Jump to content
IGNORERAD

Android rules


acarls

Recommended Posts

ByggareBob
Sedan att allt kostar och man kan inte föra över en enda fil utan att gå via itunes, klarar verkligen en risbonde det, de har väl knappast en dator ens. T o m en återställning måste gå via itunes tydligen. Musik, tv och filmer och alla appar måste köpas för dyra pengar. Hos Android förs de lätt över via copy/paste, även via blåtand mellan användare. Ringsignaler, bakgrunder och andra personliga inställningar kan man göra på en Android.

Nä, apple är allt mer pengakåta och framförallt kontrollerande, de styr verkligen sina barn och lurar av dem på minsta lilla cent.

 

For freedom,  Android rules!!!

Jösses.allt kostar pengar, tro fan det. Vad e nästa steg, du kan gå in på ICA och hämta en liter mjölk utan att betala???

 

mmm kopiera och kopiera du...hoppas du får kopierat virus oxå, men det e väl därför ni byter telefoner så ofta. Har jobbat med Apple sen långt tillbaks och aldrig haft ett virus, men starta en windows och det sitter som en fläskläpp, samma med telefonerna nu...köpte en Samsung med Android, funkar jättebra och allt...min första smartphone..kosta 499 kr...värd ungefär 499 kr.

 

Men seriöst Ni som gnäller...va e det?

Apple och Steve Jobs har skapat denna marknaden och utvecklingen, om Ni ens tror vi skulle haft andra telefoner eller datorer än vi har idag utan Steve, då e Ni helt lost..insnöade i ett landskap av förnekelse!!!

 

Alla OS e säkert bra för det dom e till för...att fungera, men det e ett jätteskillnad på att lita på så att det fungerar alltid när man behöver, som i ett arbete t ex. Nu e ju diskutionen om Android OS.tillför det något?

Apples OS har alltid tillfört användarvänlighet gemtemot Windows...som dock har ändrats...pga???

Vad tillför Android oss användare...öppenhet?

E det så bra.om man tittat historiskt på MacOS mot Windows...e det så bra och få ett virus eller grunka i sin dator/mobil så man inte vågar betala med kort t ex?

 

Oavsett om jag använder iPhone eller Samsung...MacOS...windows...Linux...Android...så e telefonen för jag vill ringa eller va anträffbar. Nu e ju alla telefoner mer eller mindre multidoing...men för att va den jag e så säger telefonen allt..jag e Samsung/Android för 499.mer e det inte värt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 2,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    272

  • andrejsdenruskige

    140

  • Tallviking

    123

  • Sid

    100

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Oregistrerad knasen

Jösses, ännu en indoktrinerad nyfrälst :whoco5:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jösses, ännu en indoktrinerad nyfrälst :whoco5:

Ja tänker man montera kylslingor i golvet i ett thai hus istället för AC så är jag inte förvånad. :)

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Jösses.allt kostar pengar, tro fan det. Vad e nästa steg, du kan gå in på ICA och hämta en liter mjölk utan att betala???

 

mmm kopiera och kopiera du...hoppas du får kopierat virus oxå, men det e väl därför ni byter telefoner så ofta. Har jobbat med Apple sen långt tillbaks och aldrig haft ett virus, men starta en windows och det sitter som en fläskläpp, samma med telefonerna nu...köpte en Samsung med Android, funkar jättebra och allt...min första smartphone..kosta 499 kr...värd ungefär 499 kr.

 

Men seriöst Ni som gnäller...va e det?

Apple och Steve Jobs har skapat denna marknaden och utvecklingen, om Ni ens tror vi skulle haft andra telefoner eller datorer än vi har idag utan Steve, då e Ni helt lost..insnöade i ett landskap av förnekelse!!!

 

Alla OS e säkert bra för det dom e till för...att fungera, men det e ett jätteskillnad på att lita på så att det fungerar alltid när man behöver, som i ett arbete t ex. Nu e ju diskutionen om Android OS.tillför det något?

Apples OS har alltid tillfört användarvänlighet gemtemot Windows...som dock har ändrats...pga???

Vad tillför Android oss användare...öppenhet?

E det så bra.om man tittat historiskt på MacOS mot Windows...e det så bra och få ett virus eller grunka i sin dator/mobil så man inte vågar betala med kort t ex?

 

Oavsett om jag använder iPhone eller Samsung...MacOS...windows...Linux...Android...så e telefonen för jag vill ringa eller va anträffbar. Nu e ju alla telefoner mer eller mindre multidoing...men för att va den jag e så säger telefonen allt..jag e Samsung/Android för 499.mer e det inte värt!

