B747 Inlagd Mars 18, 2013 Dela Inlagd Mars 18, 2013 Vilken jäkla tur att Thaipolisen inte kollar utlänningar, thai med för den delen, på Kho Phangan en vanlig kväll eller när dom har full moon party, risken finns nog att de har både det ena och det andra innanför västen, kanske även i fickan. Ja.Jag var på Koh phangan 97 tror jag det var.Där röktes det på helt öppet den ena mer påtänd än den andra.Kustbevakningen fick plocka upp påtända människor som skulle simma till Koh samui och Suurathani.,Berättade en thai som bodde där.Jag var konstig som bara villa dricka öl tyckte barägarna.Amazing Thailand. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 18, 2013 Dela Inlagd Mars 18, 2013 Om påföljden blir strängare än vad man kan förvänta sig i Sverige får man hoppas det basuneras ut i media - då kanske det har en avskräckande effekt. Intressant detta; "Har hört ryckten om att langare och poliser samarbetar. Langarn säljer till en kund, sen meddelar han polisen vem dom ska plocka. Det ska tydligen ha förikommit i Patong." Låter som en farlig verksamhet för en säljare, men å andra sidan kanske han bara pekar ut köparen när/om han åker fast, för att rädda sitt eget skinn. Vem vill handla av honom sedan? Kvar bli dumdristiga lättlurade faranger på tillfälligt besök. Amazing. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu