Jump to content
IGNORERAD

Android rules


acarls

Recommended Posts

  • Svar 2,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    272

  • andrejsdenruskige

    140

  • Tallviking

    123

  • Sid

    100

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Lite sugen på att byta lur i sommar, kanske en sådan här:

 

post-3698-0-87270900-1394262263_thumb.jp

 

Mvh

BBJ

:thumbsup:

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tydligen är Sony ExperiaV också en brandbomb!

 

"Han hade haft mobilen, en Sony Xperia V, i sex månader och han hade köpt den med två års garanti. Laddaren var telefonens originalladdare."

 

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18492602.ab

 

OT...

Killen i artikeln har jag sett mycket på krogar i Göteborg. Runt Kortedala, Bergsjön och Gamlestan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tråkigt att Samsung Galaxy S5 får fingeravtrycksinloggning, behåller knappar på skärmen och har tjocka skärmkanterna vilket gör mobilen större än min LG G2 men har mindre skärm :(

S5 känns som en gammal Ifån 5 med tjocka skärmkanter och knappar i fronten, men bättre :(

Verkar som LG G2 fortsätter dominera till ett grymt bra pris :)

Nej.

Note 3, fortsätter dominera totalt.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Någon som gillar Samsung S5, det var mest en besvikelse när den presenterades för mig.

Jämfört med min LG G2 så var det väl inget som fick mig att känna att att den måste jag ha :(

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som gillar Samsung S5, det var mest en besvikelse när den presenterades för mig.

Jämfört med min LG G2 så var det väl inget som fick mig att känna att att den måste jag ha :(

Är det verkligen så att du inte saknar någonting med din LG G2.

Det vore intressant att få reda på vecka för vecka om någon börjar närma sig din telefon.

Berätta gärna på¨forumet om dina jämförelser vecka för vecka med din G2.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det verkligen så att du inte saknar någonting med din LG G2.

Det vore intressant att få reda på vecka för vecka om någon börjar närma sig din telefon.

Berätta gärna på¨forumet om dina jämförelser vecka för vecka med din G2.

Mot Samsung S5 så har LG G2 större skärmyta medans mobilen är mindre. Den har kraftigare batteri. Den är mycket billigare.

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Och är då bildkvalitén bättre eller sämre jämfört med din optimala LG G2?

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och är då bildkvalitén bättre eller sämre jämfört med din optimala LG G2?

Kameran är ingen höjdare när det är mörkt på LG G2, säkert bättre på S5.

 

Nu kan jag uppdatera till KitKat :)

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

OT...

Killen i artikeln har jag sett mycket på krogar i Göteborg. Runt Kortedala, Bergsjön och Gamlestan.

Hänger du mycket på krogarna i de områdena? :17:

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Hänger du mycket på krogarna i de områdena? :17:

 

 

MVH Tommy

 

Inte längre, gjorde förr.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Törs man lägga in detta

 

Iphone kraschar mer än Android

Iphone är mer opålitlig än konkurrenterna.
I en ny omfattande rapport framgår det att påståendet om att Apple skulle ha mer stabila produkter snarare är totalt felaktigt.

 

Det har länge varit en utbredd uppfattning om att Android är rörigt och buggigt och att Apples Ios är säkert och pålitligt.

Men den världsordningen tillhör historien, det visar en ny rapport. Det är sajten Crittercism som gått igenom de båda operativsystemen och det här är vad de kommit fram till:

 

Apples Ios 7.1 är den mest stabila versionen av Ios någonsin. Strålande omdöme – om det inte var så att "bäst hittills" bleknar i jämförelse med Googles Android.

Crittericsm har i sin studie analyserat otroliga 30 000 förfrågningar i sekunden från över en miljard mobilanvändare – under en hel månad. Så vad kom man fram till? Jo, att Ios 6 kraschade i 2,5 procent av fallen. Detta förbättrades i och med Ios 7 (2,1 procent) och i nya Ios 7.1 så är kraschfrekvensen nere i 1,6 procent.

 

Det låter kanske inte som särskilt mycket – och det är det inte heller. Men det är sämre än vad värsta konkurrenten Googles operativsystem Android mäktade med. Versionen Gingerbread (2.3) hade en kraschfrekvens på 1,7 procent och sedan versionen 4.0 och nyare så är den nere på 0,7 procent. Det innebär alltså att Apples senaste operativsystem buggar ur mer än dubbelt så ofta som de nyare Androidversionerna.

