Jump to content
IGNORERAD

Har ni mycket guld ?


Cobra

Recommended Posts

Issanbonde
Själv har jag så mycket guld så de kallar vårt bankfack för Örebros Fort Knox  :thumbsup:

Nu har du gått fel igen Måne. DU VAR I MITT FACK!!!!!! :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 163
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • andrejsdenruskige

    19

  • Stefan.J

    14

  • Nimman

    7

  • Nemo

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Att jag skrev om annat berodde på att det skrevs att folk som bär guld är fjantar,bögar m.m Detta gjorde att jag ville berätta lite om mig själv. Genom det bevisa att man kan bära guld utan att vara bög, fjant eller kärring m.m Det var enbart av den anledningen som jag berättade lite om mitt liv. Att jag sedan inte är någon van Thailansresenär, så är det. Har varit i Thailand fem gånger och det får räcka. 

Tycker inte att ditt inlägg bevisade nånting om huruvida du är bög men helt klart att du är en fjant som bor i en liten 2:a med frun och eg vill ha hus vid havet men vet att guldet inte räcker till kontantinsatsen. Och med det har du ju även bevisat att du inte är nåt vidare på att leka på börsen heller..

Skål !

Ändrades av Viapea
Link to comment
Dela på andra sajter

Har man guld på sig så har man. Men att klä ut sig som julgran bland i övrigt fattiga thailändare känns lite som ett hån mot dom som inte har några stålar.

Vad ska man då tycka om alla falanger som på en kväll lätt bränner en thailänsk månadslön ?

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Vad ska man då tycka om alla falanger som på en kväll lätt bränner en thailänsk månadslön ?

 

Ja, dom har ju delat med sig av sin rikedom.

Han med guldet runt halsen sitter ju och snålar.

 

Som att vifta med godispåse på ett dagis och ungarna får inte smaka.

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Det enda jag bär runt min hals då och då är min grön vita halsduk. Guldkedjor och merca är inte min stil.

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, dom har ju delat med sig av sin rikedom.

Han med guldet runt halsen sitter ju och snålar.

 

Som att vifta med godispåse på ett dagis och ungarna får inte smaka.

Ja dagen efter har han förhoppningsvis guldet kvar , de andra har bara bakfyllan.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Ja dagen efter har han förhoppningsvis guldet kvar , de andra har bara bakfyllan.

 

Vad är det för fel på en hederlig ordentlig bakfylla?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guldpriset är detsamma överallt. 

Jo men man får guldsmycken till överkomliga priser när man köper Thailändska standardsmycken i 23 K. Man betalar i stort sett ingenting för designen och man för mycket mera guld för pengarna än om man köper smycken i 18 K i Sverige.

 

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det för fel på en hederlig ordentlig bakfylla?

Menar du förutom huvudvärk , svettningar , ångest och tankar som aldrig mer ? Bättre att dricka med stil och finnes och att kunna dricka utan ångest dagen där på .

Link to comment
Dela på andra sajter

Har en liten guldkedja runt halsen , det är farsans gamla och jag bär den som ett minne och så har jag en liten förlovningsring

Annars är jag inte mycket för guldsmycken, har alltid gillat halsband och klockor men inte i guld.

 

Något jag tycker ser förjävla fjantigt ut är armlänkar av guld på medelålders gubbar, den brukar iofs ackompanjeras av en

bögslunga i svart skinn så man kanske inte är helt fel ute :spiteful: .

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guldpriset är detsamma överallt. 

 

 

 

Guldpriset är internationellt, anges ofta per gram, MEN vårt fina 18 karats guld innehåller 75% guld, en fjärdedel är något annat. Alltså tjänar guldsmeden 25% genom att ange vikt till gällande guldpris. I Thailand (liksom exempelvis mellanöstern) är guldet 22-24 karat. 

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Vad är det för fel på en hederlig ordentlig bakfylla? Menar du förutom huvudvärk , svettningar , ångest och tankar som aldrig mer ? Bättre att dricka med stil och finnes och att kunna dricka utan ångest dagen där på .
Ska det vara som du beskriver så förstår jag inte alls meningen med att dricka. Är det för att slippa köra?
Link to comment
Dela på andra sajter

Ska det vara som du beskriver så förstår jag inte alls meningen med att dricka. Är det för att slippa köra?

Dricker du med stil och finess så kan du köra och tjejerna blir betydligt gladare (blir pengar över till annat , guld ? )

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har massor av guld.

Men allt är bara fejk.

Guld är snyggt, och köper man det för att värdesäkra tillgångar så är det mycket bra idag.

Men smycken av guld är för kvinnor.

Män som jag går gärna med kopior om man nu måste ha på dig.

Jag har flera halsband och ringar i gulldfyllt som inte ändrat färg på över ett år trots att dom 

varit i rengöringsmedel flera ggr per dag.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Ska det vara som du beskriver så förstår jag inte alls meningen med att dricka. Är det för att slippa köra? Dricker du med stil och finess så kan du köra och tjejerna blir betydligt gladare (blir pengar över till annat , guld ? )
Vad är finess? Vatten, eller? Att ta några öl och köra runt folk räknas inte enligt mig som något "finess" beteende. Äh, spelar ingen roll hur jag dricker. Att behöva gå på krogen och ragga tyder på avsaknad av finess
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har massor av guld.

