Jump to content
IGNORERAD

Nej nu J,,,,r får det vara nog med .....


Guest Forden34

Recommended Posts

Jajamen.

och hur vart resultatet? smälte osten på ett tillfredställande sätt? konsistensen på andra pålägg?

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 34
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • stefan5300

    8

  • HajKaj

    3

  • andrejsdenruskige

    2

  • Alarik

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

och hur vart resultatet? smälte osten på ett tillfredställande sätt? konsistensen på andra pålägg?

 

Jag har varit nöjd med mina varma mackor men var är det du vill komma fram till.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har varit nöjd med mina varma mackor men var är det du vill komma fram till.

har funderat på att skaffa en toastmaskin, ville veta hur det funkar med denna att göra varma mackor.

Tex om man tar 2 bröd och stoppar salami och ost i mellan. Blir då salimin varm samtidigt som osten smälter helt?

 

Inga andra tankar.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

har funderat på att skaffa en toastmaskin, ville veta hur det funkar med denna att göra varma mackor.

Tex om man tar 2 bröd och stoppar salami och ost i mellan. Blir då salimin varm samtidigt som osten smälter helt?

 

Inga andra tankar.

 

Ja det är 2 bröd med vad man vill ha mellan

 

Man får nog pröva sig fram, jag hade salami och ost idag och smakade bra men jag hade lite för mycket ost så det blev lite kladdigt. 

Ändrades av stefan5300

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Har också fått tag på ett våffeljärn nu, fanns i butiken där jag köper mina datorprylar.

 

post-3132-0-30270500-1364447958_thumb.jp

post-3132-0-30270500-1364447958_thumb.jp

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varning för detta våffeljärn, fullständig jävla dynga. Haft smeten i våffeljärnet i 20 minuter och ännu ingen färdig våffla, smeten blir bara degig.

 

Har du provat att stoppa kontakten i vägguttaget?

Link to comment
Dela på andra sajter

Har också fått tag på ett våffeljärn nu, fanns i butiken där jag köper mina datorprylar.

 

attachicon.gif018.JPG

 

 

Digitalt alltså?

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Har du provat att stoppa kontakten i vägguttaget?

 

 

Först måste vi få en bild på uttaget.

Link to comment
Dela på andra sajter

Först måste vi få en bild på uttaget.

För att konstatera om det är 127 volt eller 218 volt, jag lovar hela MPR kommer att hjälpa till med svaren :crazy:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...