måne Inlagd Januari 12, 2013 Dela Inlagd Januari 12, 2013 Ähh, låtsas inte som om du inte vet... Inte en susning(tror jag) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 12, 2013 Dela Inlagd Januari 12, 2013 Ähh, låtsas inte som om du inte vet... Inte en susning(tror jag) Det hoppas nog din fru också... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 12, 2013 Dela Inlagd Januari 12, 2013 Mer bilder tack. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 12, 2013 Dela Inlagd Januari 12, 2013 Det hoppas nog din fru också... Är det nån jag borde veta om,nightlifeobjekt?PM;a gärna,gillar PM Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 12, 2013 Dela Inlagd Januari 12, 2013 Han har jag aldrig hört talas om... Goldigger! Finns det några västerländska, kvinnliga kändisar som gift sej med snygga Asiatiska män? MVH Tommy George Soros är en mycket känd i Världens ekonomiska kretsar... Det var han bla som tokspekulerade i ett antal valutor 1992 så att vår riksdagsbankschef bengt dennis höjde styrräntan till 500 % /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 12, 2013 Dela Inlagd Januari 12, 2013 Janne josefsson är utslängd av sin fru David bowie kan ju inte någon mpr:are lyssna på för han är gift med en negress Varför det ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Januari 12, 2013 Dela Inlagd Januari 12, 2013 (ändrad) Hahaha,den karriären kostade mer än den smakade men mycket kul var det Minnenas television har brutit samman om den tiden hade filmats(tur att inte mobilen fanns då)Artistnamnet var XXXX Presley men det är preskiberat numera och förevigt begravt,hoppas jag.Vi får väl hoppas det dör med mig(och dig ) Sexy Presley Ändrades Januari 12, 2013 av nitramj77 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Januari 12, 2013 Dela Inlagd Januari 12, 2013 Det var han bla som tokspekulerade i ett antal valutor 1992 så att vår riksdagsbankschef bengt dennis höjde styrräntan till 500 % /Enis Det kommer jag ihåg! Panik i verksamheten på banken. Datasystemet jag jobbade med hade "rimlighetskontroller" avseende räntesatser och allt över 50% ansågs som orimligt/felregistrering! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Januari 12, 2013 Dela Inlagd Januari 12, 2013 Anna Kindberg, känd moderat politiker som tyckte att tjockholmare var smartare lantisar, lever med David Batra, känd komiker med rötter i Indien? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd Januari 13, 2013 Dela Inlagd Januari 13, 2013 Anna Kindberg, känd moderat politiker som tyckte att tjockholmare var smartare lantisar, lever med David Batra, känd komiker med rötter i Indien? Gift med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu