,det är som att skämta om Android :14:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 2,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    272

  • andrejsdenruskige

    140

  • Tallviking

    123

  • Sid

    100

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Oregistrerad knasen

Jag vet inte om mina androids är billiga. Ingen är omgjord till iPhones utseende

Note 2 4990;- HTC One, test version som mitt företag fick för tester priset ligger nästan 4900. Den med USB micro A kontakt. Kontakt som det var så mycket hallå om.

Lumia med windows som vi testar kostar 6000.

Nog tycker jag att det ser ut som att HTC One har micro-usb B allt, precis som sig bör :)

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Bafatt...

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nog tycker jag att det ser ut som att HTC One har micro-usb B allt, precis som sig bör :)

attachicon.gifuploadfromtaptalk1371155776084.jpg

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

 

Ja, och varje gång du försöker stoppa in kontakten är det åt fel håll, och du förbannar denna kontakt ;)

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Var skrev jag iphone5?

 

Ähum... det är sant att jag hade en liten kondom på min iPhone 4, men det hade inget med antenn att göra. Det var för att få lite friktion mot de bord jag la den på.

 

Herr Chang har talat.

Ändrades av Herr Chang
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Ja, och varje gång du försöker stoppa in kontakten är det åt fel håll, och du förbannar denna kontakt ;)   Herr Chang har talat.
Precis som du förbannat den gamla iphonekontakten då, eller? Taskig hålvana verkar du ha iaf :giggle:
Link to comment
Dela på andra sajter

Ähum... det är sant att jag hade en liten kondom på min iPhone 4, men det hade inget med antenn att göra. Det var för att få lite friktion mot bordet jag la den på.

 

Herr Chang har talat.

och att inte repa bakstycket av glas

Link to comment
Dela på andra sajter

men det hade inget med antenn att göra. Det var för att få lite friktion mot bordet jag la den på
 

 

Really?????

 

Mycket dumt har jag hört/läst men detta tar nog fan priset.

 

Lutade bordet eller vad?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

och att inte repa bakstycket av glas

 

Nej, det bekymrar mig inte.

 

 

Det var väl snarare jag som lutade lite... en oförsiktig gest och så åkte iPhone i golvet. Det blev inga skador, men förr eller senare... så en minimal kondom undanröjde detta lilla potentiella problem.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, det bekymrar mig inte.

 

 

Det var väl snarare jag som lutade lite... en oförsiktig gest och så åkte iPhone i golvet. Det blev inga skador, men förr eller senare... så en minimal kondom undanröjde detta lilla potentiella problem.

 

Herr Chang har talat.

Jag tror att du har kondom för att undvika virus :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, det bekymrar mig inte.

 

 

Det var väl snarare jag som lutade lite... en oförsiktig gest och så åkte iPhone i golvet. Det blev inga skador, men förr eller senare... så en minimal kondom undanröjde detta lilla potentiella problem.

 

Herr Chang har talat.

 

Jaha, så iphone (med gummikondom) är till för oförsiktiga fylleskallar?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha, så iphone (med gummikondom) är till för oförsiktiga fylleskallar?

 

Exactemente, friktion är bra att ha om man inte har vett att lägga ner mobilen i fickan ;)

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nog tycker jag att det ser ut som att HTC One har micro-usb B allt, precis som sig bör :)

attachicon.gifuploadfromtaptalk1371155776084.jpg

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Det stämmer men de vi fick från leverantör för test lång innan den släpptes i butiker har A. 

Det finns skäl varför vi fick de med A och det tyvärr kan jag inte behandla här varför företag vill ha kundanpassning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Det stämmer men de vi fick från leverantör för test lång innan den släpptes i butiker har A.

Det finns skäl varför vi fick de med A och det tyvärr kan jag inte behandla här varför företag vill ha kundanpassning.

Krängde inte du båtar btw? :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Tillverkningen av billigare iPhone igång

4122959695.jpgAv Anders Lundberg | 1169835368.png

Taiwanesiska Commercial Times har publicerat en rapport som säger att leveranserna av komponenter till en billigare iPhone är i full färd.

Ryktena om en billigare modell av iPhone som ska lanseras jämte en ny ”iPhone 5s” är envisa. Nu påstår Commercial Times, en taiwanesisk dagstidning, att tillverkningen av denna redan har börjat och att underleverantörerna har börjat skeppa komponenter i stora volymer.

Bland annat sägs Largan Precision stå för en 8-megapixelskamera, Foxconn för batteri och flera andra komponenter, Taiflex Scientific för kretskortet och TSMC för produktionen av Apples processor. Andra leverantörer sägs vara Kinsus, Spil, Texas Instruments, Renesas Electronics och Chipbond.

