Jump to content
IGNORERAD

Fy fan vad lååååågt av Svensken


acdc

Recommended Posts

Psis... Bara för att USA har såna regler betyder inte det att alla gör lika. Iallafall budgetmässigt. Men däremot så är moralfrågan mer jobbig tycker jag.

Usa's regler är jag dåligt insatt i..

ps. Mig veterligen så styr inte USA världen , inte hittills iallafall, tack och lov...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 40
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    6

  • olle123987

    6

  • fiskarn

    4

  • ban99arne

    2

Mest aktiva i denna tråd

Guest BpaijingKatai
I Iran har de också dödsstraff, där kostar inte en korg sten så mycket :)

Därmed faller HR Changs argument platt till marken...

 

För en del år sedan i Kina så fick den avrättades familj betala ammunitionen.

Link to comment
Dela på andra sajter

För en del år sedan i Kina så fick den avrättades familj betala ammunitionen.

Och då föll Her Changs argument ner under marken ;-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Och då föll Her Changs argument ner under marken ;-)

 

Jaså... jag påpekar hur man gör i civiliserade länder. I den mån de kan anses civiliserade när man har dödsstraff.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och då föll Her Changs argument ner under marken ;-)

Han vet till skillnad i från dig både vad rättssäkerhet och empati betyder,du vet nog med all säkerhet inte vad det betyder.

 

Var inte ledsen för det kanske du är bra på någonting annat,jasså  inte det okej.

 

jrk

Link to comment
Dela på andra sajter

Mja, tycker gott att man kan skjuta av alla avvikande personer, även om de inte gjort något så är det säkert bara en tidsfråga innan de hittar på något fuffens. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Inget är svart eller vitt, även om det kan tyckas att detta fallet är väldig, väldigt svart.

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Mja, tycker gott att man kan skjuta av alla avvikande personer, även om de inte gjort något så är det säkert bara en tidsfråga innan de hittar på något fuffens. 

 

Avvikande??? på vilket sätt?? Så om man inte tillhör det sedvanliga "svensson" som gillar att titta på fotboll, hockey, åk till Ullared, ha 2 ungar, tycka att alla som inte tycker som 80-90 % av alla sk. "vanliga" svenskar skall skjutas... För vi hittar säkert på något "fuffens".

Då menar jag inte att våldta mindreåriga eller ens någon överhuvudtaget!!! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaså... jag påpekar hur man gör i civiliserade länder. I den mån de kan anses civiliserade när man har dödsstraff.

 

Herr Chang har talat.

Ja precis, länder som tillverkar Apple mm.( i den män de kan kallas civiliserade.)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja precis, länder som tillverkar Apple mm.( i den män de kan kallas civiliserade.)

 

Vad har Apple med detta att göra?

 

Apples närvaro eller frånvaro i Kina lär inte göra någon skillnad på Kinas benägenhet att utdöma dödsstraff.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad har Apple med detta att göra?

 

Apples närvaro eller frånvaro i Kina lär inte göra någon skillnad på Kinas benägenhet att utdöma dödsstraff.

 

Herr Chang har talat.

Nä precis, så varför tog du upp det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Vad har Apple med detta att göra?

 

Apples närvaro eller frånvaro i Kina lär inte göra någon skillnad på Kinas benägenhet att utdöma dödsstraff.

 

Herr Chang har talat.

 

 

:rotfl: Du börjar vakna.. Ungefär som att Android är bäst överallt och ios har ingenting med det att göra :P

Link to comment
Dela på andra sajter

Rättvisa åt pedos? Södermanen i 08 är tydligen ute igen och då passde han tydligen på igen att förgripa sig på barn igen

Vad är rättvisan å skyddet för offren?

Det sändes igår på Studio 1 Sommnade tyvär före inslaget ( Tidsskilnaden ) Ska lyssna senare

Offe

Ps har aldrig hört talas om ovanstående gubbe Hans personliga integritet ska väl skyddas

Ds

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä precis, så varför tog du upp det?

 

Det var ju du som tog upp det i inlägg #34... är minnet kort eller?

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avvikande??? på vilket sätt?? Så om man inte tillhör det sedvanliga "svensson" som gillar att titta på fotboll, hockey, åk till Ullared, ha 2 ungar, tycka att alla som inte tycker som 80-90 % av alla sk. "vanliga" svenskar skall skjutas... För vi hittar säkert på något "fuffens".

Då menar jag inte att våldta mindreåriga eller ens någon överhuvudtaget!!! 

 

Exactemente, vänsterhänta, lomhörda, rödhåriga, harmynta och alla andra, både i övre och undre kvartilerna bör omhändertagas av lämplig myndighet.

Ullared bör besökas två gånger per år men för di som bot i periferin går det även bra med Rusta. Allt fuffens bör motas i sin vagga!

Ändrades av ban99arne
Link to comment
Dela på andra sajter

Rättvisa åt pedos? Södermanen i 08 är tydligen ute igen och då passde han tydligen på igen att förgripa sig på barn igen

Vad är rättvisan å skyddet för offren?

Det sändes igår på Studio 1 Sommnade tyvär före inslaget ( Tidsskilnaden ) Ska lyssna senare

Offe

Ps har aldrig hört talas om ovanstående gubbe Hans personliga integritet ska väl skyddas

Ds

Det är just sådana här saker som är tragisk i swedala. Trotts att du blir dömd så är du snart ute igen och brottslingen blir mer skyddad än offret. Om de nu skulle få tag på snubben som flydde Thailand så skulle det inte förvåna mig om det redan är en kändis. Skicka tillbaka han till Thailand så tar de nog hand om han på ett riktigt sätt på Bangkok Hilton

//P

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...