Jump to content
IGNORERAD

Android rules


acarls

Recommended Posts

Man kan ju göra på iPhone android utseende också OM MAN VILL för det kan man. Det finns appar till det Men varför göra det.

Om jag köper iPhone så vill jag ha iPhone om jag köper android så vill jag att det ska vara android. 

Så min fråga är inte besvarad. Varför gör man om android till iPhone om nu hattar den så mycket? 

varför betala en jävla massa när man kan testa gratis, Här gäller inte hat,här gäller ren fakta :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 2,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    272

  • andrejsdenruskige

    140

  • Tallviking

    123

  • Sid

    100

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

varför betala en jävla massa när man kan testa gratis, Här gäller inte hat,här gäller ren fakta :thumbsup:

 

Du kan inte testa iOS på en plastig Androidmobil...

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min Pappa är starkare än din  :nyam: 

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kan inte testa iOS på en plastig Androidmobil...

 

Herr Chang har talat.

Har du testat? :nono:

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kan inte testa iOS på en plastig Androidmobil...

 

Herr Chang har talat.

 

På samma sätt som att du inte kan testa jelly bean på en iphone som måste ha en löjlig plastkondom runt sig för att du ska kunna ringa från den, känns det "kvalitet"?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Man kan ju göra på iPhone android utseende också OM MAN VILL för det kan man. Det finns appar till det Men varför göra det. Om jag köper iPhone så vill jag ha iPhone om jag köper android så vill jag att det ska vara android.  Så min fråga är inte besvarad. Varför gör man om android till iPhone om nu hattar den så mycket? 
Och vem här har gjort om sin Android till iphone utseende? Bara för att man kan göra det innebär inte att man gör det precis som du skriver att man kan om man vill göra vice versa.. Så vem är det egentligen du avkräver svar i från? Du kan ju svara själv på varför man väljer att göra om utseende på en iphone till Android om du vill ha ett svar, annars så framställer du dig bara precis som så korkad som jag tror du är :)
Link to comment
Dela på andra sajter

På samma sätt som att du inte kan testa jelly bean på en iphone som måste ha en löjlig plastkondom runt sig för att du ska kunna ringa från den, känns det "kvalitet"?

 

Say what? Har jag en plastkondom runt min iPhone 5? Behövs ingen plast där...

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Say what? Har jag en plastkondom runt min iPhone 5? Behövs ingen plast där...

 

Herr Chang har talat.

 

Var skrev jag iphone5?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Och vem här har gjort om sin Android till iphone utseende? Bara för att man kan göra det innebär inte att man gör det precis som du skriver att man kan om man vill göra vice versa.. Så vem är det egentligen du avkräver svar i från? Du kan ju svara själv på varför man väljer att göra om utseende på en iphone till Android om du vill ha ett svar, annars så framställer du dig bara precis som så korkad som jag tror du är :)

Om du kollar på nedladdning av appen på Play så är det många som vill att deras android ser ut som iPhone.

Jag är korkad eftersom jag diskuterar med dig överhuvudtaget och du vill inte vara objektiv i frågan. 

Jag påstår och det kommer jag alltid att göra att både android och iPhone har sina nackdelar och fördelar.

Eftersom jag äger både och, plus lite till så har jag möjlighet att kolla inte bara lyssna på vad någon har sagt eller hört någonstans

Värst är de som har skaffat sig sin kompetens på Youtube.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du kollar på nedladdning av appen på Play så är det många som vill att deras android ser ut som iPhone.

Jag är korkad eftersom jag diskuterar med dig överhuvudtaget och du vill inte vara objektiv i frågan. 

Jag påstår och det kommer jag alltid att göra att både android och iPhone har sina nackdelar och fördelar.

Eftersom jag äger både och, plus lite till så har jag möjlighet att kolla inte bara lyssna på vad någon har sagt eller hört någonstans

Värst är de som har skaffat sig sin kompetens på Youtube.

Det är många  iPhone ägare som köper en billig Android telefon,  och gör om dom till iPhone för den fungerar bättre än original iPhone :14:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
Om du kollar på nedladdning av appen på Play så är det många som vill att deras android ser ut som iPhone.

Jag är korkad eftersom jag diskuterar med dig överhuvudtaget och du vill inte vara objektiv i frågan. 

Jag påstår och det kommer jag alltid att göra att både android och iPhone har sina nackdelar och fördelar.

Eftersom jag äger både och, plus lite till så har jag möjlighet att kolla inte bara lyssna på vad någon har sagt eller hört någonstans

Värst är de som har skaffat sig sin kompetens på Youtube.

Du vet ju inte ens vilken modell du har på telefonen. Goddag yxskaft.

Link to comment
Dela på andra sajter

Värst är de som har skaffat sig sin kompetens på Youtube.
 

 

Och de som läser idag på universitet och bara har 4-5 timmar lärarledda lektioner utan får läsa böcker, kolla gamla anteckningar och sannolikt en del undervisning via webben, ska vi underkänna alla dem och deras kunskap?

