Jump to content
IGNORERAD

Dagens Restaurang


Troll

Recommended Posts

Jo, dom lekte lite med Tiebreak  - Thaibreak        :crazy:  

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • Svar 41
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • thainenne

    6

  • Nack Laeng

    3

  • Nemo

    3

  • Troll

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

nyoppnad restaurant i Khon Kaen

 

 

Varför har de skilda bord för manliga resp kvinnliga besökare?    :rolleyes:

 

 

post-9210-2976969_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34
Varför har de skilda bord för manliga resp kvinnliga besökare?    :rolleyes:

 

 

post-9210-2976969_thumb.jpg

 

 

Har du varit i Thailand någon gång

Har du ätit med thai någon gång

???????????????????????

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du varit i Thailand någon gång

Har du ätit med thai någon gång

???? ???? ???? ???? ???? ???

 

Haha två tankar en handlig... Prexist vad jag åxå tänkte herr Taunus...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34
Haha två tankar en handlig... Prexist vad jag åxå tänkte herr Taunus...

 

Med tanke på vad den herrn producerar i inläggen så funderar man om han varit utanför kommungränsen

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34
Varför har de skilda bord för manliga resp kvinnliga besökare?    :rolleyes:

 

 

post-9210-2976969_thumb.jpg

 

 

Ok jag ska förklara för dig

 

Tjejerna sitter vid ett bord då dom kan skryta med hur mycket pengar hon å herrn har utan att bli avbruten av farangen med sanningen

Herrarna sitter vid ett annat bord å talar om hur många Mia Noi dom har å vilken sockenbock dom är utan att thaidamen ska tala om hur dålig han är i sängen å inte får upp den

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte så ett slag för "syrran o hennes kompanjon i Uppsala- Gottsunda Tennishall

 

har käkat där några ggr sen starten och jag e jävligt kräsen då jag själv sålt och lagat thaikäk så tidigt som -94.  :crazy:

 

o jag har vart helnöjd  :thumbsup:

 

 

http://www.thaibreak.se/

De var mycke bra mat där har varir där några gånger

Link to comment
Dela på andra sajter

Med tanke på vad den herrn producerar i inläggen så funderar man om han varit utanför kommungränsen

 

Finns inga kommuner i Thailand.

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

Undrar var de hittat sin inspiration till drinklistan, Lady boy, Ping pong, Lost in Pat pong

Link to comment
Dela på andra sajter

nån som testat denna restaurang...

http://farang.se/

Ska absolut testas. Systerkrogen i Helsingfors utsågs till bästa restaurang i Finland 2011 enligt en branschtidning.

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful." ~Lucius Annaeus Seneca

Link to comment
Dela på andra sajter

Glenn Phuket
275 sek för massaman curry? ???   skulle inte tro det va.

Det kallas för fine dining o så  slipper man att de pepprar maten med glutamat..

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok jag ska förklara för dig

 

Tjejerna sitter vid ett bord då dom kan skryta med hur mycket pengar hon å herrn har utan att bli avbruten av farangen med sanningen

Herrarna sitter vid ett annat bord å talar om hur många Mia Noi dom har å vilken sockenbock dom är utan att thaidamen ska tala om hur dålig han är i sängen å inte får upp den

 

Hej!

 

Tack för ditt uttömmande svar. Men, som du kanske uppmärksammade, så handlade ju tråden om nyöppnade restauranger. Själv kan jag jag inte påminna mig om att jag har sett liknande bordsplaceringar på en restaurang.  Jag kan mycket väl tänka mig att när du bjuder hem ryggdunkargänget på middag, så kan det ju bli något liknande, men som sagt, detta handlade om en restaurang.

 

Beträffande dina frågor i inlägg #28, så har jag varit bosatt i Thailand en fjärdedel av mitt liv.  Mina måltider har intagits till 100% tillsammans med Thailändare. 

 

Beträffande Mia Noi, så har du uppenbarligen ingen aning om vad uttrycket innebär. 

 

Mvh.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34
Hej!

 

Tack för ditt uttömmande svar. Men, som du kanske uppmärksammade, så handlade ju tråden om nyöppnade restauranger. Själv kan jag jag inte påminna mig om att jag har sett liknande bordsplaceringar på en restaurang.  Jag kan mycket väl tänka mig att när du bjuder hem ryggdunkargänget på middag, så kan det ju bli något liknande, men som sagt, detta handlade om en restaurang.

 

Beträffande dina frågor i inlägg #28, så har jag varit bosatt i Thailand en fjärdedel av mitt liv.  Mina måltider har intagits till 100% tillsammans med Thailändare. 

 

Beträffande Mia Noi, så har du uppenbarligen ingen aning om vad uttrycket innebär. 

 

Mvh.

 

 

Du frågade å du fick till svar det du inte visste men ändå har du tillbringat 1 fjärdedel av ditt liv i Thailand

 

Får inte riktigt ihop det

 

Om du vet så jävla mycket varför frågar du då??

 

Du kan inte ha många vänner om du aldrig varit med om bordsplaceringarna brukar se ut på detta vis

 

På en restaurang sätter man sig som man vill om man kommer i klunga Å att det finns plats då brukar det bli som det blir

Tjejerna i en hög

Grabbarna i en hög

 

Glömde tillägga att jag tillhör ingen ryggdunkarklubb

Ändrades av Forden34
Link to comment
Dela på andra sajter

275 sek för massaman curry? ???   skulle inte tro det va.

Och ovanpå dom priserna har dom mage att ta 30kr extra för en portion ris! Sniket i överkant tycker jag.

Dom får vara utan mina pengar också.

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...