kungchristian Inlagd Januari 15, 2013 Dela Inlagd Januari 15, 2013 Är det nån som vet om man kan ta med sig kaffe i handbagaget? kollade på transportstyrelsens sida ang. tillåtna saker i väskan, men blev inte klokare. kaffe o te räknades som vätskor men inte pulver. väskorna som ska checkas in är smockfulla Christian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 15, 2013 Dela Inlagd Januari 15, 2013 kaffe i pulverform-inga problem kaffe i vätskeform-stora problem Men naturligtvis får du fylla upp några småflaskor med färdigbryggt och lägga i en zippåse Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Januari 15, 2013 Dela Inlagd Januari 15, 2013 Är det nån som vet om man kan ta med sig kaffe i handbagaget? kollade på transportstyrelsens sida ang. tillåtna saker i väskan, men blev inte klokare. kaffe o te räknades som vätskor men inte pulver. väskorna som ska checkas in är smockfulla Christian förmodar att du menar kaffepaket? det ska gå bra.har haft det mesta i handbagaget som bröd,ärtpaket,kaffepaket och aldrig nån som sagt något.försöker dock ha lätta skrymmande föremål i handbagaget då det blir lättare o bära omkring och äen går att använda som huvudkudde då jag oftast har längre väntetider på mina mellanlandningar. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Januari 15, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Januari 15, 2013 kaffe i pulverform-inga problem kaffe i vätskeform-stora problem Men naturligtvis får du fylla upp några småflaskor med färdigbryggt och lägga i en zippåse gött då blir det några kilo redit kaffe i handbagaget då.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 15, 2013 Dela Inlagd Januari 15, 2013 förmodar att du menar kaffepaket? det ska gå bra.har haft det mesta i handbagaget som bröd,ärtpaket,kaffepaket och aldrig nån som sagt något.försöker dock ha lätta skrymmande föremål i handbagaget då det blir lättare o bära omkring och äen går att använda som huvudkudde då jag oftast har längre väntetider på mina mellanlandningar. Själv undviker jag skrymmande föremål i handbagaget, men alla är vi olika. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Januari 15, 2013 Dela Inlagd Januari 15, 2013 Själv undviker jag skrymmande föremål i handbagaget, men alla är vi olika. ja nu tänkte jag inte hur jag skrev här.menade att om jag har proppfullt med bagage så tar jag hellre lätta saker i handbagaget o lite tyngre kompakta saker i resväskan. äh,det här blev lika illa förklarat.tror jag går o lägger mig... memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 15, 2013 Dela Inlagd Januari 15, 2013 ja nu tänkte jag inte hur jag skrev här.menade att om jag har proppfullt med bagage så tar jag hellre lätta saker i handbagaget o lite tyngre kompakta saker i resväskan. äh,det här blev lika illa förklarat.tror jag går o lägger mig... He he då är jag med dig Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.