Jump to content
IGNORERAD

Bra låtar från 80-90 talet lägger vi upp här !


Songkran

Recommended Posts

  • Svar 1,6k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Songkran

    268

  • Krafta

    162

  • Tallviking

    98

  • RoiET

    91

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Kanske i tråden 'Bra låtar från 70-talet'? :crazy:

Ja det är mkt möjligt :)

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske inte världens bästa band men de fick ju testosteronet stt stiga hos ett antal tonårspojkar, RIP Jan Kuehmund...

 

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte scrollat tråden så denna är säkert med på någon av de tidigare 100 sidorna,om så är faller blir det en repris.Håll till godo,denne liraren kunde underhålla.Detta är från Ullevi -97,musiken börjar 2.10 in i vidion.

Ändrades av Drivern
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

runkobjekt från ungdomen o hon e fan fortfarande het :crazy:

 

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

Den här killen var lika bra som björn borg när dom tävlade i tennis i 15års åldern men han valde att satsa på musiken i stället och vilken artist han blev!!!

Jag har normalt inga problem med personer som är religiösa men i det här fallet när han besökte usa och kom hem som ett vrak/psykfall så kan man ju inte bli annat än förbannad!

 

I början (när han var 15) så var det väl lite mesiga låtar men senare så blev dom väl bara bättre och bättre.

 

Tycker hela hans historia är riktigt tragisk, om han inte hade dragits in i sekterna i usa och kunde fortsätta med musiken så skulle han förmodligen vara den största/kändaste personen i sverige idag - kanske dubbelt så stor som zlatan är i dagsläget!

 

 

Fanns ingen video på tuben (för denna låten) med ted så det fick bli en cover på honom.

 

 

Fan va tråkigt att det inte finns några filmer på ted´s senare låtar som jag själv tyckte var kanon!

 

Här kommer en låt till, dock ingen som jag diggar men den visar ju i alla fall vilket sällskap ted gärdestad befann sig i på den tideni!

 

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

runkobjekt från ungdomen o hon e fan fortfarande het :crazy:

 

Jag hade en idol i mitt liv.

Det var blondie...

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...