Nä man kan ju alltid sitta och leka ensam i sandlådan innanför grindarna hemma så slipper man bli förkyld, annars finns det en hel värld där ute...

Apple är stentråkigt för oss som vill bestämma lite själva och inte alltid göra som pappa säger..

Link to comment
Dela på andra sajter

Lärjunge eller släkt?

ByggareBob Chang?

 

Karma för engagemang :-)

Ändrades av Moritz
Link to comment
Dela på andra sajter

ByggareBob

Ja tänker man montera kylslingor i golvet i ett thai hus istället för AC så är jag inte förvånad. :)

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Låna ett par glasögon och lär dig läsa.

Link to comment
Dela på andra sajter

ByggareBob
Lärjunge eller släkt?

ByggareBob Chang?

 

Karma för engagemang :-)

-minuskarma för tråkigt inlägg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Och då e du vad?

 

Ja inte fan är jag frälst och indoktrinerad i någon jävla sekt iaf.. Svamla om Android-lurar för 499 kr och jämföra dom med iphone som kostar det tiodubbla.. Jämför med liknande lurar i samma prisklass istället och iphone syns inte ens till i backspegeln, och det vet du om..!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Bagdad-Bobs uncle har joinat sekten ser jag. Härligt med lite nyfrälsta vilsna själar som inte vet vad dom pratar om! :)

Ändrades av wUThai
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
Sekten växer och växer... :thumbsup:  :thumbsup:

Synd att det växer åt fel håll då. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja.Sekten kommer att erövra världen.Det har överste prästen sagt lix. :crazy:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

ByggareBob
Ja inte fan är jag frälst och indoktrinerad i någon jävla sekt iaf.. Svamla om Android-lurar för 499 kr och jämföra dom med iphone som kostar det tiodubbla.. Jämför med liknande lurar i samma prisklass istället och iphone syns inte ens till i backspegeln, och det vet du om..!!!!

Jämföra äpple med päron...hmmmm

Link to comment
Dela på andra sajter

Jösses.allt kostar pengar, tro fan det. Vad e nästa steg, du kan gå in på ICA och hämta en liter mjölk utan att betala???

 

mmm kopiera och kopiera du...hoppas du får kopierat virus oxå, men det e väl därför ni byter telefoner så ofta. Har jobbat med Apple sen långt tillbaks och aldrig haft ett virus, men starta en windows och det sitter som en fläskläpp, samma med telefonerna nu...köpte en Samsung med Android, funkar jättebra och allt...min första smartphone..kosta 499 kr...värd ungefär 499 kr.

 

Men seriöst Ni som gnäller...va e det?

Apple och Steve Jobs har skapat denna marknaden och utvecklingen, om Ni ens tror vi skulle haft andra telefoner eller datorer än vi har idag utan Steve, då e Ni helt lost..insnöade i ett landskap av förnekelse!!!

 

Alla OS e säkert bra för det dom e till för...att fungera, men det e ett jätteskillnad på att lita på så att det fungerar alltid när man behöver, som i ett arbete t ex. Nu e ju diskutionen om Android OS.tillför det något?

Apples OS har alltid tillfört användarvänlighet gemtemot Windows...som dock har ändrats...pga???

Vad tillför Android oss användare...öppenhet?

E det så bra.om man tittat historiskt på MacOS mot Windows...e det så bra och få ett virus eller grunka i sin dator/mobil så man inte vågar betala med kort t ex?

 

Oavsett om jag använder iPhone eller Samsung...MacOS...windows...Linux...Android...så e telefonen för jag vill ringa eller va anträffbar. Nu e ju alla telefoner mer eller mindre multidoing...men för att va den jag e så säger telefonen allt..jag e Samsung/Android för 499.mer e det inte värt!

Virus kan du få om du inte skyddar dig oavsett du knullar eller använder datorn, kör du oskyddad så får du skylla dig själv :not_i:  

Typisk Äppelargument det där med Virus  :lol:

 

Hur många föredrar Windows jämfört med MacOS ?

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

ByggareBob
Virus kan du få om du inte skyddar dig oavsett du knullar eller använder datorn, kör du oskyddad så får du skylla dig själv  :not_i:  

hmmm...ännu en oviktig kommentar om något som e självklart.och utanför ämnet..OM DU haft glasögon och en hjärna samt en någorlunda uppfattning om historiken med/om/vad det handlar om...så e det android rules ...vilket jag inte tycker och många andra.var någonstans skulle dom va bättre och vara främst...samt ge oss någon framtid i vad som kommer ske????

