Jump to content
IGNORERAD

har en fråga om en bok för en polares räkning.

Mantra

Recommended Posts

har en lite fråga en polare har just blivit ihop med en kvinna som thai kvinna å han har hört talas om en bok som tar upp om relationer mellan västerlänningar å thai kvinnor men vet inte vad den heter å jag vet inte heller så jag sa att jag kan fråga i ett forum jag är med i om det för han vill köpa den så han kunde få lite mer kunskap om olikheter å likheter sa han jag har försökt värva han till detta forum men han vägrar efter som han  har inte tillgång till internet i den utsträckning.

tacksam för all hjälp.

Mantra

Dela på andra sajter

har en lite fråga en polare har just blivit ihop med en kvinna som thai kvinna å han har hört talas om en bok som tar upp om relationer mellan västerlänningar å thai kvinnor men vet inte vad den heter å jag vet inte heller så jag sa att jag kan fråga i ett forum jag är med i om det för han vill köpa den så han kunde få lite mer kunskap om olikheter å likheter sa han jag har försökt värva han till detta forum men han vägrar efter som han  har inte tillgång till internet i den utsträckning.

tacksam för all hjälp.

År det en engelsk bok?

http://www.amazon.com/Thailand-Fever-Chris-Pirazzi/dp/1887521488

Dela på andra sajter

Den e hyfsad om man har ork o läsa på engelska,handlar om par relation mellan thai o västerlänning. Kultur krockar o missförstånd o sånt. Ett alternativ e ju att du läser högt för kompisen ur mpr;s digra arkiv. Det här forumet e ett ymnighetshorn..

Dela på andra sajter

det vet han inte så har itne så mycket att gå på men han ville att jag skulle tacka er för all hjälp han kunde få. genom er på forumet.

Mantra

Dela på andra sajter

ska försöka få han att gå med  en gång till kanske låta han titta igenom här via mitt namn så han kan checka lite runt å så hos mig i lugn å ro

Mantra

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...