 

Hur tänker du nu?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Om du kollar på nedladdning av appen på Play så är det många som vill att deras android ser ut som iPhone. Jag är korkad eftersom jag diskuterar med dig överhuvudtaget och du vill inte vara objektiv i frågan.  Jag påstår och det kommer jag alltid att göra att både android och iPhone har sina nackdelar och fördelar. Eftersom jag äger både och, plus lite till så har jag möjlighet att kolla inte bara lyssna på vad någon har sagt eller hört någonstans Värst är de som har skaffat sig sin kompetens på Youtube.
Jo jag har en eländig iphone jag också så jag vet mkt väl vilket skit det är ;)
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är många  iPhone ägare som köper en billig Android telefon,  och gör om dom till iPhone för den fungerar bättre än original iPhone :14:

Jag vet inte om mina androids är billiga. Ingen är omgjord till iPhones utseende

Note 2 4990;- HTC One, test version som mitt företag fick för tester priset ligger nästan 4900. Den med USB micro A kontakt. Kontakt som det var så mycket hallå om.

Lumia med windows  som vi testar kostar 6000. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du kollar på nedladdning av appen på Play så är det många som vill att deras android ser ut som iPhone.

Jag är korkad eftersom jag diskuterar med dig överhuvudtaget och du vill inte vara objektiv i frågan. 

Jag påstår och det kommer jag alltid att göra att både android och iPhone har sina nackdelar och fördelar.

Eftersom jag äger både och, plus lite till så har jag möjlighet att kolla inte bara lyssna på vad någon har sagt eller hört någonstans

Värst är de som har skaffat sig sin kompetens på Youtube.

Jag förstår inte hur du kan påstå att Androiden har nackdelar?den har bara fördelar.

iPhonen har inga fördelar eller nackdelar,den har bara en massa skrot delar :13:

Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

Och de som läser idag på universitet och bara har 4-5 timmar lärarledda lektioner utan får läsa böcker, kolla gamla anteckningar och sannolikt en del undervisning via webben, ska vi underkänna alla dem och deras kunskap?

 

Hur tänker du nu?

Undervisning via webben har väldig lite med youtube trams att göra.

Min dotter studerar på universitet och de har ca 4-5 timmar undervisning om dagen med lärare, resten får de läsa själva men inte på Youtube inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag förstår inte hur du kan påstå att Androiden har nackdelar?den har bara fördelar.

iPhonen har inga fördelar eller nackdelar,den har bara en massa skrot delar :13:

Du får tycka vad du vill jag tycket annat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte om mina androids är billiga. Ingen är omgjord till iPhones utseende

Note 2 4990;- HTC One, test version som mitt företag fick för tester priset ligger nästan 4900. Den med USB micro A kontakt. Kontakt som det var så mycket hallå om.

Lumia med windows  som vi testar kostar 6000. 

Vem har påstått att du har billiga.jag sa att många iPhon ägare köper billiga Android telefoner,,jag vet sektmedlemmar som köper billiga Nokia för att kunna ringa :thumbsup:  

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem har påstått att du har billiga.jag sa att många iPhon ägare köper billiga Android telefoner,,jag vet sektmedlemmar som köper billiga Nokia för att kunna ringa :thumbsup:  

Kanske är det så som du säger. Ingen vad jag känner som gör så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Undervisning via webben har väldig lite med youtube trams att göra.
 

 

 

Det är väl både via webben? OK, kanske inte via youtube som är stora men ändå via nätet. 

Så om du läser samma sak via AB eller via DN så är det olika, eller hur tänker du där?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske är det så som du säger. Ingen vad jag känner som gör så.

Jag tror att det var han HC du vet diktaren från Danmark  :crazy: men jag är inte säker :nono:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan inte jämföra AB med DN det är en helt annan nivå på seriositet.

Hur seriösa är youtube? om du jämför med en lärare bakom kamera via webben eller UR som många utbildningsprogram kommer från.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att det var han HC du vet diktaren från Danmark  :crazy: men jag är inte säker :nono:

Hans Christian Andersen var en en stor människa. Inget jag vill skämta om.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan inte jämföra AB med DN det är en helt annan nivå på seriositet.

Hur seriösa är youtube? om du jämför med en lärare bakom kamera via webben eller UR som många utbildningsprogram kommer från.

 

Jaså, så URs "lärare" är inte bakom (eller borde det inte vara framför???) en kamera?

 

Jag säger inte att allt på youtube är bra, men du kan se det överallt, i motsats till UR som du bara klan se i Sverige. OKI, inte det starkaste argumentet men du kan ändå inte förkasta metoden att lägga upp föreläsningar på youtube.

 

Sen så tror jag nog ändå att URs s.k. lärare är lite av hobbykaraktärer. Tror inte de finns i lönelistorna hos GU, SU, mm. 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...