 

Skriv en person som Ni uppfattar Android med, som ger oss 5-10 års lusta i att vilja byta telefon och synsätt som Steve gjort????

 

Skriv EN!!!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

hmmm...ännu en oviktig kommentar om något som e självklart.och utanför ämnet..OM DU haft glasögon och en hjärna samt en någorlunda uppfattning om historiken med/om/vad det handlar om...så e det android rules ...vilket jag inte tycker och många andra.var någonstans skulle dom va bättre och vara främst...samt ge oss någon framtid i vad som kommer ske? ???

 

Skriv en person som Ni uppfattar Android med, som ger oss 5-10 års lusta i att vilja byta telefon och synsätt som Steve gjort? ???

 

Skriv EN!!!!!!

Gud  straffade tydligen Steve, han gick tydligen över gränsen på hur man suger ut så mycket pengar som möjligt och blir aldrig nöjd.

Gud ville väl visa att pengar inte räcker till allt     :ironi:

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Skriv en person som Ni uppfattar Android med, som ger oss 5-10 års lusta i att vilja byta telefon och synsätt som Steve gjort?

 

Personligen förstår jag inte kulten kring den där Steve, vuxna människor köper en iphone o blir så betagna att dom är tvungna att läsa

boken om honom, sen tillber dom honom som en gud... :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

hmmm...ännu en oviktig kommentar om något som e självklart.och utanför ämnet..OM DU haft glasögon och en hjärna samt en någorlunda uppfattning om historiken med/om/vad det handlar om...så e det android rules ...vilket jag inte tycker och många andra.var någonstans skulle dom va bättre och vara främst...samt ge oss någon framtid i vad som kommer ske? ???

 

Skriv en person som Ni uppfattar Android med, som ger oss 5-10 års lusta i att vilja byta telefon och synsätt som Steve gjort? ???

 

Skriv EN!!!!!!

 

Tråkigt att Steve e död. Iphone är bara skräp upphängd på en person, inte undra på att Iphone 5 suger!

Kan man ta betalt för historien. Vi hade en duktig kille en gång i tiden,,,,,,?

 

Säg en person som du sammanknippar med konstruktionen av det bilmärke du kör?

Link to comment
Dela på andra sajter

ByggareBob
Steve straffade tydligen Gud, han gick tydligen över gränsen  :ironi:

oj.hånar du nu Steve eller Gud..nääää...-minuskarma på den!!!

 

Steve levde livet och gav oss visdom, möjlighterna du har i telefonen idag...det du ser varje dag..oavsett om du/ni gillar iPhone.Steve har gett Er alla det Ni ser varje dag.DÄR FINNS INGEN ANNAN!!!!!!

ÄR DET NÅGON SOM BESTRIDER DESSA FAKTA???

 

Peka ut en person eller företag som åstadkommit samma...nämn en person eller företag!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bestrider det, är det sektledaren "Bagdad Bob" som har ett extra konto som "ByggareBob" här som han pratar genom  :14:  

Sänkte Steves död äpplet eller var det äpples värsting Iphone 5 som gjorde att Äppelägarna började förlora massor av pengar ?

 

Frihet åt folket  :iloveyou:

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Tråkigt att Steve e död. Iphone är bara skräp upphängd på en person, inte undra på att Iphone 5 suger!

Kan man ta betalt för historien. Vi hade en duktig kille en gång i tiden,,,,,,?

 

Säg en person som du sammanknippar med konstruktionen av det bilmärke du kör?

 

Henry Ford

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror Sektledaren "Kim Jong Jang" fick äpplet i halsen nu när han avslöjades med 2x konton  :iloveyou:

Kanske dags att han får sin utvisning.

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

ByggareBob
Jag bestrider det, är det sektledaren "Bagdad Bob" som har ett extra konto som "ByggareBob" här som han pratar genom  :14:  

Sänkte Steves död äpplet eller var det äpples värsting Iphone 5 som gjorde att Äppelägarna började förlora massor av pengar ?

 

Frihet åt folket  :iloveyou:

hmmm syftar du på aktieägare förlora pengar.i att spekulera i aktier? va det inte telefoner och android som e ämnet?

 

Aktier i Apple har inget med Steve eller Apple att göra...eller aktier överhuvud taget med företaget, spekulation i aktier kommer från hur marknaden ser ut och reagerar eller det som hände Ericsson...men då får du läsa på!

 

Du bestrider..jo gör du så...jag har sett rå sossar ble blå för deras pension ble bättre.jösses!!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...