Jump to content
IGNORERAD

Palme

Thorsten Flinck

Recommended Posts

7 minuter sedan, skrev Kingen:

Han hade det inte lätt alla gånger. En del riktigt goa fyllskallar har man sett där mig inkluderad, dock bodde jag aldrig där så jag var nog inte till nån större last. :)

Ryktet säger att maitan fick tinnitus efter ditt senaste besök? 

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

• Svar 153
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Soengsang

15

• Batting

11

• Scandinaviancorner

9

• Wuttan

6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

John Khonken

Det var kul hos Maitan. Både att bo där och att vara på besök hos gubbdagiset

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev hamnoi:

Ryktet säger att maitan fick tinnitus efter ditt senaste besök? 

Du vet vad som komma skall! :mdr:

Dela på andra sajter

On ‎2019‎-‎07‎-‎13 at 08:32, skrev Scandinaviancorner:

Det fanns en annan jävla idi*t på Soi Sixten som kallade sig for Glottis som var en mobbare av värsta sorten, undrar vad det idi*ten håller till..

Han var väl också värdshusägare. Knepiga typer de där...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

John Khonken

Nu är det två oberoende bokskrivare som påstår amma sak om Palme. Tage Tuvhed och Claes Hedberg. Tages bok kommer ut i höst. 

Dela på andra sajter

Kenneth4618
8 minuter sedan, skrev Batting:

Det är någon slags rundgång hos dig

337013314_skjuta-sig-sjlv-foten.jpg.46391446861370cc6482d68ebb581659.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Se där inget vettigt att komma med....bara en snurrig gubbe, patetiskt, lägg av nu!

Dela på andra sajter

Menar de på allvar att Palme aldrig mördades utan bara gömdes undan för att han knullat runt för mycket och fått AIDS (som var en populär dödsorsak på den tiden, bland kända homosexuella män, som Sighsten Herrgård till exempel)?

Då är sossarna skyldig mej 3-4000 spänn plus, typ ränta, och en massa annat... Och de andra 86 Kadetterna också, som fick sin bal inställd på grund av "Mordet"...

Vi hade planerat Balen länge, bjudit in våra damer, och i vissa fall herrar (3 kvinnliga Kadetter i vår kurs!) och betalat resor, hotell och annat...

Balen blev inställd, och det blev ingen ny bal...

Det kändes som ett riktigt beslut då, men om det hela är en bluff, så vill jag ha pengarna tillbaka, blir väl 65000 eller så eftersom jag sparat i aktiefonder sedan 1984, och de pengarna gick förlorade...

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Menar de på allvar att Palme aldrig mördades utan bara gömdes undan för att han knullat runt för mycket och fått AIDS (som var en populär dödsorsak på den tiden, bland kända homosexuella män, som Sighsten Herrgård till exempel)?
Då är sossarna skyldig mej 3-4000 spänn plus, typ ränta, och en massa annat... Och de andra 86 Kadetterna också, som fick sin bal inställd på grund av "Mordet"...
Vi hade planerat Balen länge, bjudit in våra damer, och i vissa fall herrar (3 kvinnliga Kadetter i vår kurs!) och betalat resor, hotell och annat...

Det kändes som ett riktigt beslut då, men om det hela är en bluff, så vill jag ha pengarna tillbaka, blir väl 65000 eller så eftersom jag sparat i aktiefonder sedan 1984, och de pengarna gick förlorade...

MVH

Apropå Sixten så var ju ”skämtet” för AIDS på den tiden ”aj inte där sixten”. Var ju lite småkul förra århundradet.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
21 minuter sedan, skrev Peolito:

Apropå Sixten så var ju ”skämtet” för AIDS på den tiden ”aj inte där sixten”. Var ju lite småkul förra århundradet.

Det vanligaste var väl numret till engelska AIDS-jouren. 6-10 6-10 

Dela på andra sajter

Det vanligaste var väl numret till engelska AIDS-jouren. 6-10 6-10 

Den har jag inte hört [emoji1]

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev thomas001:

Denna är rätt så gammal: AIDS= Arsle i dåligt skick!

Eller "Anal I Dåligt Skick"

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Vet ni varför Sighsten alltid är så finklädd? Jo, det är för att han snart ska gå bort...

Tror vi var lite mindre PK, på 80-talet.

MVH

Dela på andra sajter

Tar ett par till.

Hur sprids AIDS?

-Från Herrgård till Herrgård.

Var skall Sighsten ha sin gravplats?

-Närmast häcken!

Vad säger man när en likbil åker förbi?
- Där åker en Herrgårdsvagn...

Lite väl grovt att skämta om dödssjuka, men så var det då...

MVH

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Tommy:

Tar ett par till.

Hur sprids AIDS?

-Från Herrgård till Herrgård.

Var skall Sighsten ha sin gravplats?

-Närmast häcken!

Vad säger man när en likbil åker förbi?
- Där åker en Herrgårdsvagn...

Lite väl grovt att skämta om dödssjuka, men så var det då...

MVH

Du gör ju det nu också, skämtar om dödssjuka Huva

Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev Boa52:

Du gör ju det nu också, skämtar om dödssjuka Huva

Nej då, han dog för längesedan!

Du får googla om du inte tror mej...

MVH

Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Tommy:

Nej då, han dog för längesedan!

Du får googla om du inte tror mej...

MVH

Ok flera dog i AIDS och du tycker det är roligt att skmta om det, är du frisk eller bara dum

Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev berlitz:

Botemedel ,  bakpulver.

Är det det ända som hjälper?

Dela på andra sajter

On 2019-07-14 at 21:33, skrev Tommy:

MVH

En av dem menar väl på att han blev skjuten på riktigt, men att det var ett beställningsjobb av Sossarna och kanske t.o.m. honom själv.
Allt det där känns väl lite fantasifullt, men det är lite märkligt att en välkänd industriledare går ut med något sådant.
Vad skulle han vinna på det?
Sedan sådana där konstigheter som att Björn Rosengren av en slump skulle ha suttit precis framför paret Palme på bion.
Hur många bodde det i Stockholm på den tiden, hur många dagar gick filmen på Grand, och hur ofta gick Palme och Rosengren på bio samma dag?
Vad är oddsen på att de skulle hamna ens på samma biograf?

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...