Jump to content
IGNORERAD

Android rules


acarls

Recommended Posts

Ah såpass, nej vi bor inte på samma ort. Nära dock.

 

Synd att du inte kunde hjälpa till på riktigt då typ.

 

Hade det varit en invite ute och fladdrat så hade jag tagit den själv, ca 3000 är ju otroligt billigt. . . 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 2,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    272

  • andrejsdenruskige

    140

  • Tallviking

    123

  • Sid

    100

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Bara för att förklara för utomstående..

 

Krävs en inbjudan för att få köpa telefonen.

 

Tumors RDD fånerier om Mister-x  får stå för han själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara för att förklara för utomstående..

 

Krävs en inbjudan för att få köpa telefonen.

 

Tumors RDD fånerier om Mister-x  får stå för han själv.

 

humorlös.se

 

Du får köa som alla andra, eller skaffa dig vänner!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo att du är anställd är inte samma som att ha ett jobb, 

 

Var vänlig förklara skillnaden?

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

480 dollar, går även att köpa på Bazula för +4000 och då har det liksom tappat poängen, kan lika gärna lägga rommen på min Z2'a då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Auktioneras ut invites på tradera,ända nackdelen är att det är alltid är nåt arsle som bjuder över en...slutpriset brukar hamna runt 200-300.

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

hur fick du en invite?

En FB polare som la ut att han hade en. (ren tur alltså) :)

 

Annars märkte jag att det gick hyffsat fort på XDA att få en. Hojtar om jag får en själv.

Ändrades av Wwax
Link to comment
Dela på andra sajter

Dagens tips är att fixa en kul temporär E-post samt en rolig Avatar och ännu roligare "Snälla skicka en invite till mig" på tex https://forums.oneplus.net/forums/svenska/

 

Gör ett inlägg med e-post och hela baletten. (använd för jössenamn inte din vanliga e-post!)

Många har ledsnat på listor och massa krångel och skickar en invite på rot.

 

 

 

Trodde jag skulle få vänta ett bra tag innan luren kommer men enligt DHL är den här på Fredag. :D

Link to comment
Dela på andra sajter

En FB polare som la ut att han hade en. (ren tur alltså) :)

 

Annars märkte jag att det gick hyffsat fort på XDA att få en. Hojtar om jag får en själv.

Gör gärna det :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Fattar inte detta, skulle jag behöva en invite för att köpa en telefon så får det fan vara.

 

Då laddar jag igång min gamla X1a och njuter av stylus och tangentbord telefonen som det skall vara, fast desire-Zan var ju inte så tokig. Om den nu hette det, med tangentbord var den i alla fall.

 

Nu får jag släpa mig fram med min 5570i-mini som jag måste ladda en gång i veckan när jag nu kommer ihåg att ladda den alls. Eller nokia 3310 eller vad den nu hette som jag laddar en gång i månaden.

 

X10 mini pron hade samma sjukdom som äpplet, ladda mig så fort du inte går nånstans. Dvs, lunch, natten, kvällen framför TVn.

Skillnaden mellan dom var väl att jag inte förväxlade äpplet med en ask läkerol i fickan.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Då har man anmält sig till den svenska medlemslistan, får se om man lyckas få en invite så småningom

 

Det gick snabbt! Beställd o betald...

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick min idag, beställde i Tisdagskväll. :)

Trevligt rent, ingen manual, sniklurar eller annat bjäfs. Laddare, kabel och en liten pinne för att få upp SIM-facket var allt.

 

Härlig lur och baksidan som jag var lite orolig för då den beskrivs som "sandpapper" var mer åt mysig mocca-hållet. :)

 

Nu ska det lekas!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick min idag, beställde i Tisdagskväll. :) Trevligt rent, ingen manual, sniklurar eller annat bjäfs. Laddare, kabel och en liten pinne för att få upp SIM-facket var allt. Härlig lur och baksidan som jag var lite orolig för då den beskrivs som "sandpapper" var mer åt mysig mocca-hållet. :) Nu ska det lekas!

 

Lyckades få en invite i förmiddags, beställde direkt, blir en lååång helg..

 

Lägg gärna upp lite bilder här - tagna med opo:n..

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag beställde igår...det här inlägget får en att börja hoppas på fredagsleverans.

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag beställde igår...det här inlägget får en att börja hoppas på fredagsleverans.

 

Om du kollar statusen på order-sidan, står det "pending shipment" fortfarande, eller?

Ändrades av mangokid
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...