Jump to content
IGNORERAD

Det suger gott i tarmen nu...


stjp8729

Recommended Posts

Borgmästarens Son
Hej :)

 

Vi är inne i mitten av mars och man vaknar till en massa snö ute :(

 

Nog snart dags att boka en resa och börja titta på hus:

 

http://www.pf.co.th/singledetachedhouse/perfectplace/ramkhamhaeng-suvannabhumi2/specialoffer_project.aspx

 

Ha en kanonbra dag!

:wai:

 

Roligt att se dig skriva här igen :thumbsup:

 

Hälsa familjen

 

Mvh BMS

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Ger du upp Sverige redan STJP...

 

Var lugn det blir bättre snart.

 

 

i en månad eller två sedan blir det sämmre igen :crazy:

 

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej :)

 

Vi är inne i mitten av mars och man vaknar till en massa snö ute :(

 

Nog snart dags att boka en resa och börja titta på hus:

 

http://www.pf.co.th/singledetachedhouse/perfectplace/ramkhamhaeng-suvannabhumi2/specialoffer_project.aspx

 

Ha en kanonbra dag!

:wai:

 

Perfect Place och Master Piece i Lat Krabang är så nära flygplatsen att man tror att flygplanen ska ramla ner i huvet på en.

Skulle aldrig köpa ett hus där.

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Hej :)

 

Vi är inne i mitten av mars och man vaknar till en massa snö ute :(

 

Nog snart dags att boka en resa och börja titta på hus:

 

http://www.pf.co.th/singledetachedhouse/perfectplace/ramkhamhaeng-suvannabhumi2/specialoffer_project.aspx

 

Ha en kanonbra dag!

:wai:

Det är okej om du tar med dig tangentbordet,du saknad av oss.

Hälsa Leo och ha det gott.

jrk

Link to comment
Dela på andra sajter

Perfect Place och Master Piece i Lat Krabang är så nära flygplatsen att man tror att flygplanen ska ramla ner i huvet på en.

Skulle aldrig köpa ett hus där.

 

Hej Benjamas :)

 

Konstigt, det märkte aldrig jag under två och halvt år som vi bodde där, däremot så såg man flygplan på avstånd österrut :wink: Flyttar mer än gärna tillbaks dit... Lungt och skönt område med riktikgt trevliga grannar.

 

 

post-4239-0-03171100-1363535552_thumb.jp

 

post-4239-0-08763800-1363535695_thumb.jp

 

Ha en kanonbra dag!

:wai:

post-4239-0-03171100-1363535552_thumb.jp

post-4239-0-08763800-1363535695_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Menar du att du bodde i perfect Place i Lat Krabang utan att störa dig på flygplanen?

Jisses, vid 12-ett tiden på natten gick dom ju nästan en gång/minut, ett satans oväsen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Menar du att du bodde i perfect Place i Lat Krabang utan att störa dig på flygplanen?

Jisses, vid 12-ett tiden på natten gick dom ju nästan en gång/minut, ett satans oväsen.

 

Hej igen :)

 

Länken som jag la in gäller till Perfect Place Ramkhamhaeng Soi 174 och inget annat, Själva bodde vi i Perfect Place Ramkhamhaeng Soi 164 som ligger endast vid nästa Soi (cirka 150 meter från där vi bodde) knappast avgörande.

 

Om du menar Perfect Place สุขุมวิท 77-สุวรรณภูมิ så kan jag förstå att det kan en del oljud, men då är det betydligare tystare vid Perfect Place vid Bang Rak Noi (ราชพฤกษ์), men vad det har med det första inläget förstår jag inte överhuvdtaget.

 

Ha en kanonbra kväll!

:wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej igen :)

 

Länken som jag la in gäller till Perfect Place Ramkhamhaeng Soi 174 och inget annat, Själva bodde vi i Perfect Place Ramkhamhaeng Soi 164 som ligger endast vid nästa Soi (cirka 150 meter från där vi bodde) knappast avgörande.

 

Om du menar Perfect Place สุขุมวิท 77-สุวรรณภูมิ så kan jag förstå att det kan en del oljud, men då är det betydligare tystare vid Perfect Place vid Bang Rak Noi (ราชพฤกษ์), men vad det har med det första inläget förstår jag inte överhuvdtaget.

 

Ha en kanonbra kväll!

:wai:

 

Eftersom jag vet att det finns fler en ett Perfect Place så skrev jag Lat Krabang, visste inte om att det fanns fler just där.

Adressen på detta var 138 men har inte en susning om nåt mer namn på Soien.

Skit samma..

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...