Jump to content
IGNORERAD

Någon som åkt med Emirates, CPH-BKK


biker

Recommended Posts

Varje tråd om reseråd blir alltid lite krystad då dom som svarar har andra ekonomiska förutsättningar än trådskaparen.

 

För oss med begränsad budget och som kan leva ett halvt år på vad en del spenderar på en månad blir flygpriset väsentligt.

För min del så är en väntan om sex timmar och en sparad tusenlapp OK för det ger mig möjlig att skänka en månadslön till någon Thai som jag tycker om.

 

Om jag tänker fel så förklara varför!

 

born41

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • biker

    5

  • Sam sip sam

    4

  • Khemmarat

    4

  • SatanG

    2

Mest aktiva i denna tråd

mamma bäng fan pappa käng
Varför är priset på flygbiljetten så viktigt ?   Hur åker ni till flygplatsen, vad kostar det ?   Själv har jag olika alternativ ,taxi hela vägen, komunalt till centralen och flygbussarna eller   Arland express därifrån, köra egen bil til ltyp Benstocken.   Billigaste är komunalt, har jag någon gång använt detta färdmedel..nej.   När jag anländer Bangkok , tar jag bussen tiil slutmålet .nej.   När jag anländer målet , tar jag in på billigaste hotellet..nej   Jag mistänker att fler gör likadant så varför denna hets om 500-1000 eller 1500 skillnad   i pris på flyget ?   Gör ni som BTT sen sitter utanför 7/11 o häckar i en månad ?   Jag åker numera med fru och ett barn så jag forstår att det blir en annan kostnad   i ett sådant läge, men för h````ète man har semester och bränner iväg typ   50-100 k pr månad , inte läge att gnälla om 1000 spänn hit eller dit   Bara en liten fundering på det aldrig sinande  flödet av inlägg om flygpriser   mvh
Tja, Nu blir det ju inte 500-1500 i skillnad för alla 2012 köpte vi 10 tor returbiljetter till BKK. 2 st Thai Air 4 st austrian/swizz 4 st Turkish I stort sett dom billigaste för varje restillfälle och det blev minst 50.000 i besparing på det. Pengar man kan använda till annat, tex en 7-8 biljetter till. :) Med vänlig hälsning

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Biker, på cph till dubai var det middag och frukost på dubai till Bangkok. Ang brickorna så hade jag inte problem med det vilket jag brukade ha, men det kan bero på att man var 30 plus kilo mindre denna resa, annars hade dom en smart mugghållare att använda när man hade brickan uppfällt. Mvh Håkan Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...