Jump to content
IGNORERAD

Kändisar med asiatiska fruar.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Vilket band spelade du i? :crazy:

Enda örebrobandet jag kan komma på är Lolita Pop.

Finns många bra.Mats Ronander, Country Road,Alice BandSjunne Fergers Blues nånting.Och jag spelade och sjöng i The Cats på 60-talet.Så se där,ännu en kändis som är gift med en asiatiska  :thumbsup:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 84
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • måne

    10

  • mamma bäng fan pappa käng

    10

  • Benriach

    8

  • Enis

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Siam-Nilsson

Svenska Kungens gamle kompis Noppe Lewenhaupt är gift med "Lee Haeng-Wha" (Gissar på HongKong)


post-5068-0-62141800-1358001192.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Finns många bra.Mats Ronander, Country Road,Alice BandSjunne Fergers Blues nånting.

Och jag spelade och sjöng i The Cats på 60-talet.

Så se där,ännu en kändis som är gift med en asiatiska  :thumbsup:

Va stilig du var i din mustach,

och skivomslaget skvallrar ju om att det fanns ett stort intresse för mus även på den tiden :wink:

 

post-5068-0-89079200-1358001666.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Va stilig du var i din mustach,

och skivomslaget skvallrar ju om att det fanns ett stort intresse för mus även på den tiden :wink:

 

attachicon.gifThe Cats.jpg

Nu var ju vi ett mycket lokalt band utan skivkontrakt så detta är nog några vi kan stämma för att dom snott vårt namn  :crazy: fortsättning följer på juridiksidan  :thumbsup:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar hur många kändisar som är gifta med thailändskor? Då tänker jag inte på jagkörlångtradarekändisar eller jagborienombyggdsommarstugatiomilfrånnärmstatätortkändisar eller iminfamiljspelarallabanjokändisar. Bob

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng
Iman ja. Tänk om alla hennes somaliska systrar var mer lika henne. Välutbildad, flerspråkig, anpassad till ett liv i Väst. Vore onekligen mer värdefullt för Sverige med kvinnor av hennes kaliber till skillnad mot de huckleförsedda analfabeter vi berikas med idag.
Inga sådana där fördomar i min fina tråd. Öppna en egen. Rubrikförslag: Okända glesbygdsbor med fördomar. Med vänlig hälsning

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

George Sorros har en asiat dam

Han har jag aldrig hört talas om...

 

Goldigger!

 

Finns det några västerländska, kvinnliga kändisar som gift sej med snygga Asiatiska män?

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Björn Tarras Whailberg bytte ut Elisabeth mot en Thailändska för något år sedan...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Stig?

 

Japp, det är Thai-Sonja som fångat honom...

 

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns många bra.Mats Ronander, Country Road,Alice BandSjunne Fergers Blues nånting.Och jag spelade och sjöng i The Cats på 60-talet.Så se där,ännu en kändis som är gift med en asiatiska  :thumbsup:

Jag är nog den enda här som sett dig uppträda som.....

ditt artistnamn får du själv släppa, men du var skirbra :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är nog den enda här som sett dig uppträda som.....

ditt artistnamn får du själv släppa, men du var skirbra :thumbsup:

Hahaha,den karriären kostade mer än den smakade men mycket kul var det  :thumbsup: Minnenas television har brutit samman om den tiden hade filmats(tur att inte mobilen fanns då)Artistnamnet var XXXX Presley :nyam: men det är preskiberat numera och förevigt begravt,hoppas jag.Vi får väl hoppas det dör med mig(och dig :nyam: )

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Syd-korianskorna var väldigt snygga ... va faan har jag gjort i Thailand?

 

George Sorros och Rubert Murdock ... ja, det är väl sånna som har råd men en thai

 

Phuket18.5

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahaha,den karriären kostade mer än den smakade men mycket kul var det  :thumbsup: Minnenas television har brutit samman om den tiden hade filmats(tur att inte mobilen fanns då)Artistnamnet var XXXX Presley :nyam: men det är preskiberat numera och förevigt begravt,hoppas jag.Vi får väl hoppas det dör med mig(och dig :nyam: )

Jag glömmer aldrig nätterna på Stallet (en svartklubb på väster)

när du rensade bordet klev upp och körde en 2-3 Elvislåter. Jag

kan säga tvärsom hade mobilkamrerna funnits hade man kunnat

tjäna en och annan slant på google idag, obetalbart :17: 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag glömmer aldrig nätterna på Stallet (en svartklubb på väster)

när du rensade bordet klev upp och körde en 2-3 Elvislåter. Jag

kan säga tvärsom hade mobilkamrerna funnits hade man kunnat

tjäna en och annan slant på google idag, obetalbart :17: 

Tyvärr var det ju inte bara där som det skedde  :13:  :nono:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahaha

Det verkar finnas ett och annat lik i garderoben bland MPR:arna! :14:

Ibland önskar man att saltsyran tagit dom för länge sedan,men jag lär mig aldrig.That`s life.Man måste bjuda på sig själv ibland,allt för ett skratt  :thumbsup:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng
Björn Tarras Whailberg bytte ut Elisabeth mot en Thailändska för något år sedan...
Hu .. Henne skulle man nog kunna bytt mot vad som helst om man haft den oturen. Mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Och hur många KÄNDA asiatiskor har en farang.
Annie Cruz...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Annie Cruz...

??Who?

Ähh, låtsas inte som om du inte vet...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...