andrejsdenruskige Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 Fick över några minuter på jobbet och sökte resa till BKK i december. Och visst fan fanns det resor. Typ 9papp från ARN. Har inte sett något officiellt om att SAS ska börja flyga under high season. Jag har bara hört rykten och de verkar stämma. Perfekt! Då slipper man sunkiga Thai! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 Fick över några minuter på jobbet och sökte resa till BKK i december. Och visst fan fanns det resor. Typ 9papp från ARN. Har inte sett något officiellt om att SAS ska börja flyga under high season. Jag har bara hört rykten och de verkar stämma. Perfekt! Då slipper man sunkiga Thai! Men inte direkt Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 5, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 5, 2013 Men inte direkt Nä, fast det spelar ju ingen roll. Första sträckan är bara en påminnelse om att man slipper Thai's konservburk. CPH-BKK är själva resan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 För några år sen vart dom ofta billigast (direktflyg) på sträckan cph-bkk, åkt med dom 3-4 ggr, helt ok, dock hårdare säten än Thais. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Repe Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 Nu blir det ju Boeing 777 på nordensträckorna och dom planen är ju hyggligt nya. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Repe Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 Nu blir det ju Boeing 777 på nordensträckorna och dom planen är ju hyggligt nya. Och hyggligt stillastående Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 5, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 5, 2013 Och hyggligt stillastående Tänker du på 787 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 (ändrad) Nu blir det ju Boeing 777 på nordensträckorna och dom planen är ju hyggligt nya. Och standard trånga. 777-300ER 32" mot 747-400 32-34" Det är en tändsticksask i skillnad. På fönsterplatserna. Hälsar pigge01 Ändrades Mars 5, 2013 av pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 5, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 5, 2013 Och standard trånga. 777-300ER 32" mot 747-400 32-34" Det är en tändsticksask i skillnad. På fönsterplatserna. Hälsar pigge01 Hoppas du lämnar tändsticksasken hemma. Till din längd behövs varken 32" eller 34". Fast du kanske är stelopererad i knäna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 Hoppas du lämnar tändsticksasken hemma. Till din längd behövs varken 32" eller 34". Fast du kanske är stelopererad i knäna? Jag föredrar B747-400 med Thais inredning. Tyvärr så är de ombyggda sämre än de gamla! I sittkomfort. Du kan sitta på golvet med dina små lårben! Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 Våffå bygger man inte flygmaskiner som har liggplats till alla, typ som i tågvagnar? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 I december kan du ju flyga direkt med Norwegian också. Vilken typ av plan det isf blir är ju en annan fråga... Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 I december kan du ju flyga direkt med Norwegian också. Vilken typ av plan det isf blir är ju en annan fråga... 20:e Juni drar dom igång nya linjerna till Bangkok och New York Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 20:e Juni drar dom igång nya linjerna till Bangkok och New York Japp, lutar starkt å Norwegian för vår del i vinter. Hoppas bara dom fått igång 787:an tills dess. Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 Jag föredrar B747-400 med Thais inredning. Tyvärr så är de ombyggda sämre än de gamla! I sittkomfort. Du kan sitta på golvet med dina små lårben! Hälsar pigge01 Man får inte sitta på golvet, borde väl du veta! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 Och SAS lägger ner CPH-BKK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 (ändrad) Och SAS lägger ner CPH-BKK Men kör under vinterhalvåret, typ från okt-slutet av mars.så de har bara lagt ner helårstrafiken. Finns trådar om det på BC http://www.businessclass.se/forum/ Ändrades Mars 5, 2013 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 å fasen, det visste jag inte. Men BC vad är det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 Och SAS lägger ner CPH-BKK från när? Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 å fasen, det visste jag inte. Men BC vad är det? http://www.businessclass.se/forum/ Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 från när? i vår nu, men kolla Tomurdocs inlägg han har mer korrekt info Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 http://www.businessclass.se/forum/ Tack för info, ska kika där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 5, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 5, 2013 Jag föredrar B747-400 med Thais inredning. Tyvärr så är de ombyggda sämre än de gamla! I sittkomfort. Du kan sitta på golvet med dina små lårben! Hälsar pigge01 Jag kan sitta på de flesta platser. Fast i dina inlägg om dessa avstånd mellan säten så kan jag se att du säkert är runt 220cm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 Och standard trånga. 777-300ER 32" mot 747-400 32-34" Det är en tändsticksask i skillnad. På fönsterplatserna. Hälsar pigge01 Vore det inte ärligare om du gör denna jämförelse mot planen som Thai ska sätta in på denna sträckan(777)? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu