Jump to content
IGNORERAD

Yingluck besöker Reinfeldt och Sverige


GreenValley

Recommended Posts

Ja 4-5 år i USA. Det anses engelsktalande, eller ?

Svenskar liksom thailändare kan också köpa sig betyg från fina universitet. 

 

 

Anser du att Yingluck köpt sitt diplom?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 125
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • MaiChai

    16

  • Khun Ken

    16

  • Tack och Hej

    9

  • Sam sip sam

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tack och Hej
Och grisar kan flyga. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

 

Grisar kan simma i alla fal och svenskar fuskar precis som alla andra rund om i hela världen. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack och Hej
Anser du att Yingluck köpt sitt diplom?

Jag skrev tidigare att svenskar som har studerat i USA ett engelsktalande land pratar engelska som GLENN. Fattar du nu???

Jag har inga bevis på att hon har köpt sig examen därför har jag aldrig påståt att hon köpte examen.  

Jag undrar om du har lässvårigheter. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Svenskar liksom thailändare kan också köpa sig betyg från fina universitet

 

 

 

Inga bevis men ett antal påståenden som du helt plötsligt inte vill kännas vid...

 

Så du ljuger?

Ändrades av MaiChai

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack och Hej
Inga bevis men ett antal påståenden som du helt plötsligt inte vill kännas vid...

 

Så du ljuger?

Du har verkligen lässvårigheter. Var står det att Yingluck köpt sitt diplom?

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har verkligen lässvårigheter. Var står det att Yingluck köpt sitt diplom?

 

I ditt inlägg...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

En snygg kvinna iaf.Hon är nog ett gott parti!!Hon har råd att hålla med fina bilar och öl på dagarna. :crazy:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Marit Paulsen, gris kött garanterad fri från hästkött.

 

Jag bara säger hellre hästkött på talriken än åsnor i Riksdagen  :crazy:

 

 

 

 

 

nuff said?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Syftet med avtalet är att ländernas myndigheter snabbare ska kunna utbyta information om bland annat terrorism, grova narkotikabrott och trafficking.
-----

Ja...ja...alla dessa Svenska terrorister...
 

Fanns Svensk terrorism för ca 20 år sedan????

Ändrades av Bonken
Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng
Efter 2 eller 3 år på Universitet i USA skulle till och med du bräda Yingluck när det gäller att tala engelska... Eftersom jag är halv österikare, kvart tysk och kvart fransman så pratar jag flytande minst fyra språk och hyfsad tre östeuropeiska språk då jag jobbar mot östeuropa. Samtidig så vet jag många svenskar som jag har träffat under mina resor som har mycket höga utbildningar och förfarande är på Glenn nivå. Alla kan inte vara begåvade som du är det är det som gör männskor och världen intressant.
Snart kan du svenska också! Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Syftet med avtalet är att ländernas myndigheter snabbare ska kunna utbyta information om bland annat terrorism, grova narkotikabrott och trafficking.

-----

Ja...ja...alla dessa Svenska terrorister...

 

Fanns Svensk terrorism för ca 20 år sedan? ???

 

 

Tja, vem sköt Palme för 27 år sen...

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
Tja, vem sköt Palme för 27 år sen...

Säkerligen en långnäsa

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, vem sköt Palme för 27 år sen...

Tja...han sköts väl inte i Thailand va?

Eller syftar du på om vi hade haft detta avtal då, kanske mordet på honom vore löst nu?

 

Eller för att förtydliga...behövde svenska politiker prata om svensk terrorism för ca 20 år sedan när avtal slöts med andra länder som t.ex. i Asien.?

-----

http://avpixlat.info/2013/02/28/senaste-nytt-om-svenska-jihadister/

Ändrades av Bonken
Link to comment
Dela på andra sajter

Syftet med avtalet är att ländernas myndigheter snabbare ska kunna utbyta information om bland annat terrorism, grova narkotikabrott och trafficking.

-----

Ja...ja...alla dessa Svenska terrorister...

 

Fanns Svensk terrorism för ca 20 år sedan? ???

 

Ledargarnityret för bland annat PULO finns ju i Sverige och Thailand betraktar dom säkert som terrorister.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ledargarnityret för bland annat PULO finns ju i Sverige och Thailand betraktar dom säkert som terrorister.

Diverse "terrorister"från mellanöstern har väl haft Sverige som bas sen 60-talet och på 70-talet hade vi olika kapare här som krävde frigivning av "terrorister"från olika fängelser.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen som har nåt att säga om själva mötet?

 

Kom de fram till nåt bra?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen som har nåt att säga om själva mötet?

 

Kom de fram till nåt bra?

De åt sjötunga walefska :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen som har nåt att säga om själva mötet?

 

Kom de fram till nåt bra?

 

 

På frågan om Thaksin styr så förklarade hon att det är en tillfällighet att hon gör som Thaksin vill. Det beror på  att de är syskon så de tänker likadant.

 

Nyhetsrapportering har varit väldigt tunt här i Sverige, ingenting på TV men en liten artikel i DN är allt jag sett.

 

Ja, så ska det bli fred i södra Thailand också, snart ...

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai

Syftet med avtalet är att ländernas myndigheter snabbare ska kunna utbyta information om bland annat terrorism, grova narkotikabrott och trafficking.

-----

Ja...ja...alla dessa Svenska terrorister...

 

Fanns Svensk terrorism för ca 20 år sedan? ???

 

Hoppas de skickar PULO ledningen med henne tillbaka till Thailand.....

Link to comment
Dela på andra sajter

På frågan om Thaksin styr så förklarade hon att det är en tillfällighet att hon gör som Thaksin vill. Det beror på  att de är syskon så de tänker likadant.

 

Nyhetsrapportering har varit väldigt tunt här i Sverige, ingenting på TV men en liten artikel i DN är allt jag sett.

 

Ja, så ska det bli fred i södra Thailand också, snart ...

Vad hon också sa var Vi växte upp tillsammans därför tänker vi lika. Thaksin är 18 år äldre, han måste ha bott hemma länge????

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen som har nåt att säga om själva mötet?

 

Kom de fram till nåt bra?

Ja öka turismen och det medicinska samarbetet. Så nu kommer Thailändska turister att vallfärda till Sverige, och samtidigt passa på att göra skönhetsoperationer. :14:

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang
Vad hon också sa var Vi växte upp tillsammans därför tänker vi lika. Thaksin är 18 år äldre, han måste ha bott hemma länge? ???

 

Hehe, vad hon menar är antagligen att de växt upp med samma släkt.

 

Utan tvivel inpräntas familjen Shinawatras värderingar redan från vaggan.

 

Herr Chang har talat.

Ändrades av Herr Chang
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...