Jump to content
IGNORERAD

Idag är det sorg


måne

Recommended Posts

Guest LadPrao

Hej Måne.

Förlåt mitt uttalande igår. Det var fel på många sätt. Ha det bra och hoppas att allt löser sig till det bästa för dig och dina nära.

mvh LP

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 29
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • måne

    6

  • Skibi

    1

  • pigge01

    1

  • Kenneth4618

    1

Mest aktiva i denna tråd

Quote

Hej Måne.

Förlåt mitt uttalande igår. Det var fel på många sätt. Ha det bra och hoppas att allt löser sig till det bästa för dig och dina nära.

mvh LP

Starkt gjort...heder till dig!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ursäkten godtagen,den kändes bra.Ibland hoppar saker ur min mun oxå som jag önskar aldrig skett,men högaktar dig för att du är människa nog att be om ursäkt  :great: ha en bra helg nu alla Mvh Måne  :wai:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar för ert deltagande.Allt har gått bra med frugans resa till hembyn,bråken i Bangkok hade inte startat när hon kom ner på lördagsmorgonen.Har pratat med henne dagligen och det har varit jobbigt för släkten(svärmor)hon är gammal själv och att mista sin livskamrat är ju alltid svårt men samtidigt så förstår hon att allt har ett slut och han fick gå bort i sitt älskade Ban Dan som var hans vilja..Nu är det mesta av ätandet och drickandet över så det återgår sakta men säkert till vardagen igen.Tack ännu en gång alla forumkamrater som visat sitt deltagande.Mvh Måne med familj  :wai:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...