Jump to content
IGNORERAD

Gnaget i Uppdrag Granskning


mrco

Recommended Posts

Helt jävla underbart! En snubbe med Gnaget-märke som sin avatar lyckas i ett inlägg pissa mer på sin klubb än alla andra anti-AIK-inlägg plus Janne Josefsson lyckats göra tillsammans.

 

Om jag vore Gnagare skulle jag bli helt vansinning och kräva att P3 omedelbart plockade bort hans avatar då jag skulle utgå från att det måste vara en Djurgårdare som trollar, jag menar ett så spektakulärt självmål lyckades aldrig ens Gary Sundgren göra trots många och idoga försök.

Nu finns inga tvivel vassaste pennan är tillbaka skarpare än någonsin.

Bara att njuta av skrivkonsten.

jrk

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 261
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Trident

    50

  • Soengsang

    22

  • stefan5300

    16

  • Rogigoal

    12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Amazing,, AIKhatet har inga gränser på mpr vilket det hela bottnar i,, går så långt att man tar upp Segui ha-medlemskap,, herregud över 15år gammal sak snacka om långsinta. En andra chans existerar inte bland många här o ni har inte heller rent mjöl i påsen genom livet..

# 27 RIP

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
Amazing,, AIKhatet har inga gränser på mpr vilket det hela bottnar i,, går så långt att man tar upp Segui ha-medlemskap,, herregud över 15år gammal sak snacka om långsinta. En andra chans existerar inte bland många här o ni har inte heller rent mjöl i påsen genom livet..

Alla ska ha en andra chans men då ska man ta avstånd till det förflutna, inte ducka och glida undan!

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla ska ha en andra chans men då ska man ta avstånd till det förflutna, inte ducka och glida undan!
När gled han undan?,,, programet handlade om AIK o inte ha vilket Segui förklarade o ville ug prata om ha var dom välkommna med med nytt ptrogram.

# 27 RIP

Link to comment
Dela på andra sajter

Amazing,, AIKhatet har inga gränser på mpr vilket det hela bottnar i,, går så långt att man tar upp Segui ha-medlemskap,, herregud över 15år gammal sak snacka om långsinta. En andra chans existerar inte bland många här o ni har inte heller rent mjöl i påsen genom livet..

 

Ja att vara Sveriges största fotbollsklubb med den största firman då får man automatiskt det största föraktet :giggle:  .

Men du har likt mig varit med i  med/motgång och det jag "hatar" är alla skadeglada jävlar som dyker upp när det går dåligt,

annars så pips det inte lika mycket.

 

AIK behövs i Svensk fotboll bara dom ligger i kölvattnet av dom mesta mästarna och dubbla vinnarna av Uefacupen :spiteful:

 

Trevlig helg//lp

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
När gled han undan?,,, programet handlade om AIK o inte ha vilket Segui förklarade o ville ug prata om ha var dom välkommna med med nytt ptrogram.

Du har just svarat på din egen fråga!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, alla åskådare betalade inte!

Media Markt köpte ett tusental biljetter och gav bort till kunder som handlade hos dem!

AIK är m a o ett "Scheisse Billigt" lag! :crazy:

 

AIK redovisar bara biljetter som dom har fått pengar för. 

 

Om Mediamarkt väljer att köpa biljetter för att dela ut är det alltså köpta biljetter.

Det som INTE ingår i publiksiffran är alla ungdomsspelare som går in gratis i och med att dom spelar i AIK.

 

Årskort på långsidan i mitten kostar 6600 det kallar inte jag scheisse billigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Amazing,, AIKhatet har inga gränser på mpr vilket det hela bottnar i,, går så långt att man tar upp Segui ha-medlemskap,, herregud över 15år gammal sak snacka om långsinta.

En andra chans existerar inte bland många här o ni har inte heller rent mjöl i påsen genom livet..

Jag tror inte det finns nagot AIK-hat, varken pa MPR eller I samhallet I ovrigt. Daremot finns det nog ett latent forakt mot det som Firman representerar och fan vore det val annars. Det dar hatet ar nog mest en vat drom, jag menar hela syftet med att vara Gnagare ar val sjalvbilden av att "alla hatar oss"

Personligen placerar jag, efter ett snabbt och nagot alkoholpaverkat overslag, "AIK-problemet" pa plats 2,394 over varldens problem, dvs strax efter utrotningen av svarta noshorningar I Zimbabwe. Hade inte Djurgardstrollarn McFist och till viss del sjalvdestruktiva "supportrar" forsokt forsvara det som inte gar att forsvara sa hade jag aldrig kommenterat traden och det galler nog flera.

