Jump to content
IGNORERAD

UDFCs fotbollsäsong 2013


Rebnel

Recommended Posts

Lokala skurar...knappast fuktigt här, nu drar vi!  (men har Thaichaffis=obestämd avgång)

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 255
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Baa

    96

  • Chryzaliz

    21

  • Gorocco

    18

  • Rebnel

    17

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ledsen att jag inte dök upp idag, kände mig inte helt okej idag så jag avstod både Ruysuk och matchen. Gick och lade mig med två täcken och surfplattan redan vid 17-tiden och tänkte kurera mig lite, för mig själv. Skönt att bara ligga ensam och glo på TV och surfa. Klockan 19.00 släcktes alla lampor och hela familjen gick också till sängs. Slut på den ensamma friden. Jag hoppas ni hade en jättetrevlig dag och att Udon vann. Hoppas få se både bilder och matchrapport.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur matchen gick?

Inte en aning, vet inte ens om den är slut ännu 3,5 timmar efter avspark!

Lyset pajade på stadion 35 min in på första halvlek, 42 minuter senare kommer det igång igen, då va det 10 min kvar av första halvlek, 4 minuter senare....KOLSVART igen, då gav vi upp!

 

Jo, så va det resultatet.0-0 vid den totala solförmörkelsen!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blev 0 - 2 i gårdagen match. Så ännu en förlust inkasserad. 2 förluster och en oavgjord = ännu ingen vinst.

 

Rebnel

Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag.

# Len

Link to comment
Dela på andra sajter

Får komma upp och hjälpa till, brukar bara bli 0-1 då jag är där  :)

 

 

 

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Får komma upp och hjälpa till, brukar bara bli 0-1 då jag är där  :)

 

 

 

Leif

Kan behövas......för att citera en svensk idrottprofil..."svartingarna" va alldeles för många och alldeles för dåliga!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Så kom den då äntligen, första vinsten för året.

3-0 borta mot Mukdahan...och ett litet kliv uppåt i tabellen, på lördag den 16 är det nästa hemmafajt mot Sakhon Nakhon .......kom igen och heja fram risbykrigarna!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Härligt!

Nu klättrar vi mot toppen :17:

Hoppas på det, men.det finns ingen profil i laget, känns ganska slätstruket, ingen som kan eller vill ta hand om mittfältet i år, och den ypperligt goda målvakten vi hade i fjol spelar i proffligan...sånt är livet på landet!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas på det, men.det finns ingen profil i laget, känns ganska slätstruket, ingen som kan eller vill ta hand om mittfältet i år, och den ypperligt goda målvakten vi hade i fjol spelar i proffligan...sånt är livet på landet!

 

Importerna är de bra eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Var inte förra säsongen likadan, bättre på bortaplan än hemma.

Lose face syndrom då ingen vågar göra bort sig, passar inte i fotbollsmatscher.

Därav inget mittfält.

 

 

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Importerna är de bra eller?

Njaäää, har bara sett en match tidigare och..nej, inte jmf den alldeles utmärkta mittback som fanns i fjol, de som springer runt i frontlinjen är säkert värdefulla som spjutspetsar, men dom skapar inget själva, kanske det går bättre nu om självförtroendet återvänt!

 

 

Nja, mittfältet har nog haft semester, finns ingen bollvinnare, en (vänster) som kan fördela bollar, men det räcker inte, saknar gamla 10:an, den nya märks inte!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

UDFC-Sakhon Nakhon..3-1.

Trist att konstera, dom klarade sig bra utan elitklacken som missade tiden for avspark med en o en halv halvlek, men sista kvarten blev det i alla fall 1--1 med eliten pa plats. Att dom had 2-0 innan eliten infann sig va nog en ren tillfallighet!

Nasta match pa hemmaplan, 31/3 mot Kalasin, matchstart? Nanstans mellan 16 o 18, men det ska eliten ta reda pa!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

UDFC-Sakhon Nakhon..3-1.

