Guest Oregistrerad knasen Inlagd Januari 14, 2013 Dela Inlagd Januari 14, 2013 Kostar ju nästan lika mkt att köpa ny multifunktionsskrivare som att köpa nya patroner till en. Någon som vet hur priserna är i Thailand på patroner? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 14, 2013 Dela Inlagd Januari 14, 2013 Kostar ju nästan lika mkt att köpa ny multifunktionsskrivare som att köpa nya patroner till en. Någon som vet hur priserna är i Thailand på patroner? Köper på ebay, kostar nästan ingenting till min Canon trots frakt från andra sidan jordklotet. Skickat från min U8860 via Tapatalk 2 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 14, 2013 Dela Inlagd Januari 14, 2013 brukar handla dom på Ink Club, tror dom är billigast i sverige Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Januari 14, 2013 Dela Inlagd Januari 14, 2013 Såg ju jävligt billigt ut på ebay Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peea Inlagd Januari 14, 2013 Dela Inlagd Januari 14, 2013 Hej ! Nordic Ink har bra priser . www.nordicink.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Januari 14, 2013 Dela Inlagd Januari 14, 2013 Såg ju jävligt billigt ut på ebay Hmm, var visst något refill-kit jag fick upp som var billigt, annars låg priserna ungefär som i Sverige när man beställer på nätet.. Någon som vet om det är krångligt att fylla på själv? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Januari 14, 2013 Dela Inlagd Januari 14, 2013 Hmm, var visst något refill-kit jag fick upp som var billigt, annars låg priserna ungefär som i Sverige när man beställer på nätet.. Någon som vet om det är krångligt att fylla på själv? Det svarta går ganska bra...men kladdigt blir det... Själv har jag slutat fylla på. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Januari 14, 2013 Dela Inlagd Januari 14, 2013 Det svarta går ganska bra...men kladdigt blir det... Själv har jag slutat fylla på. Mvh. borje222 Det ante mig.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Januari 14, 2013 Dela Inlagd Januari 14, 2013 Fyller på tomma patroner för 50 bht. Fyller du på själv eller lämnar du in dom någonstans? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Januari 14, 2013 Dela Inlagd Januari 14, 2013 Man köper ett paket med bläck spruta borr, (i detta fallet en krok...! )gummipluttar som ska täcka hålet, (själv fick jag säkra dessa med en tape, då det gärna ville läcka). Sprutan skall även tvättas efteråt med bifogat typ thinner, har man dessutom färg patroner som ska fyllas på gånger 3... Det svarta kan väl funka, men de två ggr. jag försökt mig på färgpatronerna har jag fått fram färg, men inte de färger jag förväntat mig. Men ett kit kostar väl bara runt 100 lappen, så det är bara att prova... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.