Jump to content
IGNORERAD

Android rules


acarls

Recommended Posts

andrejsdenruskige

Ett stalltips är böjlig och genomskinliga telefoner.

Men då det är företag som inte sysslar med ios som utvecklar dylika förstår jag att du inte har koll på utvecklingen? :D

Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2

 

 

Den avdelningen tycker jag går på design. sedan är jag lite skeptisk till genomskinliga telefoner.

Då bör man ha genomskinliga kretskort, batterier, högtalare och annat smått och gott. Annars blir det en väldigt liten del av telefonen som är genomskinlig.

 

Kan inte tillverkarna ordna till ett böjligt batteri så hjälper inte en böjlig skärm.

Funktionen böjlig.vad behövs den till?

 

 

 

Och till sist. När förväntas dessa saker komma ut på marknaden?

Tycker att tillverkarna borde satsa på ett vettigt batteri innan man börjar med övrig hokus pokus

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 2,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    272

  • andrejsdenruskige

    140

  • Tallviking

    123

  • Sid

    100

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Finns en ny app till iphone nu..ipaper heter den.. det innebär att du nu kan torka dig om arslet med den också! Vilket jag i.o.f.s. tror var meningen med iphonen från första början.. så man kan säga att cirkeln är sluten nu, då telefonen inte duger till nåt annat än det idag. :)

Den kom till android först, så det ser ut som du har redan testat den.

 

 

 

 

Send from my Note II

Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

Den avdelningen tycker jag går på design. sedan är jag lite skeptisk till genomskinliga telefoner.

Då bör man ha genomskinliga kretskort, batterier, högtalare och annat smått och gott. Annars blir det en väldigt liten del av telefonen som är genomskinlig.

 

Kan inte tillverkarna ordna till ett böjligt batteri så hjälper inte en böjlig skärm.

Funktionen böjlig.vad behövs den till?

 

 

 

Och till sist. När förväntas dessa saker komma ut på marknaden?

Tycker att tillverkarna borde satsa på ett vettigt batteri innan man börjar med övrig hokus pokus

Vet inte men artikeln som jag läste nämnde mot slutet av året eller nästa år.

Böjliga telefoner tror jag om jag inte minns fel var samsung som utvecklat. Bara att vika ihop o lägga i fickan.

Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Vet inte men artikeln som jag läste nämnde mot slutet av året eller nästa år.

Böjliga telefoner tror jag om jag inte minns fel var samsung som utvecklat. Bara att vika ihop o lägga i fickan.

Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2

 

 

Så hur tror du dom löser problemet med att inte kunna göra kretskort och batteri genomskinliga?

 

Och

 

Hur "flexibla" kommer telefonerna att vara. Är allt i telefonen gjort av gelé?

Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

Så hur tror du dom löser problemet med att inte kunna göra kretskort och batteri genomskinliga?

 

Och

 

Hur "flexibla" kommer telefonerna att vara. Är allt i telefonen gjort av gelé?

Har ungefär lika stor koll på det som du vet i detalj hur iphones skärmar och processorer är uppbyggda.

Det stog i artikeln att allt utom batteriet skulle vara genomskinligt. Om jag minns rätt vad som stod där.

Du låter ju nästan som chefen på amerikanska patentverket någon gång på 1800 talet som ville lägga ner verket med hänvisning till att allt uppfunnits redan. :blink:

Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Har ungefär lika stor koll på det som du vet i detalj hur iphones skärmar och processorer är uppbyggda.

Det stog i artikeln att allt utom batteriet skulle vara genomskinligt. Om jag minns rätt vad som stod där.

Du låter ju nästan som chefen på amerikanska patentverket någon gång på 1800 talet som ville lägga ner verket med hänvisning till att allt uppfunnits redan. :blink:

Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2

 

 

Mmmm.

 

Jag tror fortfarande på att du kommer att bli besviken på dessa produkter andgående storlek, flexibilitet och annat.

Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

Mmmm.

 

Jag tror fortfarande på att du kommer att bli besviken på dessa produkter andgående storlek, flexibilitet och annat.

Ja vad säger man när man målat in sig i ett hörn med Apple produkter som tappat farten? :D

Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Ja vad säger man när man målat in sig i ett hörn med Apple produkter som tappat farten? :D

Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2

 

 

Vad menar du?

 

Jag klarar mig gott och väl på Applpes produkter.

På jobbet kör jag med andra produkter men skulle jag kunna välja så hade jag valt Apple på jobbet.

 

Jag har båda "sidor" och du har en. Du har ingen aning om "andra sidan" och det har jag.

Jag vet vad jag föredrar och du vet bara vad du har.

 

Frågan är om du verkligen är så nöjd med dina produkter eller om du bara är det för att du inte vill erkänna att du har köpt fel.

Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

Vad menar du?

 

Jag klarar mig gott och väl på Applpes produkter.

På jobbet kör jag med andra produkter men skulle jag kunna välja så hade jag valt Apple på jobbet.

 

Jag har båda "sidor" och du har en. Du har ingen aning om "andra sidan" och det har jag.

Jag vet vad jag föredrar och du vet bara vad du har.

 

Frågan är om du verkligen är så nöjd med dina produkter eller om du bara är det för att du inte vill erkänna att du har köpt fel.

Du heter saida som andra namn va? Du kan till och med skräpförklara produkter som inte producerats ännu. Starkt jobbat hebbe lelle.. :D

Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Vad menar du?

 

Jag klarar mig gott och väl på Applpes produkter.

På jobbet kör jag med andra produkter men skulle jag kunna välja så hade jag valt Apple på jobbet.

 

Jag har båda "sidor" och du har en. Du har ingen aning om "andra sidan" och det har jag.

Jag vet vad jag föredrar och du vet bara vad du har.

 

Frågan är om du verkligen är så nöjd med dina produkter eller om du bara är det för att du inte vill erkänna att du har köpt fel.

 

Har du båda sidor när det gäller telefoner? Det har jag och iphone tycker jag verkligen suger, Android och Samsung är inte helt problemfritt det heller men de suger betydligt mindre än iphone och ios.

 

iphone/ios är åt helvete för begränsat och är trots att samma företag tillverkar både mjukvara och hårdvara fruktansvärt buggigt. Samsung/Android tycker jag inte heller är den optimala lösningen men uppfattar ändå de som mindre buggig trots att det inte är samma företag som tillverkar mjukvara och hårdvara, dessutom är det inte alls lika begränsat som det du förespråkar..

 

Jag var verkligen inte nöjd med mitt köp av iphone, hittills är jag betydligt nöjdare med min Samsung men kan väl för att vara objektiv bekräfta att det inte är helt problemfritt med Samsung/Android heller men som helhetsbetyg skulle jag sätta en svag 7:a av 10 möjliga medan iphone hamnar på en knapp 3:a.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Har du båda sidor när det gäller telefoner? Det har jag och iphone tycker jag verkligen suger, Android och Samsung är inte helt problemfritt det heller men de suger betydligt mindre än iphone och ios.

 

iphone/ios är åt helvete för begränsat och är trots att samma företag tillverkar både mjukvara och hårdvara fruktansvärt buggigt. Samsung/Android tycker jag inte heller är den optimala lösningen men uppfattar ändå de som mindre buggig trots att det inte är samma företag som tillverkar mjukvara och hårdvara, dessutom är det inte alls lika begränsat som det du förespråkar..

 

Jag var verkligen inte nöjd med mitt köp av iphone, hittills är jag betydligt nöjdare med min Samsung men kan väl för att vara objektiv bekräfta att det inte är helt problemfritt med Samsung/Android heller men som helhetsbetyg skulle jag sätta en svag 7:a av 10 möjliga medan iphone hamnar på en knapp 3:a.

 

 

Jag har bägge även på telefonsidan. Dock så har det varit Experia lur och någon Samsung av billigare modell, så jämförelsen kanske inte är rättvis.

 

Själv har jag aldrig haft problem med iPhone förutom en som frugan jailbreakade i Thailand.

 

Jag har upplevt våra Aindroid-lurar som laggiga i jämförelse med iPhone.

Jag drar mig för att mixtra med både iPhone och Android, jag gillar out of the box.

 

Eftersom man kan jailbreaka en iPhone och på så sätt få den öppen så förstår jag inte problemet med inlåsning.

För dom som gillar att fippla och mixtra, go ahead.

 

Själv gillar jag enkelheten och funktionaliteten.

 

 

 

Vad gäller datorer så finns det inga tvivel om vad som är bäst. Telefon är lite skit samma

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Du heter saida som andra namn va? Du kan till och med skräpförklara produkter som inte producerats ännu. Starkt jobbat hebbe lelle.. :D

Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2

 

Sannolikheten är stor men jag har dock inte presenterat det som fakta.