Rapporten påstår att Apple har börjat tillverkningen tidigt för att stå redo att leverera massiva mängder av den nya telefonen lagom till lanseringen i höst och inför julhandeln.

Ett annat rykte från Macotakara påstår att Apple kommer släppa den billigare iPhonemodellen i samma färger som företaget säljer sina så kallade bumper-skal till iPhone 4 som började delas ut gratis efter ”antennagate”.

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, det bekymrar mig inte.

 

 

Det var väl snarare jag som lutade lite... en oförsiktig gest och så åkte iPhone i golvet. Det blev inga skador, men förr eller senare... så en minimal kondom undanröjde detta lilla potentiella problem.

 

Herr Chang har talat.

 

Oerhört korkat att välja glas som material runt om på en mobil. Hur tänkte dom där?

 

6374255-origpic-125702.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Oerhört korkat att välja glas som material runt om på en mobil. Hur tänkte dom där?

 

6374255-origpic-125702.jpg

 

Visst, det är ju mycket bättre med plast... vilken kvalitetskänsla!

 

Man kan ju prova med att låta bli att släppa mobilen i backen. Det är inte bra för någon mobil, oavsett märke.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst, det är ju mycket bättre med plast... vilken kvalitetskänsla!

 

Man kan ju prova med att låta bli att släppa mobilen i backen. Det är inte bra för någon mobil, oavsett märke.

 

Herr Chang har talat.

Ja,plast är bra mycket bättre. Det finns plast och det finns plast. Glas är givetvis det mest olämpliga. Googla lite på trasig baksida iphone 4.

 

HTC  Legend kom 2010 och var gjord i ett enda aluminiumstycke. HTC oneX likaså. Upp till varje användare att välja det material man vill ha. Kan en apple användare välja?

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Ja,plast är bra mycket bättre. Det finns plast och det finns plast. Glas är givetvis det mest olämpliga. Googla lite på trasig baksida iphone 4.

 

HTC  Legend kom 2010 och var gjord i ett enda aluminiumstycke. HTC oneX likaså. Upp till varje användare att välja det material man vill ha. Kan en apple användare välja?

 

 

Apple användare kan även välja att köpa en Android. Så valet är väldigt enkelt. Antingen vill man ha en HTC oneX eller så kanske man vill ha en Ericsson T68. Ett alternativ kan vara att man vill köpa en iPhone och då gör man det.

 

Väldigt enkelt.

Hade inte en iPhone passat mig så hade jag nog inte köpt en.

Nu är det mest p.g.a att jag kör med Mac som jag har en iPhone och lite andra program som inte riktigt fungerar på en Android, kanske för att programutveklarna inte riktigt brydde sig om att göra en app til Android, kanske det var för svårt?

Vad vet jag.

Ändrades av andrejsdenruskige
Link to comment
Dela på andra sajter

Apple användare kan även välja att köpa en Android. Så valet är väldigt enkelt. Antingen vill man ha en HTC oneX eller så kanske man vill ha en Ericsson T68. Ett alternativ kan vara att man vill köpa en iPhone och då gör man det.

 

Väldigt enkelt.

Hade inte en iPhone passat mig så hade jag nog inte köpt en.

Nu är det mest p.g.a att jag kör med Mac som jag har en iPhone och lite andra program som inte riktigt fungerar på en Android, kanske för att programmutveklarna inte riktigt brydde sig om att göra en app til Android, kanske det var för svårt?

Vad vet jag.

 

Tror inte Herr Chang gör det valet  :y2: 

 

Det finns ju även en hel del Androider i glas vilket givetvis är lika olämpligt.

För min del har jag inga problem med plast så länge det känns bra. Galaxy Nexus som jag har känns inte som en lågbudget mobil.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vore väl bättre med kolfiber istället för den falska Ifån "kvalitetskänsla" som visar sig vilken skitkvalitet det är när man tappar den.

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja,plast är bra mycket bättre. Det finns plast och det finns plast. Glas är givetvis det mest olämpliga. Googla lite på trasig baksida iphone 4.

 

HTC  Legend kom 2010 och var gjord i ett enda aluminiumstycke. HTC oneX likaså. Upp till varje användare att välja det material man vill ha. Kan en apple användare välja?

 

Varför refererar du till iPhone 4? En två år gammal modell... iPhone 5 har inte glas på baksidan.

 

Däremot har S4 tafflig plast.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför refererar du till iPhone 4? En två år gammal modell... iPhone 5 har inte glas på baksidan.

 

Däremot har S4 tafflig plast.

 

Herr Chang har talat.

 

Men vill man inte ha plast köper man HTC one istället.

Mångfalden är det som skiljer Android från Apple. Prestanda, skärmstorkek, chassi allt är "Up to you" som dom skulle sagt i Thailand.

Ändrades av Trident
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...