peyman69 Inlagd Januari 22, 2013 Dela Inlagd Januari 22, 2013 Hej Jag vet inte om jag har hamnat under rätt kategori i forummet, eftersom det gick inte starta ett nytt tråd under annonsbörsen, men i vilket fall som helst vill jag veta om man kan köpa traditionella thailändska kläder (dam) i Sverige antingen privat, i butik eller via internet? MVH Peyman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle Inlagd Januari 22, 2013 Dela Inlagd Januari 22, 2013 Hej Jag vet inte om jag har hamnat under rätt kategori i forummet, eftersom det gick inte starta ett nytt tråd under annonsbörsen, men i vilket fall som helst vill jag veta om man kan köpa traditionella thailändska kläder (dam) i Sverige antingen privat, i butik eller via internet? MVH Peyman Försök genom någon av de Thailändska föreningarna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pangalus Inlagd Januari 22, 2013 Dela Inlagd Januari 22, 2013 Kolla med Thaigrossisten.se de annonserar här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peyman69 Inlagd Januari 22, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Januari 22, 2013 Jag kollade med thaigrossisten.se och de säljer saronger men min blivande hustru behöver en brudklänning eftersom vi skall gifta oss till våren i Sverige. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 22, 2013 Dela Inlagd Januari 22, 2013 Här i Gävle finns det en Thailändsk sömmerska "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peyman69 Inlagd Januari 22, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Januari 22, 2013 Jag bor i Göteborg men det skulle vara intressant och veta hur man kommer i kontakt med henne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd Januari 23, 2013 Dela Inlagd Januari 23, 2013 Det finns nog en Thai-sömmerska i varje stad, har för mej att någon på forumet i Helsingborg är en sådan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 23, 2013 Dela Inlagd Januari 23, 2013 Finns en i Höör åsså Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 23, 2013 Dela Inlagd Januari 23, 2013 Kolla på tradera, där har jag sett en del, men det kanske var en där Thaigrossisten? Beställa från Thailand borde fungera, det kryllar av skräddare och sömmerskor. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peyman69 Inlagd Januari 25, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Januari 25, 2013 tack för alla svar. skall börja efter sömmerska i Gbg eller omnejd. Mvh Peyman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.