Jump to content
IGNORERAD

Nu är det fan rea

scorpio63

Recommended Posts

Jag åkte förbi Mediamarkt för att kolla på deras rea.

och köpte en nalle bara som extra ifall att man behöver något oömt eller om något går sönder.

Vikaihopnalle för 99kr, ringa för 500kr ingår.. Jaja, det får vi väl se.

Den har legat här några veckor nu då jag bara tänkt ha den om något strular, men nyfiken i en strut så måste men ju kolla i allafall.

2013-03-16204621_zpsa88b5e1e.jpg  

2013-03-16204649_zpseb53f9d4.jpg

2013-03-16204830_zpsd8134a86.jpg

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

Ja vad säger man.. Jättebra typ :thumbsup:

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Vilken operatör var den låst till?

Ser ut som telenor...

Dela på andra sajter

Håhåjaja ,inte konstigt att slamsug säljer så mycket lurar när man betalar folk för o ringa med skiten :rotfl:  :rotfl:

Herr Chang har talat

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Tycker det ser ut som en nyare version av en iphone.

Förvisso, men under telefonen och laddaren på den andra bilden ser det ut som att det står telenor konantkort, ja en del av texten då bara ;)

Dela på andra sajter

Billigare än Thailand, sjukt billigt :)

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Dela på andra sajter

Om den är låst eller inte är väl den mest dumma kommentaren jag hört hitintills.

Nallen är värd  noll å ingenting, så om den skulle vara låst till telenor så är det väl skitsamma då.

Men kortet funkar i alla mobiler.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

Sawade

Har en sådan. Skitbra. Samma räckvid som på en 6000 kronorstelefon. :y16:

MVH

Nutteman

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...