Jump to content
IGNORERAD

Fiske byaån i Thailand


Galten

Recommended Posts

Tycker att vi försöker sammanstråla för fiske och öl kombo det brukar fungera bra. Hittade lite på nätet och kanske är det stället ni brukar vara på ?

Ett av ställena är det jag menar, det närmast The Mall har jag inte provat ännu.

Mat och öl finns där till bra priser.

Jag bor bara ca 2 km därifrån, så det går att avsluta med en middag, ett par GT och en wirre hemma.

 

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 38
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • fiskarn

    7

  • Galten

    6

  • leifen

    6

  • Soengsang

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Låter riktigt nice. Jag har lite längre då jag bor några mil söderut i Khonburi, men det ska inte vara några problem att fixa någon som kör. vi får byta Thai nummer när jag har kollat upp vad det var igen :crazy:

//P

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter riktigt nice. Jag har lite längre då jag bor några mil söderut i Khonburi, men det ska inte vara några problem att fixa någon som kör. vi får byta Thai nummer när jag har kollat upp vad det var igen :crazy:

 

Bor du i Khonburi så kanske det vore läge att ta en fisketur vid Ban Rat, en dag med båt och fiske där ville de ha 1000bth för totalt sist jag frågade, men har inte prövat..och man får ledigt plats 3-4 vuxna i den.jag är nere i samma tid, och bor ca 3 mil SE från Khonburi.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett av ställena är det jag menar, det närmast The Mall har jag inte provat ännu.

Mat och öl finns där till bra priser.

Jag bor bara ca 2 km därifrån, så det går att avsluta med en middag, ett par GT och en wirre hemma.

 

Leif

 

Verkar var ett intressant äventyr... Jag och 2-3 till hakar gärna på om vi får och om det kan bli aktuellt 15 el 16 / 4 :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Verkar var ett intressant äventyr... Jag och 2-3 till hakar gärna på om vi får och om det kan bli aktuellt 15 el 16 / 4 :thumbsup:

Självklart, även nattfiske i Korats nöjeskvarter?

All-inclusive?

Om vi får för våra GF/fruar :14:

 

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Självklart, även nattfiske i Korats nöjeskvarter?

All-inclusive?

Om vi får för våra GF/fruar :14:

 

Leif

 

Låter trevligt... se men inte röra borde väl även funka där :13:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bor du i Khonburi så kanske det vore läge att ta en fisketur vid Ban Rat, en dag med båt och fiske där ville de ha 1000bth för totalt sist jag frågade, men har inte prövat..och man får ledigt plats 3-4 vuxna i den.jag är nere i samma tid, och bor ca 3 mil SE från Khonburi.
rapportera gärna hur det går för jag ska ner till samma område lite senare och gillar att fiska :-)
Link to comment
Dela på andra sajter

Låter trevligt... se men inte röra borde väl även funka där :13:

ibland är bara att se livsfarligt

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bor du i Khonburi så kanske det vore läge att ta en fisketur vid Ban Rat, en dag med båt och fiske där ville de ha 1000bth för totalt sist jag frågade, men har inte prövat..och man får ledigt plats 3-4 vuxna i den.jag är nere i samma tid, och bor ca 3 mil SE från Khonburi.

är intresserad.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

är intresserad.

Nu är jag hemma igen!! Klart jag är intresserad av fiske i alla dess former :nyam: Tycker att det hela ser mycket lovande ut och testar gärna alla tre ställerna. som har kommit på tal  :thumbsup: 

 

Ska kolla vart Ban Rat ligger men det borde donnan eller henner bror veta för han gillar tydligen fiske. Frågan är ju vad jag ska ta med mig till Thai. Kan nog ta med mig det mesta men undviker gärna spön på flyget. Måste förhandla lite om ledigheten med chefen så det kan ändras någon vecka mot planerat. Riktigt sugen nu!!!!!

//P

Link to comment
Dela på andra sajter

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

är intresserad.

Nu är jag hemma igen!! Klart jag är intresserad av fiske i alla dess former :nyam: Tycker att det hela ser mycket lovande ut och testar gärna alla tre ställerna. som har kommit på tal :thumbsup:

Ska kolla vart Ban Rat ligger men det borde donnan eller henner bror veta för han gillar tydligen fiske. Frågan är ju vad jag ska ta med mig till Thai. Kan nog ta med mig det mesta men undviker gärna spön på flyget. Måste förhandla lite om ledigheten med chefen så det kan ändras någon vecka mot planerat. Riktigt sugen nu!!!!!

Hon vet var den dammen ligger, åk mot Soeng Sang sen höger där.

Jag är på plats from 28/3.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Trevliga länkar :14:  bara att kolla vart de ligger...

//P

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...