Jump to content
IGNORERAD

När var du sjuk senast?


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Unga stora bröst, varma ben ett whiskey och vått f*tta håller mig frisk sedan många år tillbaka.

Har ej varit sjuk på minst 10 år.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 74
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • andrejsdenruskige

    7

  • måne

    3

  • Odin

    3

  • kycklingen

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Minst 28 dar/år + nån sjukskrivning från Doc i ny å ned ! Fint här borta i väster

är det för en arbetstagare!

Fd agronomklepptoman

Link to comment
Dela på andra sajter

Har just nu 39,6 i feber och känner mig inte på topp ! Förkyld som tusan !  

 

 

Annars brukar jag bli förkyld ett par tre gånger om året , så jag kanske är hemma 3-4 veckor om året . Brukar att bli förkyld om jag har en stressig period och om något jobbigt händer i mitt liv , vet ej varför det blir så . Kanske imunförsvaret blir lågt då . Men har som tur klarat mig ifrån allvarligare sjukdomar , som min syster som har ett helvete med en muskelsjukdom och har varit sjukskriven i flera år . 

Link to comment
Dela på andra sajter

Förkyld som tusan för tillfället,sedan ett par dagar,en rejäl förkylning som har blommat upp igen,vanligtvis är jag ytterst sällan sjuk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
Fattar mig inte på folk som går till jobbet när de är sjuka!

Varför då?

Vill de ha medalj eller vill de känna sig viktiga?

 

Är man sjuk så är man fan i mig hemma.

 

Är man i sitt eget tyckande frisk nog för att arbeta, så varför inte?

 

Precis min åsikt!

 

 

Du har redan smittat många innan du blev sjuk nog för att märka det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Åhhh!!!! Vad duktiga ni är som alltid går till jobbet när ni är sjuka :14: :14: :14: :14:

 

Ni får säkert en medalj för tapperhet i grötfatet :thumbsup:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Är aldrig så sjuk att jag inte kan jobba, inte ens när jag är bakfull... Hade jag jobbat året runt kanske det hade låtit annorlunda, men 5-6mån utan att sjukskriva sig orkar man med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Sällan, "tag i trä". Blir mest att jag är hemma för vård av barn. Uppskattningsvis 5 gånger om året.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr aldrig tillräckligt sjuk för att vara hemma från jobbet ;), skulle vara skönt ibland. Har det nog från min far som heller aldrig var sjuk i hela sitt liv förrän han dog av cancer vid 64 års ålder (då iof efter 6 månader på sjukhus). Därför har jag bestämt mig att jag inte ska jobba tills jag dör (som ju är regeringens högsta önskan).

 

/GSt

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte mer på mamma som aldrig är sjuk.. Själv var jag ordenligt sjuk senast för ett år sen ungefär..

Då räknar du inte all sjukdom,även självförvållade.Har för mig det var ett jäkla gnällande för inte så länge sen :17:  :thumbsup:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Då räknar du inte all sjukdom,även självförvållade.Har för mig det var ett jäkla gnällande för inte så länge sen :17:  :thumbsup:

 

Menar du fyllsjuka så är det ju sånt man förtränger, annars skulle man ju inte vara så förbannat korkad att man krökar till igen :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
Menar du fyllsjuka så är det ju sånt man förtränger, annars skulle man ju inte vara så förbannat korkad att man krökar till igen :rotfl:

Minnet är jävligt bra, synd att det är så kort bara. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är en aning förvånande att MPR-medlemmar är så väldigt lite sjuka jämfört med statistiken...

 

Själv var jag hemma en och annan dag när ungarna var små eftersom de släpade hem virus från dagis och odlade upp dem till oanade nivåer innan de hostade över dem på den stackars fadern.

Men efter skilsmässan då frun tog hand om ungarna vet jag faktiskt inte när jag var hemma från jobbet pga sjukdom senaste gången.

Och nu jobbar jag inte längre så nu finns det ingen anledning att bli sjuk.

Ändrades av Kollba

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Menar du fyllsjuka så är det ju sånt man förtränger, annars skulle man ju inte vara så förbannat korkad att man krökar till igen :rotfl:

Det är dom enda gångerna man inte kan skylla på annat,bara att tugga i sig kan man festa så kan man jobba,åtminstånde  gå upp och lida.

jrk

Ändrades av jrk
Link to comment
Dela på andra sajter

Ständigt sjuk,men på bättringsvägen

Same Same men Min är väl en smärre Hjärnblödning????

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...

Har nog inte 20 sjukdagar under alla år jag arbetat. Senast var hösten 12. Tre dagar som Maria smitade mig från dagis

Blev åsså smittad av en Maria i Venezuela, tror det vart sommaren 1976 :ahh:

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Det är en aning förvånande att MPR-medlemmar är så väldigt lite sjuka jämfört med statistiken...

 

Själv var jag hemma en och annan dag när ungarna var små eftersom de släpade hem virus från dagis och odlade upp dem till oanade nivåer innan de hostade över dem på den stackars fadern.

Men efter skilsmässan då frun tog hand om ungarna vet jag faktiskt inte när jag var hemma från jobbet pga sjukdom senaste gången.

Och nu jobbar jag inte längre så nu finns det ingen anledning att bli sjuk.

 

 

Synd att du inte är inne och kan svara på mitt inlägg.

 

Du är ju pensionär och det klassas väl som sjukdom?

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Blev åsså smittad av en Maria i Venezuela, tror det vart sommaren 1976 :ahh:

 

Sjukskriven för syfilis?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Sjukskriven för syfilis?

Ente sjukskriven, fick ju medicin av andre styrman å 2 sprutor i rövballen av Dr. Tetrault när vi kom till Montreal.- Sen vart man på hugget igen 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...