Jump to content
IGNORERAD

Formel 1 2013

Oregistrerad

Vem vinner F1 chaufförs mästerskapet 2013?  

84 röster

1. 1. Vem är bäst 2013

• Sebastian Vettel, Red Bull
      15
    • Mark Webber, Red Bull
      3
    • Fernando Alonso, Ferrari
      16
    • Felippe Massa , Ferrari
      2
    • Jenson Button, McLaren
      8
    • Sergio Perez, McLaren
      1
    • Kimi Räikkönen Lotus
      28
    • Romain Grosjean Lotus
      0
    • Nico Rosberg Mercedes
      4
    • Lewis Hamilton Mercedes
      6
    • Nico Hulkenberg Sauber
      0
    • Esteban Gutierrez Sauber
      0
    • TBC Force India (chaufför inte klar)
      0
    • TBC Force India (chaufför inte klar)
      0
    • Pastor Maldonado Williams
      0
    • Valtteri Bottas Williams
      0
    • Jean-Eric Vergne Toro Rosso
      0
    • Daniel Ricciardo Toro Rosso
      0
    • Charles Pic Caterham
      1
    • Nån utanför listan?
      0

Recommended Posts

Oregistrerad

Inte kul att vara Mclaren fantast just nu!

Grymt dålig form på dem nu.

Men vem fan håller jmed dem idag? :o
Dela på andra sajter

• Svar 284
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Bibben

61

• audirs2

43

• Drik

22

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Men vem fan håller jmed dem idag? :o

Har från första gången jag såg F1 varit Mclaren trogen och det kommer jag att förbli tills de slutar!

För mig så har alltid stallet/märket kommet förre  den enskilda föraren så jag bryr mig inte så mycket vilka namn det sitter på Mclarens bilar.

Men visst årets par i Button och Perez känns väl inte som det bästa i historien.

Var väl roligare förr med Senna, Prost och den klart bästa finländska F1 föraren genom tiderna, Mika Häkkinen! 

Dela på andra sajter

Har från första gången jag såg F1 varit Mclaren trogen och det kommer jag att förbli tills de slutar!

För mig så har alltid stallet/märket kommet förre  den enskilda föraren så jag bryr mig inte så mycket vilka namn det sitter på Mclarens bilar.

Men visst årets par i Button och Perez känns väl inte som det bästa i historien.

Var väl roligare förr med Senna, Prost och den klart bästa finländska F1 föraren genom tiderna, Mika Häkkinen! 

Och Mika hade modet att sluta på topp! Perrkele! :thumbsup:  Måtte Mannerheim le i sin grav!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Och Mika hade modet att sluta på topp! Perrkele! :thumbsup:  Måtte Mannerheim le i sin grav!

Jo, Mika var en grym förare och en rolig typ på sitt speciella sätt.

Han fick en fråga som tog flera minuter för journalisten att få fram och denna gubbe väntade sig säkert en lång utläggning av Häkkinen men fick efter en lång tystnad ett kort, JA som svar!

Så jävla bra!!!

Dela på andra sajter

Jo perkele, ingen Peresss som som är i vägen för suomalinen! :thumbsup:

Dela på andra sajter

Oregistrerad

Ingen dramatik hos RedBull. Synd tycker jag (idag) Väl kämpat till 2. plats Kimi

post-7521-0-62309600-1373206280.jpgpost-7521-0-98270900-1373206290.jpg

post-7521-0-53559800-1373206266.jpg

Dela på andra sajter

Ingen dramatik hos RedBull. Synd tycker jag (idag) Väl kämpat till 2. plats Kimi

post-7521-0-62309600-1373206280.jpgpost-7521-0-98270900-1373206290.jpg

post-7521-0-53559800-1373206266.jpg

Kimi "rockar fett"
Dela på andra sajter

Webbers hjul

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
Oregistrerad
Länken blockeras av mitt antivirusprogram

Harry

Inga problem här, kanske har Du strikta regel ?

Race gick rätt bra, fast kunde ha slutat ännu bättre.

post-7521-0-70062200-1375020482.jpg

Dela på andra sajter

Synd om Bibben som är en riktigt F1 fantast, för hästbilen gick det sämre! Men Vettel verkar vara på väg mot fjärde raka! Kul att Merssa e med i leken osså, samt Lotus!

Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
Nu går rykten att Kimi ska till Ferrari nästa säsong. Få se .

Det hoppas jag att han tackar nej till med tanke på att det var den stora sponsorn santander som såg till att han åkte ut därifrån till förmån för spanjacken!!

Ändrades av BpaijingKatai
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Det blir intrerssant för om skenariot händer ska Alonso inte fortsätta hos Ferrari med Kimi som stallkompis,

Massa ska inte fortsätta hos Ferrari och antingen Nico Hülkenbergin eller Jules Bianchin blir andra chaufför.

Eventuellt bir Daniel Ricciardon andra chaffis hos Red Bull, men var ska Mr Ögonbryn köra då???

Dela på andra sajter

Oregistrerad
Det hoppas jag att han tackar nej till med tanke på att det var den stora sponsorn santander som såg till att han åkte ut därifrån till förmån för spanjacken!!

Men han fick ett par spänn för besväret.Jag hade inte blitt sur :ledsen:  i vilket fall som helst.Jag hade tackat ja :rtfm: om kamelen hade frågat mig.

Dela på andra sajter

Aldrig att  Kimpa kör för  hästjugar bilen igen! Han blev utfryst så det skrek om det föl han vägrade vara med i Vatikanmaffians fula spel!

Pezonligen så tror jag Lotus blir hans stall även nästa år, båda gillar spånken lika mycket! :17:

Dela på andra sajter

Oregistrerad
Aldrig att  Kimpa kör för  hästjugar bilen igen! Han blev utfryst så det skrek om det föl han vägrade vara med i Vatikanmaffians fula spel!

Pezonligen så tror jag Lotus blir hans stall även nästa år, båda gillar spånken lika mycket! :17:

Vissa tillförlitliga källor påstår att kontraktet har skrivits under redan. Men man vet ju aldrig, ofta är opålitliga källor mer pålitliga än pålitliga.

Dela på andra sajter

F1-rattens utveckling under 20 år.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Dela på andra sajter

Intressant program om Rally på fredag kl 23.20 på TV10:

Rally: med livet som insatsTV10     Längd: 65 minImorgon 23:20Börjar om: 1d 21h 8 min

FaktaDokumentärRally: med livet som insats

Brittisk dokumentär från 2011. På 1980-talet var rallysporten mer populär än Formel 1. De högteknologiska bilarna banade väg för hård konkurrens mellan biltillverkare som Lancia, Peugeot, Audi och senare Ford, som alla kämpade för att producera världens mest imponerande racerfordon. Sporten gick dock snart utför och förbjöds efter en rad tragiska händelser. Dokumentären ser närmare på hur farlig sporten var och undersöker den inverkan händelserna hade på världen. Vi möter även Ari Vatanen, Walter Röhrl, Stig Blomqvist, Michèle Mouton, Cesar Fiorio och Jean Todt.
Originaltitel:The Killer Years: RallyingProduktionsår:2011

manstekerliksom.com

Dela på andra sajter

Det blir intrerssant för om skenariot händer ska Alonso inte fortsätta hos Ferrari med Kimi som stallkompis,

Massa ska inte fortsätta hos Ferrari och antingen Nico Hülkenbergin eller Jules Bianchin blir andra chaufför.

Eventuellt bir Daniel Ricciardon andra chaffis hos Red Bull, men var ska Mr Ögonbryn köra då???

Trampebil?:P
Dela på andra sajter

Tur att det blir något att titta på i helgen när både F1 och Motogp förare måste ta sommarsemester :rolleyes:

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...