Jump to content
IGNORERAD

skippa kondomen????


Neil

Recommended Posts

Tjena boys, lyfter denna tråd eftersom ämnet känns glödhett och kontroversiellt, vilket normalt sett leder till god dialog...

Är lite nyfiken på hur alla som träffat sin älskling i Thailand agerat. Tvingar ni in henne på AIDS kontroll innan hon anländer Sverige eller använder ni gummi i 3-4 år, vilket tycks vara inkubationstiden för HIV?

Och snälla, försök vara ärliga för en gångs skull..

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 115
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • soiwalker

    15

  • Herr Chang

    11

  • Soengsang

    10

  • Neil

    9

Mest aktiva i denna tråd

andrejsdenruskige

Quote

Tjena boys, lyfter denna tråd eftersom ämnet känns glödhett och kontroversiellt, vilket normalt sett leder till god dialog...

Är lite nyfiken på hur alla som träffat sin älskling i Thailand agerat. Tvingar ni in henne på AIDS kontroll innan hon anländer Sverige eller använder ni gummi i 3-4 år, vilket tycks vara inkubationstiden för HIV?

Och snälla, försök vara ärliga för en gångs skull..

Tror inte att du kommer att få så många svar.

:he:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Tror inte att du kommer att få så många svar.

:he:

Körde med gummi först av säkerhet sedan för att inte få några överaskningar om "I have baby".

Sedan berättade hon att efter sista barnet "klippte" hon sig, för 4 år sen

Varit ett "särbo par" i 3,5år

Därefter inga gummi saker på pinnen. :whistle:

:wai:

Mvh.Plätt

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem vet? jag misstänker att bakom alla högtravande goda råd, politiskt riktiga instruktioner och rena dödshot, så gömmer sig en stor mängd killar som själva chansat en del, utan att ha någon koll på kärestans bakgrund eller senaste partner. Avancerat hyckleri, eller använder verkligen alla gummi hela tiden, med frun och alla tillfälliga kontakter, fan tro´t...

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det är bara dumskallar som kör utan i Thailand

Däremot tror jag inte att risken är stor att smittan sprids till Sverige så mycket.

Killarna som åker till Thailand och knullar runt brukar inte få ragg så ofta i Sverige 

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Som du kanske vet sa tar det 3-6 manader fran det du blivit HIV-smittad tills ett test kan sakerstalla att du ar smittad, du kan dock smitta under denna tid. Alltsa sa skulle du behova vanta ett halvar mellan varje oskyddat samlag for att vara saker pa att din riskbenagenhet inte drabbar nagon annan. Jag har ingen tid att googla nu men jag har last om en undersokning i Bangkok Post att over 90% av alla tjejer inom sexindustrin i Thailand upprepade ganger kannt sig pressade till oskyddat sex sa du ar nog inte helt ensam.

An en gang, vilka risker du vill ta ar upp till dig och jag kan inte bry mig mindre om du dyker upp i statistiken over HIV-smittade svenskar i Thailand.

Eller på Stadshotellet i Katrineholm...

När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar.

Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ja det är bara dumskallar som kör utan i Thailand

Däremot tror jag inte att risken är stor att smittan sprids till Sverige så mycket.

Killarna som åker till Thailand och knullar runt brukar inte få ragg så ofta i Sverige   

Du verkar insatt, antar att du lutar dig mot personliga statistika gissningar, troligen är du en idi*t. Hur f-n kan du ha en uppfattning om vem om åker till Thailand, har sex och huruvida de har attraktionsvärde i Sverige? Givetvis vet du ingenting om detta...

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

Givetvis är jag insatt i detta annars skulle jag inte uttala mig i detta ämne

Träffar sk svenska sexturister istortsett dagligen antingen i Sverige eller Thailand(jobbar 6 månader Thailand sen 6 månader Sverige) och den typiska Svenska torsken är mellan 30-60 år,lever i landsort typ Åmål mm och har inget marknadsvärde hos de svenska damerna ex en sån som Anders Eklund ser ut som den typiska torsken

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente Herr Katt-Jan, en övervägande del av forumisterna är just från Åmål.

Fast Eklund påminner väl mer om en typisk SAAB-ägare.

Flensta-Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Givetvis är jag insatt i detta annars skulle jag inte uttala mig i detta ämne

Träffar sk svenska sexturister istortsett dagligen antingen i Sverige eller Thailand(jobbar 6 månader Thailand sen 6 månader Sverige) och den typiska Svenska torsken är mellan 30-60 år,lever i landsort typ Åmål mm och har inget marknadsvärde hos de svenska damerna ex en sån som Anders Eklund ser ut som den typiska torsken

Snälla löjliga människa, läs ditt eget inlägg och försök försvara det. Du träffar DAGLIGEN svenska torskar i både Sverige och Thailand, dom är ibland från Åmål och har inget attraktionsvärde hos svenska damer. Första frågan är varför du umgås med dessa misanpassade individer, som du uppenbarligen känner väl eftersom du träffar dom dagligen men ändå inte vill förknippas med?  Du är inte insatt och har ingen rätt att uttala dig.

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja eftersom jag tjänar pengar på dem så skulle jag vara dum om jag inte umgicks med dem under delar av min arbetstid

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Tjena boys, lyfter denna tråd eftersom ämnet känns glödhett och kontroversiellt, vilket normalt sett leder till god dialog...

Är lite nyfiken på hur alla som träffat sin älskling i Thailand agerat. Tvingar ni in henne på AIDS kontroll innan hon anländer Sverige eller använder ni gummi i 3-4 år, vilket tycks vara inkubationstiden för HIV?

Och snälla, försök vara ärliga för en gångs skull..

Hej soiwalker,

Det var faktiskt fru Chang som tyckte vi skulle HIV-testa oss i Chiang Mai. Vilket vi gjorde, och så en test till sex månader senare. Negativt resultat båda gångerna.

Jag medger att jag blev lite kallsvettig i tuk-tuken på väg till sjukhuset. Plötsligt reflekterade man över den teoretiska möjligheten att vara smittad. Hade aldrig testat mig förut.

Också intressant hur den thailändska sjuksköterskan nästan översvallande berömde oss för att vi gjorde denna test.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Tja eftersom jag tjänar pengar på dem så skulle jag vara dum om jag inte umgicks med dem under delar av min arbetstid

Ja så är det att vara Katoey

Link to comment
Dela på andra sajter

Fru Katt-Jan prova med mera ögonskugga, många tjejer behöver faktiskt mycket smink och det är inget fel med det.

Då skall du se att du får en vitalare kundkrets.

[move]Lillgamle Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Snälla löjliga människa, läs ditt eget inlägg och försök försvara det. Du träffar DAGLIGEN svenska torskar i både Sverige och Thailand, dom är ibland från Åmål och har inget attraktionsvärde hos svenska damer. Första frågan är varför du umgås med dessa misanpassade individer, som du uppenbarligen känner väl eftersom du träffar dom dagligen men ändå inte vill förknippas med?  Du är inte insatt och har ingen rätt att uttala dig.

Du har inte funderat över nicket, soiwalker?

När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar.

Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...