 

För folk i din ålder så borde hängslen vara tekniskt tillfredställande. Du försöker bara känna dig ung genom dina prylar.

Vissa skaffar unga damer, nya bilar och du ..skaffar allt.

 

Så, känner du dig yngre?

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Sannolikheten är stor men jag har dock inte presenterat det som fakta.

 

För folk i din ålder så borde hängslen vara tekniskt tillfredställande. Du försöker bara känna dig ung genom dina prylar.

Vissa skaffar unga damer, nya bilar och du ..skaffar allt.

 

Så, känner du dig yngre?

I din ålder?

Är du själv 18 o nykysst menar du?

Det finns ju faktisk en risk att du är äldre än mig?

Och min fru är hela 4 år yngre än mig. Så visst har jag en ung fru. Ska du fortsätta svamla om saker du inte vet nånting om?

Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

I din ålder?

Är du själv 18 o nykysst menar du?

Det finns ju faktisk en risk att du är äldre än mig?

Och min fru är hela 4 år yngre än mig. Så visst har jag en ung fru. Ska du fortsätta svamla om saker du inte vet nånting om?

Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2

 

 

Risken att jag är äldre än dig blir väldigt liten eftersom är fler antal år än mig.

Vet inte hur jag kan förklara det bättre.

 

Eftersom även din fru är äldre mig så stryker vi den punkten och tar bara bilar och telefoner till listan som får dig att känna dig ung.

Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

Risken att jag är äldre än dig blir väldigt liten eftersom är fler antal år än mig.

Vet inte hur jag kan förklara det bättre.

 

Eftersom även din fru är äldre mig så stryker vi den punkten och tar bara bilar och telefoner till listan som får dig att känna dig ung.

Borde inte klassen familje - gubbilar gå bort i den jämförelsen.

Menar du att Apple utvecklat en app som kan känna känslor på folk du aldrig träffat?

Det verkar som du förlitar dig på teknikprodukter som tydligen inte håller måttet.

Att du skräderar runt och bevisligen vet lite om mycket är gammal skåpmat.

Väx upp för fan och sluta bete dig som ett barn varje gång du får mothugg.

Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Borde inte klassen familje - gubbilar gå bort i den jämförelsen.

Menar du att Apple utvecklat en app som kan känna känslor på folk du aldrig träffat?

Det verkar som du förlitar dig på teknikprodukter som tydligen inte håller måttet.

Att du skräderar runt och bevisligen vet lite om mycket är gammal skåpmat.

Väx upp för fan och sluta bete dig som ett barn varje gång du får mothugg.

Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2

 

 

Ska du gråta ut en skvätt igen.

 

Tycker att det är du som beter dig som ett barn och känner dig förnärmad om någon anmärker på dina snuttinutt prylar.

Och visst är Lexus en gubb-bil, men det är så fruktansvärt lätt att reta upp hängpungsgubbar så jag kan inte ungå att göra det.

 

Jag vet lite om mycket och du vet mindre om färre. Så enkelt är det och det är ingenting du kan göra någonting åt.

Att känna sig maktlös är nog en hopplös känsla och jag förstår att du känner dig frustrerad.

 

Se så, gå och köp en digital brödrost så kommer du att bli glad. Åtminstone för en kvart eller två.

Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

Ska du gråta ut en skvätt igen.

 

Tycker att det är du som beter dig som ett barn och känner dig förnärmad om någon anmärker på dina snuttinutt prylar.

Och visst är Lexus en gubb-bil, men det är så fruktansvärt lätt att reta upp hängpungsgubbar så jag kan inte ungå att göra det.

 

Jag vet lite om mycket och du vet mindre om färre. Så enkelt är det och det är ingenting du kan göra någonting åt.

Att känna sig maktlös är nog en hopplös känsla och jag förstår att du känner dig frustrerad.

 

Se så, gå och köp en digital brödrost så kommer du att bli glad. Åtminstone för en kvart eller två.

Ja se där kom den att ge sig på mig privat angående ot saker eller att syssla med personangrepp verkar vara din melodi när övriga argument tryter.

Kan konstatera samma som tidigare att du är inte värd att ödsla mera tid på.

Du lyckades bevisligen inte fundera på varför du måste sänka dig till otrevligheter när argumenten tryter? under din senaste avstängning.

