Jump to content
IGNORERAD

Tips å råd ang svärmor


Guest Forden34

Recommended Posts

Vi som inte är femfemmor kallar det sunt förnuft, ni får nog kallat det kunskap :)
jadu vore det inte så att jag inte råkar veta att herrn inte är så dum som han verkar vara.skulle vi kunna ta varandra i hand här talar herrn med en riktig idi*t och inte bara på låssas
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 406
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • micke isaan

    24

  • Soengsang

    19

  • ole

    16

  • hamnoi

    13

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Forden34

Nu har svärmor landat i Danmark och Ole tog emot henne med öppna armar

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har svärmor landat i Danmark och Ole tog emot henne med öppna armar

Tjena!

Vet du om dom pratar Engelska med varandra...

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34
Tjena!

Vet du om dom pratar Engelska med varandra...

 

Svarmor sager bara ö öö ööö  ö ööö

 

Ole sager bara Grr grrrrr   grrrruuuuuööööööt

Ändrades av Forden34
Link to comment
Dela på andra sajter

Svarmor sager bara ö öö ööö  ö ööö

 

Ole sager bara Grr grrrrr   grrrruuuuuööööööt

Finns tolkar tvärs över sundet.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34
Finns tolkar tvärs över sundet.

 

Men ingen som vill handskas med dom

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns tolkar tvärs över sundet.

 

Som ingen dansk förstår ja, då de inte har spottat ut gröten ännu!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har i mange problemer?

 

Send en pb så sender jeg noget beroligende,

 

hvilken medicin virker mod argumentløs.

Link to comment
Dela på andra sajter

Prøv at se på dagen billede.

 

Der skal ingen kundskab til, og skulle nogen behøve oversættelse,

af et foto, hjælper jeg gerne.

Link to comment
Dela på andra sajter

En sak som gör mig lite förbryllad är hur fasen nån överhuvudtaget kan tänka sig att bo ihop med sin svärmor?

En å annan salamander får man ju stå ut med men att frivilligt flytta ihop med en skräcködla, hur står det till med er eg grabbar?

Jag har inga problem med min svärmor vi bor ihop i ett ca 130kvm men alla är ju mest ute ingen sitter inne på dagen.

Så vart är problemet blir det för mycket tjafs på gården tar man sin motobike någon annanstans helt enkelt.

Enda problemet jag har om jag måste gå upp och pissa mitt i natten måste jag klä på mig något

mer än bara kallingar för att jag går förbi där dom sover och det är kolsvart.

Mvh Pho

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
En sak som gör mig lite förbryllad är hur fasen nån överhuvudtaget kan tänka sig att bo ihop med sin svärmor? En å annan salamander får man ju stå ut med men att frivilligt flytta ihop med en skräcködla, hur står det till med er eg grabbar? Jag har inga problem med min svärmor vi bor ihop i ett ca 130kvm men alla är ju mest ute ingen sitter inne på dagen. Så vart är problemet blir det för mycket tjafs på gården tar man sin motobike någon annanstans helt enkelt. Enda problemet jag har om jag måste gå upp och pissa mitt i natten måste jag klä på mig något mer än bara kallingar för att jag går förbi där dom sover och det är kolsvart. Mvh Pho
Glömde ni att man ska ha master bedroom med allt man behöver.
Link to comment
Dela på andra sajter

Finns en ung tjej utanför byn som har en engelsman å han skickar 60 000thb i månaden till henne...

En sån farang finns det utanför precis varje by i hela Thailand.

 

Om jag tjänade 100 000skr rent i månaden skulle jag lätt skicka 60 000thb i månaden till tjejen om inte mer
Varför då?
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34
En sån farang finns det utanför precis varje by i hela Thailand.

 

Varför då?

 

Varrför inte??

Vad gör med mina pengar är ju min ensak

Om jag skickade 10 000 eller 20 000 skr skulle inte röra mig i ryggen om jag tjänade 100 000 skr i månaden

 

Ett tips är att du läser hela tråden

 

Glömde tillägga att jag kommer att skicka henne ca 15 000 skr i månaden när jag kommer hem

Ändrades av Forden34
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja så er problemet med svigermor :14: jo klaret.

 

En thai årsløn om måneden lyder meget fornuftig. :crazy:

 

:respect:

Link to comment
Dela på andra sajter

Varrför inte?? Vad gör med mina pengar är ju min ensak Om jag skickade 10 000 eller 20 000 skr skulle inte röra mig i ryggen om jag tjänade 100 000 skr i månaden Ett tips är att du läser hela tråden Glömde tillägga att jag kommer att skicka henne ca 15 000 skr i månaden när jag kommer hem

Naturligtvis är det din ensak vad du gör med pengarna, jag sa inte åt dig vad du ska göra. Och du behöver inte svara heller.

Men jag undrade varför... Och frågan har väl inte så mycket att göra med hur mycket 10-20k SEK i månaden skulle påverka dig, utan mer hur det skulle påverka dem som fick dem.

 

Och jag lästa faktiskt hela tråden, fast får erkänna att jag skummade igenom en del av de danska bitarna. :prank:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34
Naturligtvis är det din ensak vad du gör med pengarna, jag sa inte åt dig vad du ska göra. Och du behöver inte svara heller.

Men jag undrade varför... Och frågan har väl inte så mycket att göra med hur mycket 10-20k SEK i månaden skulle påverka dig, utan mer hur det skulle påverka dem som fick dem.

 

Och jag lästa faktiskt hela tråden, fast får erkänna att jag skummade igenom en del av de danska bitarna. :prank:

 

Jag kommer att skicka pengar så tjejen klarar sig å sätter undan pengar på banken åt oss

Jag är trött på att banken ska ha pengar hela tiden när man tar ut pengar plus att mastercard krånglar i vissa ATMer

 

Sorry om jag skrev lite bryskt åt dig

Ändrades av Forden34
Link to comment
Dela på andra sajter

Glömde tillägga att jag kommer att skicka henne ca 15 000 skr i månaden när jag kommer hem

 

Har hon inget arbete, hur klarade hon sig innan du kom med i bilden?   :unsure:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34
Har hon inget arbete, hur klarade hon sig innan du kom med i bilden?   :unsure:

Jopp hon har arbete

Om hon tar 10 000thb av dom 15 000skr jag skickar så blir det pengar över förstår du å dom kan sättas in på sparkontot för oss

Link to comment
Dela på andra sajter

Jopp hon har arbete

Om hon tar 10 000thb av dom 15 000skr jag skickar så blir det pengar över förstår du å dom kan sättas in på sparkontot för oss

 

Oki.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer att skicka pengar så tjejen klarar sig å sätter undan pengar på banken åt oss

Jag är trött på att banken ska ha pengar hela tiden när man tar ut pengar plus att mastercard krånglar i vissa ATMer

 

Sorry om jag skrev lite bryskt åt dig

Varför inte föra över två större klumpsummor istället så slipper du iaf den svenska bankavgiften varje månad?

Alltså först de pengarna som ska gå till tjejen och sedan innan du åker tar du och för över resten.

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34
Varför inte föra över två större klumpsummor istället så slipper du iaf den svenska bankavgiften varje månad?

Alltså först de pengarna som ska gå till tjejen och sedan innan du åker tar du och för över resten.

 

/ SatanG

 

Jo det går åsså men du ska veta att jag å pengar funkar inte riktigt så

Finns det pengar så handlar jag grejor på löpande band

 

Mvh Joakim Von Anka

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Sam sip sam
Någon som hört av Poffa ?

 

Har inte sett eller hört något om honom på länge och inte var han med på festen hos Maitan heller verkar det som

 

Blir lite orolig för att hans hälsa kan påverka frånvaron

 

 

Ett av hans senaste inlägg här på mpr ,synd

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...