Men allt är bara fejk.

Guld är snyggt, och köper man det för att värdesäkra tillgångar så är det mycket bra idag.

Men smycken av guld är för kvinnor.

Män som jag går gärna med kopior om man nu måste ha på dig.

Jag har flera halsband och ringar i gulldfyllt som inte ändrat färg på över ett år trots att dom 

varit i rengöringsmedel flera ggr per dag.

 

Köper du på guldet på "rulle"?

 

Sen tappar du mig, guldsmycken är för kvinnor och män som måste ha på sig guldsmycken använder fejk? ????

 

Är det något som är värre än att stajla med sina smycken är väl fattighjon som stajlar med "guld" köpt på löpmeter.

Jag bar det iofs på kanarieöarna när jag var 16år, sen växte jag ifrån det men alla är vi olika :) .

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Köper du på guldet på "rulle"?

 

Sen tappar du mig, guldsmycken är för kvinnor och män som måste ha på sig guldsmycken använder fejk? ????

 

Är det något som är värre än att stajla med sina smycken är väl fattigjon som stajlar med "guld" köpt på löpmeter.

Jag bar det iofs på kanarieöarna när jag var 16år, sen växte jag ifrån det men alla är vi olika :) .

Faktiskt är det så att jag tycker att en guldkedja runt halsen är snyggt.

Min ring på fingret ser oxå ut som guld, den bevisar för andra kvinnor att jag är upptagen.

 

Men jag vill inte lägga stora ut pengar på en metall som bara ska visas.

Jag tycker det är bättre att lägga pengar på annat.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är finess? Vatten, eller? Att ta några öl och köra runt folk räknas inte enligt mig som något "finess" beteende. Äh, spelar ingen roll hur jag dricker. Att behöva gå på krogen och ragga tyder på avsaknad av finess

Inte lätt att diskutera stil och finess med någon som inget begriper :ironi: Drick lagom kör dagen efter , kanske tjejen till en guldaffär så mår iallafall en av er bättre .

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Köper du på guldet på "rulle"? Sen tappar du mig, guldsmycken är för kvinnor och män som måste ha på sig guldsmycken använder fejk? ???? Är det något som är värre än att stajla med sina smycken är väl fattigjon som stajlar med "guld" köpt på löpmeter. Jag bar det iofs på kanarieöarna när jag var 16år, sen växte jag ifrån det men alla är vi olika :) . Faktiskt är det så att jag tycker att en guldkedja runt halsen är snyggt. Min ring på fingret ser oxå ut som guld, den bevisar för andra kvinnor att jag är upptagen. Men jag vill inte lägga stora ut pengar på en metall som bara ska visas. Jag tycker det är bättre att lägga pengar på annat.
Metall som ska visas? Då är det alltså av ren och skär fåfänga du går runt i dina smycken från Fishers Price
Link to comment
Dela på andra sajter

Metall som ska visas? Då är det alltså av ren och skär fåfänga du går runt i dina smycken från Fishers Price

Kalla det för vad du vill, jag tycker att en halskedja är snyggt.

12000kr eller 150kr om det enda man kan skilja dom på är stämplar.

jag kan lägga pengar på annat, dessutom gör det inget om jag skulle tappa det.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Vad är finess? Vatten, eller? Att ta några öl och köra runt folk räknas inte enligt mig som något "finess" beteende. Äh, spelar ingen roll hur jag dricker. Att behöva gå på krogen och ragga tyder på avsaknad av finess Inte lätt att diskutera stil och finess med någon som inget begriper :ironi: Drick lagom kör dagen efter , kanske tjejen till en guldaffär så mår iallafall en av er bättre .
Vill kärringarna ha guld så får dom gå till någon annan. Vill dom ha gubbar som avgudar dom ohälsosamt mycket så får dom också söka upp någon annan. Det är fan inte mitt jobb eller min plikt att spela fjantig romantiker. Dricker jag så dricker jag, inget slarvande där
Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker inte det är snyggt och har inte på mig det heller, får nog sälja iväg dom tunna jag har i lådan med krimskrams som hänger på dom. 

Kan tänka mig att det är riktigt häftigt att hänga en tjock kedja runt halsen i Thailand där dom flesta är fattiga och tror att den farangen måste vara riktigt rik  :king: 

Lite som köpa en fet bil här (lånat) för att sticka ut och synas eller ungarna som springer runt med sina Ifånar och tycker att dom är coola.

 

Själv skiter jag i statusprodukter då jag inte behöver hävda mig med sådana.

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill kärringarna ha guld så får dom gå till någon annan. Vill dom ha gubbar som avgudar dom ohälsosamt mycket så får dom också söka upp någon annan. Det är fan inte mitt jobb eller min plikt att spela fjantig romantiker. Dricker jag så dricker jag, inget slarvande där

Du bor själv eller ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...