Och nej jag är inte uppretad. Utan upplever din stil ganska tröttande och oförskämd i största allmänhet.

Jag misstänker att du knappast skulle utrycka dig så oförskämt i verkligheten.

Men bakom ett tangentbord kommer bevisligen modet att vara otrevlig fram.

Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Ja se där kom den att ge sig på mig privat angående ot saker eller att syssla med personangrepp verkar vara din melodi när övriga argument tryter.

Kan konstatera samma som tidigare att du är inte värd att ödsla mera tid på.

Du lyckades bevisligen inte fundera på varför du måste sänka dig till otrevligheter när argumenten tryter? under din senaste avstängning.

Och nej jag är inte uppretad. Utan upplever din stil ganska tröttande och oförskämd i största allmänhet.

Jag misstänker att du knappast skulle utrycka dig så oförskämt i verkligheten.

Men bakom ett tangentbord kommer bevisligen modet att vara otrevlig fram.

Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2

 

Tycker du att det känns som privat ot sak när jag skriver "gråta ut en skvätt"?

 

Jag tycker att det är personangrepp när du kallar mig för saida, och kallar mig tröttande och oförskämd.

Sedan så skriver du:

"Att du skräderar runt och bevisligen vet lite om mycket är gammal skåpmat.

Väx upp för fan och sluta bete dig som ett barn varje gång du får mothugg"

 

Håll dig borta från telefontrådarna om du blir upprörd. Dina personangrepp brukar inte heller vara så mycket bättre.

Skillnaden är att jag inte gråter ut hos någon.

Ger man skit så får man tåla lite skit tillbaka.

 

 

Ang. avstängningen så var jag på resa mellan hemmet och jobbet, så jag märkte knappt av den.

Ändrades av andrejsdenruskige
Link to comment
Dela på andra sajter

x

Ändrades av janne_h

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker du att det känns som privat ot sak när jag skriver "gråta ut en skvätt"?

Jag tycker att det är personangrepp när du kallar mig för saida, och kallar mig tröttande och oförskämd.

Sedan så skriver du:

"Att du skräderar runt och bevisligen vet lite om mycket är gammal skåpmat.

Väx upp för fan och sluta bete dig som ett barn varje gång du får mothugg"

Håll dig borta från telefontrådarna om du blir upprörd. Dina personangrepp brukar inte heller vara så mycket bättre.

Skillnaden är att jag inte gråter ut hos någon.

Ger man skit så får man tåla lite skit tillbaka.

Ang. avstängningen så var jag på resa mellan hemmet och jobbet, så jag märkte knappt av den.

Ja detta bevisar ju din hämdlystnad också.

Nej jag såg även jag att den skett i efterhand. Dock antog jag att den hörde ihop med ditt personangrepp mot mig? Då den stämde tidsmässigt.

Och jag är ledsen att göra dig besviken. Men jag har inte gråtit ut hos modsen. Det beslutet verkade dom kunna ta utan min medverkan. Om du ej tror mig kan du väl kolla med ansvarigt modds?

Sen kan du nog fundera på hur du ska hantera resten då du nog förstår själv att du isåfall är ute i ganska ogjort väder.

Jag tror inte jag behöver skriva så mycket mer annat än att du borde nog ha lite på fötterna innan du anklagar någon, för att inte själv framstå som *****

Nu var det andra gången du gav dig på mig.

Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2

Ändrades av janne_h

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Strul med Tapatalk

Ändrades av janne_h

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Ja detta bevisar ju din hämdlystnad också.

Nej jag såg även jag att den skett i efterhand. Dock antog jag att den hörde ihop med ditt personangrepp mot mig? Då den stämde tidsmässigt.

Och jag är ledsen att göra dig besviken. Men jag har inte gråtit ut hos modsen. Det beslutet verkade dom kunna ta utan min medverkan. Om du ej tror mig kan du väl kolla med ansvarigt modds?

Sen kan du nog fundera på hur du ska hantera resten då du nog förstår själv att du isåfall är ute i ganska ogjort väder.

Jag tror inte jag behöver skriva så mycket mer annat än att du borde nog ha lite på fötterna innan du anklagar någon, för att inte själv framstå som *****

Nu var det andra gången du gav dig på mig.

Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2

 

Vad bevisar min hämndlystnad? Vad ¨"hämnas" jag för?

Tror nog att du fått saker och ting lite bakom foten.

 

Antog att det var du som anmält inlägg eftersom du refererade till förra "drabbningen" och min avstängning.