 

Undersökningen är otroligt omfattande och komplex. Är ni sugna på att fördjupa er – kolla in en kortare presentation på Critterism. Eller ladda ner rapporten här.

 

utan att bli avstängd på livstid :crazy:

 

 

:y15:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Apples senaste satsning.. I(diotphone)

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Link to comment
Dela på andra sajter

Apples senaste satsning.. I(diotphone)

 

Googles senaste satsning efter att ha undersökt vilka som använder Android:

 

Mongoloid OS.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Suck.

 

Ja du apfåne  synd om dig som lever i antiken ha ha

APFÅNER ÄR BARA SKIT ,dom kan ju inte ens lägga in en bild på forumet ha ha ha ha

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Törs man lägga in detta

 

Iphone kraschar mer än Android

Iphone är mer opålitlig än konkurrenterna.

I en ny omfattande rapport framgår det att påståendet om att Apple skulle ha mer stabila produkter snarare är totalt felaktigt.

 

Det har länge varit en utbredd uppfattning om att Android är rörigt och buggigt och att Apples Ios är säkert och pålitligt.

Men den världsordningen tillhör historien, det visar en ny rapport. Det är sajten Crittercism som gått igenom de båda operativsystemen och det här är vad de kommit fram till:

 

Apples Ios 7.1 är den mest stabila versionen av Ios någonsin. Strålande omdöme – om det inte var så att "bäst hittills" bleknar i jämförelse med Googles Android.

Crittericsm har i sin studie analyserat otroliga 30 000 förfrågningar i sekunden från över en miljard mobilanvändare – under en hel månad. Så vad kom man fram till? Jo, att Ios 6 kraschade i 2,5 procent av fallen. Detta förbättrades i och med Ios 7 (2,1 procent) och i nya Ios 7.1 så är kraschfrekvensen nere i 1,6 procent.

 

Det låter kanske inte som särskilt mycket – och det är det inte heller. Men det är sämre än vad värsta konkurrenten Googles operativsystem Android mäktade med. Versionen Gingerbread (2.3) hade en kraschfrekvens på 1,7 procent och sedan versionen 4.0 och nyare så är den nere på 0,7 procent. Det innebär alltså att Apples senaste operativsystem buggar ur mer än dubbelt så ofta som de nyare Androidversionerna.

 

Undersökningen är otroligt omfattande och komplex. Är ni sugna på att fördjupa er – kolla in en kortare presentation på Critterism. Eller ladda ner rapporten här.

 

utan att bli avstängd på livstid :crazy:

 

 

:y15:

 

 

läs den övre citeringen så har du sanningen din gamle antikhandlare he he

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja du apfåne  synd om dig som lever i antiken ha ha

APFÅNER ÄR BARA SKIT ,dom kan ju inte ens lägga in en bild på forumet ha ha ha ha

Är det något som är antikt så är det väl Herr Sam sip sam.

 

Pensionsåldern är väl inte så långt borta?ha ha.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Är det något som är antikt så är det väl Herr Sam sip sam.

 

Pensionsåldern är väl inte så långt borta?ha ha.

jo man jag använder ju tiofallt mordenare grejor än apfånrna

Link to comment
Dela på andra sajter

jo man jag använder ju tiofallt mordenare grejor än apfånrna

Ja du verkar ju ratta moderna lastbilar har jag sett. :crazy: Inget fel på dom inte.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Ja du verkar ju ratta moderna lastbilar har jag sett. :crazy: Inget fel på dom inte.

knappt inkörd 34000 mil

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

läs den övre citeringen så har du sanningen din gamle antikhandlare he he

 

Är väl knappt det går att kalla iphone för antikvitet, det är väl snarare en fornlämning..

Link to comment
Dela på andra sajter

Googles senaste satsning efter att ha undersökt vilka som använder Android:

 

Mongoloid OS.

 

Herr Chang har talat.

Haha,det var ju rätt roligt!

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är en lycklig ägare av en Nokia 3720 Classic men ändå lite sugen på en Smartphone. Problemet är att när jag testat så tycker jag alltid att det är svårt med tangentborden. Det är så smått och jag trycker hela tiden på fel tangent. Min fråga, finns det nån App som ger ett större tangentbord?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...