Ändrades av Atom
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Atom är nog den enda man skulle tänka sig att ge karma samtidigt som han sågar en jäms fotknölarna. :)

Ändrades av wUThai
Link to comment
Dela på andra sajter

Atom är nog den enda man skulle tänka sig att ge karma samtidigt som han sågar en jäms fotknölarna. :)

 

:14:  Ja vad e det man säger: Han har förmågan att be en dra åt helvete så att man ser fram emot resan :giggle: //Lp

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Pratade lite med en AIK:are som i övrigt är vettig men när det kommer till laget så blir det religion som en värsta taliban.

 

Sammanfattning: Så länge folk är för AIK så spelar det ingen roll om dom är HA, yrkesmördare eller puckade i allmänhet, dom håller på AIK och då kan det aldrig vara fel och allt förlåts och preskriberas omgående.

Link to comment
Dela på andra sajter

 AIKhatet har inga gränser på mpr vilket det hela bottnar i,, 

 

Varför hata AIK, en av Sveriges mest anrika idrottsklubbar!

 

Däremot ifrågasätta vad som hänt med dess ledning, bara det sjuka i att de drivs av en fd HA-snubbe(som antagligen fortfarande har goda kontakter med dem) som inte tydligt tar avstånd från huliganerna/firman och vad de står för!

 

Tillåts detta, eller reagerar man inte mot detta så är ju risken stor att fler idrottsklubbar förpestas på liknande sätt. 

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför hata AIK, en av Sveriges mest anrika idrottsklubbar!

 

Däremot ifrågasätta vad som hänt med dess ledning, bara det sjuka i att de drivs av en fd HA-snubbe(som antagligen fortfarande har goda kontakter med dem) som inte tydligt tar avstånd från huliganerna/firman och vad de står för!

 

Tillåts detta, eller reagerar man inte mot detta så är ju risken stor att fler idrottsklubbar förpestas på liknande sätt. 

AIK tar avstånd från allt som Firman gör. Vad är de du inte fattar? Du tjatar om samma saker gång på gång trots att det är helt felaktig fakta du ger.

Link to comment
Dela på andra sajter

AIK tar avstånd från allt som Firman gör. Vad är de du inte fattar? Du tjatar om samma saker gång på gång trots att det är helt felaktig fakta du ger.

 

JS fördömer och proklamerar inte sitt avstånd från firman han slingrar sig skickligt i intervjun.

 

Du ser nog allt lite för svartgult för att förstå. 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
AIK tar avstånd från allt som Firman gör. Vad är de du inte fattar? Du tjatar om samma saker gång på gång trots att det är helt felaktig fakta du ger.
Inget jag sett men om du tar avstand fran allt som Firman gor sa kvalificerar det iallafall dig till att bli den forste I traden att titulera sig AIK-fan. AIK ar en av Sveriges aldsta och mest framgangsrika klubbar och har du tagit avstand fran alla de som pissar pa ett arorikt klubbmarke sa har jag inga problem, aven om jag titulerar mig sjalv "inaktiv Bajare".
Link to comment
Dela på andra sajter

JS fördömer och proklamerar inte sitt avstånd från firman han slingrar sig skickligt i intervjun.

 

Du ser nog allt lite för svartgult för att förstå. 

Det gör han visst det. Visa en kommentar från någon officiell person inom AIK som säger att dom stödjer det firman sysslar med.

 

16:30 in i programmet säger han rakt ut "vi tar avstånd från deras värderingar" det kan inte ens misstolkas eller kallas att man slingrar sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
Det gör han visst det. Visa en kommentar från någon officiell person inom AIK som säger att dom stödjer det firman sysslar med.

 

16:30 in i programmet säger han rakt ut "vi tar avstånd från deras värderingar" det kan inte ens misstolkas eller kallas att man slingrar sig.

Man måste skilja på ord och handling! :police:

Link to comment
Dela på andra sajter

Det gör han visst det. Visa en kommentar från någon officiell person inom AIK som säger att dom stödjer det firman sysslar med.

 

16:30 in i programmet säger han rakt ut "vi tar avstånd från deras värderingar" det kan inte ens misstolkas eller kallas att man slingrar sig.

 

Jag behöver inte visa någon kommentar på att de stödjer firman, men eftersom att de inte tydligt tar avstånd och fördömer firman så får man anse att de indirekt stödjer dem, och inte vill stöta sig med dem med ett tydligt avståndstagande.

 

"Vi tar avstånd från deras värderingar" är en skicklig undanflykt, istället för att tydligt säga tex att de "tar avstånd från firman och allt de representerar"!

 

Så tolkar nog de flesta AIK:s beteende.

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

 

Tycker att det är tragiskt att den organiserade brottsligheten har tagit över en av Sveriges anrikaste idrottsföreningar, detta är ett varnande exempel för övriga idrottssverige, sånt här skulle naturligtvis aldrig få inträffa, själv tycker jag att föräldrar ska tänka sig för innan dom lämnar över sina barn till den organiserade brottsligheten och att A-lagsspelare ska tänka sig för innan dom skriver kontrakt med dessa, det kan ju bevisligen sluta med hot och utpressning av grova våldsverkare ifrån den organiserade brottsligheten som numera styr klubben, skriver man på för AIK är det ju tydligen även för Firman Boys och Hells Angels, vill föräldrarna att deras barn ska spela för Firman Boys och H.A, vill spelarna representera dessa organisationer?

 

Med vänlig hälsning isan lover.

 

Vad yrar du om ?

Vad finns det för bevis att den organiserade brottsligheten tagit över Sveriges största klubb ?

Grunda programmet från ett forum där vem som helst kan gömma sig bakom nicket !

Folk skarvar hej vilt på forum och ha det som grund är bara för mycket för ett annars mycket bra och viktigt program som UG.

 

MVH/ Gnaget rules

Link to comment
Dela på andra sajter

Man måste skilja på ord och handling! :police:

Dumheter! Nu har du sett att Segui och därmed AIK tar avstånd från firmans värderingar. Mer än så kan dom inte göra.

Att prata/samarbeta med dom måste dom göra. Detta är till och med ett krav från UEFA så det gäller alla klubbar.

 

Mer om det kan du läsa här  http://www.svenskafans.com/fotboll/Vad-ar-en-SLOSupporter-Liaison-Officer-428409.aspx

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag behöver inte visa någon kommentar på att de stödjer firman, men eftersom att de inte tydligt tar avstånd och fördömer firman så får man anse att de indirekt stödjer dem, och inte vill stöta sig med dem med ett tydligt avståndstagande.

 

"Vi tar avstånd från deras värderingar" är en skicklig undanflykt, istället för att tydligt säga tex att de "tar avstånd från firman och allt de representerar"!

 

Så tolkar nog de flesta AIK:s beteende.

Sätt på dig foliehatten nu. Jävla trams du håller på med. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Sätt på dig foliehatten nu. Jävla trams du håller på med. 

 

Jobbigt att börja förstå eller?

 

Försök istället att visa var AIK tydligt tar avstånd från firman och allt en sådan organisation står för!

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
Dumheter! Nu har du sett att Segui och därmed AIK tar avstånd från firmans värderingar. Mer än så kan dom inte göra.

Att prata/samarbeta med dom måste dom göra. Detta är till och med ett krav från UEFA så det gäller alla klubbar.

 

Mer om det kan du läsa här  http://www.svenskafans.com/fotboll/Vad-ar-en-SLOSupporter-Liaison-Officer-428409.aspx

Jag litar inte på ordbajsare, han får visa med handlingar att han menar vad han säger!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jobbigt att börja förstå eller?

 

Försök istället att visa var AIK tydligt tar avstånd från firman och allt en sådan organisation står för!

AIK tar tydligt och solklart avstånd i UG. Ser inte du det är det snarare dig det är synd om.

 

Problematiken du inte klarar av är att dom fortfarande pratar med dom. Detta skall dom göra enligt ett UEFA beslut.

 

Googla på  "Supporter Liaison Officer" så har du anledningen till varför.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...