Trist att konstera, dom klarade sig bra utan elitklacken som missade tiden for avspark med en o en halv halvlek, men sista kvarten blev det i alla fall 1--1 med eliten pa plats. Att dom had 2-0 innan eliten infann sig va nog en ren tillfallighet!

Nasta match pa hemmaplan, 31/3 mot Kalasin, matchstart? Nanstans mellan 16 o 18, men det ska eliten ta reda pa!

Hej på re con Baa,tror att ni har match redan 24 mars på hemmaplan i cupen mot serieledarna i ettan.

 

Vi möter Trat på hemmaplan idag och har fått med mig ett gäng från golfen som supportrar.Vi startar hemma hos mig vid 14 drar till stadion vid 16 och matchen börjar 18.    

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej på re con Baa,tror att ni har match redan 24 mars på hemmaplan i cupen mot serieledarna i ettan.

 

Har sett detta, men enligt seriespeleskalendern har vi bortamatch den 24 mot NakhonPhanon också..får se vilken som får stryka på foten!  Thastyle, ta damlaget!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Skönt att se att det blivit lite ordning igen efter den svaga inledningen med 1 pinne på de tre första matcherna.

 

6:e plats nu efter 2 raka segrar. 9 mål gjorda på 5 matcher får väl ses som ett steg framåt, bara Roi Et har gjort flera(13).

 

Seger mot Nakon Panom i dag och det är bra häng på toppen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan upplysa eventuella UDFC fans, coh andra, det är cupmatch på hemmaplan i morgon, söndag den 24 mars kl 16 00, seriematchen borta mot Nakon Panong är flyttad till den 27, men nästa söndag den 31 är det hemmafajt i serien igen, tid? troligtvis 16, 00

Tufft för grabbarna, 3 matcher på 8 dagar, dessutom möter man div 1 ledarna i cupen!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej på re con Baa,tror att ni har match redan 24 mars på hemmaplan i cupen mot serieledarna i ettan.

 

Vi möter Trat på hemmaplan idag och har fått med mig ett gäng från golfen som supportrar.Vi startar hemma hos mig vid 14 drar till stadion vid 16 och matchen börjar 18.    

Tjenare Drivern,och alla andra fotbollsfans, nu har vi mött serieledarna i eran serie div 1, och skickat hem dom med svansen mellan benen, 2-0 till Risbyns stolthet!

Om detta är det bästa ettan har att tillgå är det ju ingen större skillnad på serierna, förmodligen är steget bra mkt större upp till proffsligan!

Jäkla bra match fick se i alla fall med massor av chanser åt båda håll.

Hade gott!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur kan man spela  Nakon Panom F.C. – Udon Thani F.C.

2 - 2

 

när man vann mot div 1 laget?

 

Rebnel

 

Jag var och såg eländet, är detta  näst högsta serien i Thailand, den håller ju knappt Svensk division 5 klass.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var och såg eländet, är detta  näst högsta serien i Thailand, den håller ju knappt Svensk division 5 klass.

Nej, det är den regionala serien div 2 Thailand Nordost, den tredje (och lägsta) i ordning, det tråkiga är att dom är faktiskt bättre än det ser ut för planerna är minst sagt bedrövliga, men det är ju lika för alla.

Annars håller jag nog med lite grann, vi har diskuterat huruvida dom skulle platsa i Svensk div 4 eller ej (har kompisar som är involverade på den nivån) och det råder delade meningar om det, men dom kan mycket mer för tekniken har dom, fattas taktiska förutsättningar, att få Thai att ta direktiv är som bekant inte det lättaste att ge sig på, och som sagt, riktiga planer!

Långa bollar Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Långa bollar

 

Jag tror runda bollar är lösningen.

 

 

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
Jag tror runda bollar är lösningen.

 

 

Leif

Beror väl på vilka bollar som avses!  :ahh:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...