Jump to content
IGNORERAD

Ryssar


Glenn Phuket

Recommended Posts

Vill bara förtydliga att vodka passar till all mat.

Däremot så är sill utan snaps en jäkla blandning och bör undvikas.

 

De e så rätt så

Å de ska va renat brännvin

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 124
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    14

  • udonkaj

    11

  • micke isaan

    10

  • Snucke

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Handlade inte den här tråden om Ryssar ?

 

Kanske kan det även vara så att de vi tror är ryssar istället är vitryssar, ukrainare ..

Men det har möjligen ingen betydelse?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske kan det även vara så att de vi tror är ryssar istället är vitryssar, ukrainare ..

Men det har möjligen ingen betydelse?

 För 25 år sen fanns det bara en sorts ryssar, skulle det vara någon skillnad idag..

 

FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter några timmar på beachen här i Jomtien så finns det bara en typ av ryssar: högljudda, fläskigt feta med daller, och ska först fram, sen om det är sibiriska eller ukrijnska är det nog ingen större skillnad på

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

 För 25 år sen fanns det bara en sorts ryssar, skulle det vara någon skillnad idag..

 

FF

Lite samma som finnar då,bor en 25% ryss i varje finne.

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller helt med Husse här. Med ett tilläg. Ligger man på public beach. Så försöker jag visa respekt mot min omgivning. Tyvärr gäller det inte ryssar. Dom lägger sig gärna så nära dom kan och är väldigt högljuda och framförallt röker dom. Dom kan sitta och blåsa direkt på en. Dom bryr sig inte. Vidrigt enligt mig

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite samma som finnar då,bor en 25% ryss i varje finne.

Det inget inget ryss i en finne, gör om och läs läxan..

99,999 % av finnarna är finnar och inget annat..

 

FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller helt med Husse här. Med ett tilläg. Ligger man på public beach. Så försöker jag visa respekt mot min omgivning. Tyvärr gäller det inte ryssar. Dom lägger sig gärna så nära dom kan och är väldigt högljuda och framförallt röker dom. Dom kan sitta och blåsa direkt på en. Dom bryr sig inte. Vidrigt enligt mig

Ungefär som det var i Sverige på 70 talet då.

Kan för övrigt medela att Thailänare är inte heller så pjåkiga att röka på allmänna utrymmen.

Sen att svenskar helst vill förbjuda allt som anses farligt gör ju inte svenskar till högre väsen.

Man får utgå ifrån att många andra länder har annat synsätt likt sverige är inte idag som det var för 40 år sedan.

Har stött på en massa svenskar som jag finner mindre trevliga. Inte dömmer jag hela sveriges befolkning efter den måttstocken!

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Det inget inget ryss i en finne, gör om och läs läxan..

99,999 % av finnarna är finnar och inget annat..

 

FF

Men ni beter er lite som ryssar :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Men ni beter er lite som ryssar :)

Var tusan  har du sett en riktig finne bete som en ryss, FF är riktigt nyfiken nu..

 

FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Var tusan  har du sett en riktig finne bete som en ryss, FF är riktigt nyfiken nu..

 

FF

Hej!

 

Äh,bry dig inte om hen,hen är bara sur för när gud skapat finnen

och var klar för att skapa Svensken,

såg han att rullen med k*k var nästan slut.fan nu är det till att skapa många kvinnor

och många fikusar för dom behöver inte så stor k*k, :14: :14:

Link to comment
Dela på andra sajter

Var tusan  har du sett en riktig finne bete som en ryss, FF är riktigt nyfiken nu..

 

FF

Dom finnar jag känner här i Thailand erkänner med att det är lite ryss över er.

Link to comment
Dela på andra sajter

finnar är fan så mycke drygare än ryssar,förutom dom som pratar svenska förstås ,he

Vi som är 2 språkiga vilket fack hamnar FF i,  nu närmar sig främlings fientligheten med stormsteg, vilken grupp blir nästa offer..

Nu får FF hoppas att några ziggisar reggar sig på forumet, så slipper vara en mobbningsoffer  det så jobbigt att vara utanför finrummet..

 

FF

Ändrades av FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Jak er sekert halczigge!

Ver ni våffå finnarne slängde ut svennarna från Mannerheim landet? Jåå, man ville ha goda grannar i väst! :thumbsup:  :24: =Mannerheim marshalk of Finland

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jak er sekert halczigge!

Ver ni våffå finnarne slängde ut svennarna från Mannerheim landet? Jåå, man ville ha goda grannar i väst! :thumbsup:  :24: =Mannerheim marshalk of Finland

Vilka svennar? och vilka finnar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilka svennar? och vilka finnar?

Dä e fina grabbar dä! :thumbsup:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sawade

 

Måste säga att det är ett otroligt tjötande om pengar så fort man diskuterar ett sprucket förhållande på forummet.

Det är hela tiden, hur mycket blåste hon dej på? Hur mycket har du gett till släkten? Hur mycket gav du i Sin Sod?

Sticker hon med alla dina pengar nu? Hur mycket har hon kostat dej?

 

Nu har jag bott med Tanten i sju år och om vi skulle separera så JA, det skulle betyda att jag på sätt och vis förlorar

en del  pengar. Men å andra sidan så har jag haft förbaskat mycket roligt dom här åren vi vart ihop. Vi har gjort trevliga

resor ihop. Jag har träffat massor med trevliga människor som jag inte hade träffat om jag inte varit sambo med en Thai.

Även den grå vardagen har varit mindre grå tillsammans med Tanten.

 

Ja, det finns mycket man kan räkna upp som har varit bättre med Tanten än utan henne. Skulle det helt plötsligt inte

vara värt någonting bara för att man flyttar isär? Tror knappast det. Som det känns nu så har det varit värt varenda krona.

 

Så sluta att bara se till pengar. Ett bra förhållande brukar innebära kraftigt höjd livskvalite (så länge det varar) och det går

inte ens att mäta i kronor och ören.

 

MVH

Nutteman

Det var kloka ord! Jag håller med dig till fullo.

Stickan

 

Inte för dum för att förstå!
 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Har bara träffat trevliga ryssar i Thailand, men däremot har jag träffat på många, många otrevliga fulla svenskar som tror dom äger Thailand.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nämn något om bandy-vm och 28-1, blir han förbannad så är det en vitryss! :crazy:

Arg blir man om man förlorar med 5-4, förlorar man 28-1 så garvar man bara och inser att detta inte var riktigt rätt sport för landet!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
Efter några timmar på beachen här i Jomtien så finns det bara en typ av ryssar:++++++ högljudda, fläskigt feta med daller, och ska först fram+++++++++, sen om det är sibiriska eller ukrijnska är det nog ingen större skillnad på

 

Sådana har man sett på många stränder, flertalet pratar svenska!

Link to comment
Dela på andra sajter

DET GÅR BRA ATT PRUTA PÅ HOTEL PRISER UNDER HÖGSÄSONG OCKSÅ HAR SJÄLV GJORT DET NU FÖR EN VECKA SEDAN INGA PROBLEM .

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...