Jump to content
IGNORERAD

Bra låtar från 60-70 talet lägger vi upp här !


Baxarn

Recommended Posts

  • Svar 740
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Krafta

    108

  • audirs2

    91

  • Baxarn

    51

  • erik-sson

    38

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

 

 

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

The Temtations

 

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Streaplers med en cover av Daniel Vangardes "Un bomber des bombes" eller något liknande...

 

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Trummisen har nog rökat något olämpligt...

 

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

En finndjävel på gitarr!

 

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

En underbar låt från eran med ett stort antal ikoniska bilder som illustrerar den

 

 

Hoppas dåren i Nordkorea tittar!

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tony Christie behöver en GPS!

 

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det bästa som gjorts på 60-talet ,typ...

 

 

Och i en lite modernare version:

 

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
Det bästa som gjorts på 60-talet ,typ...

 

 

Och i en lite modernare version:

 

Här har jag (nästan) hela livet trott att det var en stor fet n---r som sjöng denna listetta!

Även jag kan ha fel uppfattning ibland!  :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Här har jag (nästan) hela livet trott att det var en stor fet n---r som sjöng denna listetta!

Även jag kan ha fel uppfattning ibland!  :wai:

Vem vet, det kanske var Milli Vanilli som sjöng egentligen, typ...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Heja Danmark

 

 

hej, om det är de 3 danske drengerna så har jag faktiskt träeffet dem vid en treff i Malmö i en skoaffär ( Rosanders skor) S.A förstadsgatan ) på 70 talet o di skulle signera tennis skor o min syster jobbade i affären på den tiden, så jag fick träffa dem 1 timme innan dom skulle signera skorna för fansen som stod utanför, bl.a  så stod alla mina skolkamrater utanför o fick se att jag satt sidan om killarna i Lollipop , vilket att jag blev väldans poulär i skolan dagen efter. det kommer jag aldrig att glömma.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...