Hur och varför jag blev avstängd är jag inte intresserad av eller om du valde att anmäla inlägget.

 

 

Vem har jag anklagat och för vad? Det med att du vill känna dig ung?

Herregud vad känslig i så fall. Kanske det hjälper att gråta ut en skvätt, då?

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Strul med Tapatalk

 

Skyller du på Tapatalk.

Tippar på att det är telefonen.

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Vad bevisar min hämndlystnad? Vad ¨"hämnas" jag för?

Tror nog att du fått saker och ting lite bakom foten.

 

Antog att det var du som anmält inlägg eftersom du refererade till förra "drabbningen" och min avstängning.

Hur och varför jag blev avstängd är jag inte intresserad av eller om du valde att anmäla inlägget.

 

 

Vem har jag anklagat och för vad? Det med att du vill känna dig ung?

Herregud vad känslig i så fall. Kanske det hjälper att gråta ut en skvätt, då?

Ja det verkar vara det som är problemet att du antar saker och sen skjuter från höften.

När du sen får mothugg så går det över på det personliga planet huruvida du vill erkänna det eller ej.

Vad vill du komma med dina påståenden om mina bilar min fru och övriga saker egentligen annat än att hitta ett snorbilligt sätt att ge mig på näsan?

Är det inte ganska rutten debatt Teknik?

Vad har dessa för betydelse i denna tråd.

Detta är ganska personliga saker som dessutom kan hänföras till angrepp om det blir för närgånget. Och jag känner att du ligger väldigt nära gränsen där.

Vad du skriver och skräderar om på forumet i direkt konversation med mig öppet tolkar i alla fall jag som publikt om än ot i denna tråd.

Kom föresten på att du kanske är för ung för att veta vem saida var? En sierska i början av 80 talet som vart rikskänd för att hitta borttappade nycklar o katter o dyl.

Så så mycket personangrepp var det från min sida.

Och tog du illa upp över detta så är jag i alla fall man och med vördnad be om ursäkt.

Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Ja det verkar vara det som är problemet att du antar saker och sen skjuter från höften.

När du sen får mothugg så går det över på det personliga planet huruvida du vill erkänna det eller ej.

Vad vill du komma med dina påståenden om mina bilar min fru och övriga saker egentligen annat än att hitta ett snorbilligt sätt att ge mig på näsan?

Är det inte ganska rutten debatt Teknik?

Vad har dessa för betydelse i denna tråd.

Detta är ganska personliga saker som dessutom kan hänföras till angrepp om det blir för närgånget. Och jag känner att du ligger väldigt nära gränsen där.

Vad du skriver och skräderar om på forumet i direkt konversation med mig öppet tolkar i alla fall jag som publikt om än ot i denna tråd.

Kom föresten på att du kanske är för ung för att veta vem saida var? En sierska i början av 80 talet som vart rikskänd för att hitta borttappade nycklar o katter o dyl.

Så så mycket personangrepp var det från min sida.

Och tog du illa upp över detta så är jag i alla fall man och med vördnad be om ursäkt.

Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2

 

Nej, Saida Andersson vet jag gott och väl vem det var. Hon bodde i Boden om jag inte minns fel.

 

Angående min "teknik" så gör det dig väldigt upprörd och då fungerar det.

Jag hade lika gärna kunnat skriva att du kompenserade med nya prylar bara för att kompensera för den dåliga cykeln du hade som 14-åring och självklart hade även det varit en vild gissning som inte hade haft någon som helst förankring i verkliga livet.

 

Men jag kan ge mig fan på att du hade gått mer i taket om jag hade kört med cykeln i stället för att köra med klyschan om män i övre medelåldern.

Att man skriver om gamla gubbar och unga fruar hör till vanligheterna och jag vet inte om det är din bil eller att jag skrev ung fru som gör dig upprörd.

 

Är det att jag skrev att du hade en ung fru som gör dig upprörd så ber jag hemskt mycket om ursäkt. Jag visste inte ens att du hade en fru.

 

Är det att jag skrev om din bil eller telefon som gör dig upprörd så ber jag inte om ursäkt. Då identifierar du dig verkligen med dinamaterialistiska saker så då låter jag dig vara upprörd.

 

 

Anyway, så lovar jag att inte nämna någonting om dig, din fru, din bil eller dina tekniska apparater något mer.

 

Over and out

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...