Jump to content
IGNORERAD

Transsexuell rånad och våldtagen i Ratchaburi


MPR Nyheter

Recommended Posts

Jadu Nonki, nu tror jag inte du är helt pantad utan likt mig vill dra igång det lite men...

 

Din dotter är ju "snart" mogen för liknande övningar så förklara din sunda människosyn för henne när tiden är inne.//Lp

 

Hehe, hon är van vid mina skämt.

 

Har aldig gillat att hyckla utan kör med raka puckar.

 

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 63
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Nonki

    23

  • hamnoi

    6

  • Soengsang

    4

  • acdc

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Visst får du men allt som du gör och säger här hängerväl ihop? Särskilt när du sätter ditt namn som frikort, elle?

 

Förstår inte vad du menar...namn som frikort..??

Link to comment
Dela på andra sajter

Ibland är det svårt att avgöra om en individ bara är ett motbjudande drägg och pinsam ursäkt till man eller faktiskt dras med sådana mentala begränsningar att han inte fattar bättre.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2

Säger det igen.har du ingen humor?????

Spänn av. :14:

MVH Nonki

Humor är inget carte blanche som du kan använda och gömma dig bakom i alla lägen. Särskillt inte när du helt saknar timing, stil och finess. Då blir du, som vanligt, bara pinsam och plump.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2

Ändrades av wille
Link to comment
Dela på andra sajter

För att folk ska lite på dåliga affärer.

 

Alltså, jag ber om ursäkt...men jag förstår inte alls vad du säger..

 

För att folk ska lite på dåliga affärer.Vad i hela fridens dagar menar du? Det är inte korrekt svenska du använder dig av...

 

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
Hmmm..that,s looser talk...

Vill inte sparka på en som ligger men se upp annars kommer det en 44:a med en jävla fart.

Link to comment
Dela på andra sajter

Humor är inget carte blance som du kan gömma dig bakom i alla lägen. Särskillt inte när du helt saknar timing, stil och finess. Då blir du, som vanligt, bara pinsam och plump.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2

 

Tycker du ja. Men jag bryr mig föga om vad du tycker. 

 

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill inte sparka på en som ligger men se upp annars kommer det en 44:a med en jävla fart.

 

Vad är en 44.a?

 

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmm..that,s looser talk...

Jag kan iaf stava till LOSER. Go figure.

Ändrades av wUThai
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan iaf stava till LOSER. Go figure.

 

Men jag har alltid haft lite svårt med den engelska stavningen. Ber om ursäkt för detta.

 

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
Man kan ju undra vad mitt AB har att göra med denna diskussionen..

Brukar du inte sätta din heder i pant för de som bokar via dig här på forumet? Frågan har väl varit uppe om du kan garantera det hur väl du än vill eller har jag missuppfattat det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
Jävla mobbing det är vad det är.

 

Ha det

Zzzzzz hur tänkte du nu. Är det får få nassar mot mig? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Brukar du inte sätta din heder i pant för de som bokar via dig här på forumet? Frågan har väl varit uppe om du kan garantera det hur väl du än vill eller har jag missuppfattat det?

 

Och vad har det med denna disussionen att göra, frågar jag?

 

Handlar denna tråden om mitt yrkesliv?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jävla mobbing det är vad det är.

 

Ha det

Läs tråden innan du uttala dig. Eller ta en kopp choklad och kom in matchen istället.

Link to comment
Dela på andra sajter

Läs tråden innan du uttala dig. Eller ta en kopp choklad och kom in matchen istället.

 

Så du tycker det är okey att blanda in medlemmarnas yrkesarbete i disussionerna här?

Link to comment
Dela på andra sajter

Läs tråden innan du uttala dig. Eller ta en kopp choklad och kom in matchen istället.

 

 

Jag tycker att det är offentlig mobbing och inget annat dom kan väl ta det privat via pm då

Link to comment
Dela på andra sajter

Så du tycker det är okey att blanda in medlemmarnas yrkesarbete i disussionerna här?

 

Du är ju "storsponsor" här vilket framkommit flera gånger och säkert jätteduktig så nog har det med ditt företag o göra.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att det är offentlig mobbing och inget annat dom kan väl ta det privat via pm då

 

Tycker du är en flöjt som borde dricka mer choklad :)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Du är ju "storsponsor" här vilket framkommit flera gånger och säkert jätteduktig så nog har det med ditt företag o göra.

 

Så du menar att jag som sponsor här inte skall kunna delta i diskussioner som inte har ett dyft att göra med mitt yrkesliv utan att det skall bli inblandat i diskussionen?

 

Nej, vet du vad..

 

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

Anar ett visst mått av avundsjuka i denna tråd.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
Denna tråd är låst.
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...