Jump to content
IGNORERAD

Gnaget i Uppdrag Granskning


mrco

Recommended Posts

Ja är det inte HA så är det Bert Milton :D

Seriöst! Som eran förening har bedrivits i 100+ år bör du inte ens uttala dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 261
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Trident

    50

  • Soengsang

    22

  • stefan5300

    16

  • Rogigoal

    12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Seriöst! Som eran förening har bedrivits i 100+ år bör du inte ens uttala dig.

Ja vi har ju hittills inte "lyckats" knyta till oss Bert Milton ännu, men o andra sidan så ingår ju inte heller strippor på bussresorna till bortamatcherna :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Som eran förening har bedrivits

 

? berätta  snälla

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja vi har ju hittills inte "lyckats" knyta till oss Bert Milton ännu, men o andra sidan så ingår ju inte heller strippor på bussresorna till bortamatcherna :D

Ni har sparven det har inte vi  :D

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Håller med dig, men du är väl gammal KGB:are och ingen vanlig gran knasen?

Med en sån Wisemen noja du hade på Vg träffen så måste det ligga en hund begraven :giggle: .

Trevlig kväll på dig//Lp

 

Jag är ingen gammal KGB:are, snarare en gammal julgran som hamnat mitt i upplopp ett par gånger. Sen jag flyttade ut i obygden så kan jag nog inte ens titulera mig julgran längre heller, snarare en trött tv-supporter som blivit för lat för att gå på matcher och mest har nostalgiska minnen från förr  :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Jag är ingen gammal KGB:are, snarare en gammal julgran som hamnat mitt i upplopp ett par gånger. Sen jag flyttade ut i obygden så kan jag nog inte ens titulera mig julgran längre heller, snarare en trött tv-supporter som blivit för lat för att gå på matcher och mest har nostalgiska minnen från förr  :rotfl:

Snart dags för nya arenan, då kan du ju hänga på någon gång.

Bor nästgårds med den.

Och så speedway på gubbängen.

2 nöjen för mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

? berätta  snälla

Absolut. Även som Gnagare måste man erkänna att Hammarby är ett av de starkaste varumärkena vi har i Sverige. Tycker du att deras pokaler i skåpet präglar det?

Det är fan pinsamt hur en förening i den digniteten endast har 1 jävla guld i fotbollen. Deras största ikon Nacka har vunnit en titel i Sverige, Svenska Cupen med AIK :)

 

Hammarbys styrelse lyckas göra precis allt fel varenda år. Det enda året dom vunnit guld hade dom redan beslutat sig för att sparka Sören Cratz för och nu citerar jag styrelsen."vi spelar inte rolig fotboll"

 

Jag skulle bli jävligt förvånad om Bajen går upp i år. finns egentligen ingenting som talar för dom

Link to comment
Dela på andra sajter

aasoiskawbeach
Ni har sparven det har inte vi   :D

 

 

Men ni har denna roliga liraren...

 

Ändrades av aasoiskawbeach
Link to comment
Dela på andra sajter

IsaanWarrior

"När jag pratar med AIK:s tf sportchef, Björn Wesström, förklarar han att föreningen de senaste åren valt en annan medveten linje: dialog.

Man kan tycka vad man vill om detta, men faktum är att det sällan har varit lugnare att gå på AIK:s matcher. Det är inte enbart resultatet av öppnare dialog, utan också idogt säkerhetsarbete – och paradoxalt nog också på grund av extremsupportrarnas inflytande.

Deras ord är lag. När det kommer påbud om att inga bengaler ska brännas, då blir det så. Det är ”management by fear”.

Ska man då verkligen ha en dialog med dem?

Stötestenen är att alternativet inte är bättre. Därför tycker jag att AIK gör rätt som försöker."

 

 

http://www.svd.se/sport/aik-gor-ratt-som-pratar-med-firman_8077334.svd

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men ni har denna roliga liraren...

 

Måste ge dig ett karma för att du hittade honom. Hade förträngt honom. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle bli jävligt förvånad om Bajen går upp i år. finns egentligen ingenting som talar för dom

 

Tyvärr måste jag hålla med , det går nog minst ett år till, pga styrelsebeslut. Men jag trodde du hänvisade till

 

nåt kriminellt ,när du sa som du gjorde i det sammanhänget.

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

"När jag pratar med AIK:s tf sportchef, Björn Wesström, förklarar han att föreningen de senaste åren valt en annan medveten linje: dialog.

Man kan tycka vad man vill om detta, men faktum är att det sällan har varit lugnare att gå på AIK:s matcher. Det är inte enbart resultatet av öppnare dialog, utan också idogt säkerhetsarbete – och paradoxalt nog också på grund av extremsupportrarnas inflytande.

Deras ord är lag. När det kommer påbud om att inga bengaler ska brännas, då blir det så. Det är ”management by fear”.

Ska man då verkligen ha en dialog med dem?

Stötestenen är att alternativet inte är bättre. Därför tycker jag att AIK gör rätt som försöker."

 

 

http://www.svd.se/sport/aik-gor-ratt-som-pratar-med-firman_8077334.svd

Faktum är att jag inte på något sätt står bakom eller försvarar FB. Men när dom gå ut ock säger att det är nolltolerans mot inkastade saker (päron) så vet man att ingen kommer kasta in något på planen.

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

Så där brukar ju Stockholmare låta när de försöker sig på att prata Engelska så inget ovanligt med dessa gubbar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Absolut. Även som Gnagare måste man erkänna att Hammarby är ett av de starkaste varumärkena vi har i Sverige. Tycker du att deras pokaler i skåpet präglar det?

Det är fan pinsamt hur en förening i den digniteten endast har 1 jävla guld i fotbollen. Deras största ikon Nacka har vunnit en titel i Sverige, Svenska Cupen med AIK :)

 

Hammarbys styrelse lyckas göra precis allt fel varenda år. Det enda året dom vunnit guld hade dom redan beslutat sig för att sparka Sören Cratz för och nu citerar jag styrelsen."vi spelar inte rolig fotboll"

 

Jag skulle bli jävligt förvånad om Bajen går upp i år. finns egentligen ingenting som talar för dom

Varför tar du inte upp de andra stora sporterna för? Ishockey,handboll,speedway,bandy mm?

Jämför prisskåpen innan du snackar :D

Ändrades av olle123987
Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
Varför tar du inte upp de andra stora sporterna för? Ishockey,handboll,speedway,bandy mm?

Jämför prisskåpen innan du snackar :D

Det är ju fotboll som räknas utom 92 o 94 då även hockeyn fick vara med i beräkningarna!

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför tar du inte upp de andra stora sporterna för? Ishockey,handboll,speedway,bandy mm?

Jämför prisskåpen innan du snackar :D

 

Ishockeys har ni lyckats få i konkurs. Bara det! Den enda sektionen ni har något att komma med går i graven. Bedrövligt. Dom andra sporterna du tar upp bryr jag mig inte om så vill du vara bättre i speedway inte mig emot ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ishockeys har ni lyckats få i konkurs. Bara det! Den enda sektionen ni har något att komma med går i graven. Bedrövligt. Dom andra sporterna du tar upp bryr jag mig inte om så vill du vara bättre i speedway inte mig emot :wink:

Var inte orolig, du skall nog se att det skrinnar in ett gäng stolta hockeyspelare med Bajens klubbmärke på bröstet till hösten, det är nu du borde säga välkomna tillbaks ;-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Absolut. Även som Gnagare måste man erkänna att Hammarby är ett av de starkaste varumärkena vi har i Sverige. Tycker du att deras pokaler i skåpet präglar det? Det är fan pinsamt hur en förening i den digniteten endast har 1 jävla guld i fotbollen. Deras största ikon Nacka har vunnit en titel i Sverige, Svenska Cupen med AIK :)   Hammarbys styrelse lyckas göra precis allt fel varenda år. Det enda året dom vunnit guld hade dom redan beslutat sig för att sparka Sören Cratz för och nu citerar jag styrelsen."vi spelar inte rolig fotboll"   Jag skulle bli jävligt förvånad om Bajen går upp i år. finns egentligen ingenting som talar för dom
Det är väl det enda vettiga som styrelsen lyckats åstadkomma och då omedvetet, är övertygad om att laget knöt nävarna och slöt upp bakom Cratz och på så vis krigade till sig guldet.
Link to comment
Dela på andra sajter

typiska scener där råttorna visar sitt rätta jag

 

 

 

 

 Sparven del 2

  

 

gemytliga Bajen

 

Spola fram till 1.37 så ser vi hur härlig stämningen är på söderstadion verande match  :)

   Ändrades av Trident
Link to comment
Dela på andra sajter

Påminner om andra sektioner

 

 

 

 

Även ute i bushen vann vi

 

:14:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Påminner om andra sektioner

 

 

 

 

Även ute i bushen vann vi

 

:14:

Jomen är det inte lite kul? Ett utav dom starkaste varumärkena i Svensk idrott och det absolut publikstarkaste om man får tro er själva har Bandy, speedway och Handboll som enda sporter att vara stolta i :D

 

Jag är lycklig för eran skull :thumbsup: 

Ändrades av Trident
Link to comment
Dela på andra sajter

aasoiskawbeach
Jomen är det inte lite kul? Ett utav dom starkaste varumärkena i Svensk idrott och det absolut publikstarkaste om man får tro er själva har Bandy, speedway och Handboll som enda sporter att vara stolta i :D

 

Jag är lycklig för eran skull :thumbsup: 

 

Själv är jag fri idrotts Bajare och där haglar gulden in i parti och minut., finns inget bättre än att se träningarna på Enskede IP.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...