Sam sip sam Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 Vore det inte ärligare om du gör denna jämförelse mot planen som Thai ska sätta in på denna sträckan(777)? Det är ju det han gör Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 För några år sen vart dom ofta billigast (direktflyg) på sträckan cph-bkk, åkt med dom 3-4 ggr, helt ok, dock hårdare säten än Thais. Det här som vissa ALLTID tar upp angående att SAS har hårda säten i jämförelse med Thai, tar de med en säng från sverige på sin Thailands semester?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 Det här som vissa ALLTID tar upp angående att SAS har hårda säten i jämförelse med Thai, tar de med en säng från sverige på sin Thailands semester?? Fy fan för sas hårda plastsäten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 Det är ju det han gör Nix, han jämför --777-300ER 32" mot 747-400 32-34" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 Fy fan för sas hårda plastsäten Vad sover du i i Thailand? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 tar de med en säng från sverige på sin Thailands semester?? Själv har jag köpt en egen säng med madrass på Index living-mall, den är precis som min säng i Sverige. Vad andra gör vet jag inte, hur gör du själv ? Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 Nix, han jämför --777-300ER 32" mot 747-400 32-34" Ja då jämför han ju rätt ,dags för dig att vakna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 Vad sover du i i Thailand? Ja inte fan sover jag i en sovsäck ,gör du Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 Och standard trånga. 777-300ER 32" mot 747-400 32-34" Det är en tändsticksask i skillnad. På fönsterplatserna. Hälsar pigge01 Det är ju dom planen thai ska sätta in Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 Ja då jämför han ju rätt ,dags för dig att vakna Har jag missförstått det här att Thai byter 747 till 777 under året för Skandinavien flyget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 Ja inte fan sover jag i en sovsäck ,gör du Sover tyvärr i en stenhård Thai säng..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 Sover tyvärr i en stenhård Thai säng..... Stackare ,behöver du låna till en skön madrass Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 Det är ju dom planen thai ska sätta in Men sist jag åkte SAS så inte fan var det Boeing plan..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 Stackare ,behöver du låna till en skön madrass Köper en mjuk o go säng när huset är klart.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 Men sist jag åkte SAS så inte fan var det Boeing plan..... Skiter i sas ,nu handlade Pigges uttalanden om 777 ang thais kärror Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 Köper en mjuk o go säng när huset är klart.... Varför vänta och sova dåligt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 Nix, han jämför --777-300ER 32" mot 747-400 32-34" Det är nya 777-300ER hyrda/ köpta 2013. som Thai tyvärr satt in på ARD o CPH, TG950/951 o TG 960/961. Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 Varför vänta och sova dåligt? Ska jag köpa sängar överallt jag vistas på min Thailandssväng så får jag nog fan vinna på lotto först.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 Skiter i sas ,nu handlade Pigges uttalanden om 777 ang thais kärror Ok, tråden handlade om SAS så jag fick för mej att Pigges jämförelse var den vanliga om Thais fina benutrymme kontra SAS mindre fina. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 vanliga om Thais fina benutrymme kontra SAS mindre fina. Den är alltid aktuell Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Felixduva Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 SAS har en førdel som Thai saknar och det är att de är anslutna till Optiontown. Det är en tjänst før att uppgradering eller blockering av seats. Jag har de två senaste vintrarna rest 8 enkelresor med SAS och blivit uppgraderad till Business Class hälften utav gångerna før en spottstyver i sammanhanget...betalat mellan 245-297 Euro ett pris som jag tycker är helt klart värt pengarna oavsett om du betalar din biljett själv eller din arbetsgivare gør det. Till Economy Extra brukar det kost 110-150 Euro. I jämførelse så har jag rest ett antal gånger med Thai oxå de sista två åren och där jag brukar nyttja miles till uppgraderingar...är ROP Gold. Reser mest mellan OSL-BKK och då kostar en uppgradering med den typ av biljett som jag reser på 50000 miles från Economy till Buisness, det kan oxå kosta 38000 miles med en annan biljettklass.. Oslokärran som är en 777-200/300 har som bekant bara 2 klasser. Sensmoralen är att det går åt en hel del miles till uppgraderingar på Thai medans med SAS kan man køpa uppgraderingen den før en relativt billig penning. Ps. Blir man inte uppgraderad via Optiontown så får man tillbaka pengarna så när som på 5 Euro. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 Ok, tråden handlade om SAS så jag fick för mej att Pigges jämförelse var den vanliga om Thais fina benutrymme kontra SAS mindre fina. Nej han jämförde med 777 som thai ska sätta in Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 Jag kan sitta på de flesta platser. Fast i dina inlägg om dessa avstånd mellan säten så kan jag se att du säkert är runt 220cm Nej fan 183cm. Lårbenet är lite längre är ideal måtten. Jag sitter illa i statsbussen lårbenet får inte plats. I Thai bussen är stolavstånder bra. Här är det en stols rad För mycket. Helturistbuss är ok. Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 Den är alltid aktuell Trots min längd så flyger jag SAS hellre än Thai...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 SAS erbjuder sina bonuskunder möjligheten att handla med poäng ombord på flyget – men inte till vilket pris som helst. För en muffins tar SAS 900 poäng, vilket blir 198 kronor om man omvandlar poängen till pengar. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16278504.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu