Jump to content
IGNORERAD

Palme

Thorsten Flinck

Recommended Posts

Nu har det brunnit ordentligt någonstans, för någon son citerar en 6-7 år gammal tråd 55555

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

• Svar 153
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Soengsang

15

• Batting

11

• Scandinaviancorner

9

• Wuttan

6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

47 minuter sedan, skrev Soengsang:

Nu har det brunnit ordentligt någonstans, för någon son citerar en 6-7 år gammal tråd 55555

Ja varför ens svara på ett sådant inlägg när tråden är så gammal, totalt meningslöst men det är väl bättre och roligare att häckla, förfölja, håna och hela tiden försöka hitta fel i andras inlägg.

Förresten hur långt tillbaka i tiden är det lämpligt eller ska vi citera en tråd innan vi anses fått kortslutning?

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev stefan5300:

Ja varför ens svara på ett sådant inlägg när tråden är så gammal, totalt meningslöst men det är väl bättre och roligare att häckla, förfölja, håna och hela tiden försöka hitta fel i andras inlägg.

Förresten hur långt tillbaka i tiden är det lämpligt eller ska vi citera en tråd innan vi anses fått kortslutning?

Ang häckla så borde du inte kasta spjut i ditt radhus, var ju någon som maniskt förföljde en viss världshus”ägare” i Jomtien...

2år står det i det finstilta.

Sen är det att rekommendera att den man citerar är medlem, går liksom bättre då...

Nått mer du funderar på? 

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

John Khonken
11 timmar sedan, skrev Batting:

Ni som verkar lite konspiratoriska kanske kan ha lite åsikter om detta 

Teorin i sin skapelse är helt underbar. Rena mumbo jumbo

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Soengsang:

Ang häckla så borde du inte kasta spjut i ditt radhus, var ju någon som maniskt förföljde en viss världshus”ägare” i Jomtien...

Sen är det att rekommendera att den man citerar är medlem, går liksom bättre då...

Nått mer du funderar på? 

Hahaha! Du är fan höjden av pinsam. Du och Kenneth är dom två största lipsillarna och mobbarna på hela jävla forat. Skulle vara kul och se om du är lika jävla korkad och hycklande i det verkliga livet. Gör dig själv en tjänst och sluta jaga andra medlemmar som ett efterblivet troll. 

Dela på andra sajter

47 minuter sedan, skrev Kingen:

Hahaha! Du är fan höjden av pinsam. Du och Kenneth är dom två största lipsillarna och mobbarna på hela jävla forat. Skulle vara kul och se om du är lika jävla korkad och hycklande i det verkliga livet. Gör dig själv en tjänst och sluta jaga andra medlemmar som ett efterblivet troll. 

:rotfl:

Haha apropå pinsam DQ.....just saying.

Ändrades av Soengsang

Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Soengsang:

:rotfl:

Haha apropå pinsam DQ.....just saying.

På vilket sätt då? Utveckla gärna? Skulle vara högst intressant och se hur korkat du resonera om att jag skulle vara en DQ. Snälla, gör bort dig ännu mer nu. 

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Soengsang:

Nått mer du funderar på? 

Ja vilken världshus ägare jag maniskt förföljt.

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev stefan5300:

Ja vilken världshus ägare jag maniskt förföljt.

Förmodar att han menar Maitan då du la nån kommentar om överkokta ägg?! Så då har du maniskt förföljt honom. Herr kappvändare har aldrig nånsin förföljt och mobbat nån på forat. Herr kappvändare har nämligen nåt som kallas självinsikt! :mdr:

Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Kingen:

Förmodar att han menar Maitan då du la nån kommentar om överkokta ägg?! Så då har du maniskt förföljt honom. Herr kappvändare har aldrig nånsin förföljt och mobbat nån på forat. Herr kappvändare har nämligen nåt som kallas självinsikt! :mdr:

Så Maitan var en världshus ägare:swoon:, måste varit världens minsta och sämsta världshus:rotfl::rotfl:.

Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Det fanns en annan jävla idi*t på Soi Sixten som kallade sig for Glottis som var en mobbare av värsta sorten, undrar vad det idi*ten håller till..

Dela på andra sajter

Hyrde rum av honom i Patong för ca 15 år sedan .

Verkade vara en bra man .

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Kingen:

På vilket sätt då? Utveckla gärna? Skulle vara högst intressant och se hur korkat du resonera om att jag skulle vara en DQ. Snälla, gör bort dig ännu mer nu. 

Nä det kan han inte.
Du får bara negativa symboler och snurriga gubbar.
Jag kommer fortsätta att kräva förklaringar på snurriga gubbar tills missbruket upphör.

Dela på andra sajter

Kenneth4618
10 minuter sedan, skrev Batting:

Jag kommer fortsätta att kräva förklaringar på snurriga gubbar tills missbruket upphör.

:rotfl::rotfl::rotfl:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev Batting:

Nä det kan han inte.

Det kommer inte jag, orkar inte ifrågasätta allt du skriver...

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Soengsang:

Ska du snacka om att det brunnit någonstans?
Hos dig måste ju hela proppskåpet flugit i luften.
Du har alltså ägnat en del av dagen åt att sitta och fördela ut 16 röda pilar & snurriga gubbar!
16 stycken på raken.
Du har inget att säga, bara leta reda på mina inlägg för att få ge ett nålstick, eller rättare sagt 16 (Sexton) stycken.

Hur mår du egentligen?
Man borde faktiskt be moderatorn att stänga av dig, inte så mycket för min skull som för din egen.

Istället för att skapa en ny tråd om Palme så söker man upp en gammal.
Du tycker inte att man ska göra så?

Det kallar du för att det skulle ha brunnit i skallen på någon.
Okej, vad kallar du då ditt beteende? 

När jag gick in på forumet idag så hade jag 21 nya inlägg som jag tänkte att jag skulle svara på.
Sexton var alltså från dig.
Dom låg där efter varandra, och jag tänkte att din dator måste ha hakat sig, och många av de andra var från TokKenneth som betet sig på ungefär samma sätt.
...det känns inte riktigt friskt, eller vad tycker du själv?

Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Batting:

Nä det kan han inte.

Minuskarma och förvirrad gubbe är nåt positivt för mig när jag får det. För då vet jag att jag har rätt. Karma i sig kunde jag inte bry mig mindre om.

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
20 minuter sedan, skrev Khonis:

Palme. Gillar man honom fortfarande?

Fortfarande?

Det är väl efter 28 februari 1986 som den gubben har varit acceptabel.

Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

Fortfarande?

Det är väl efter 28 februari 1986 som den gubben har varit acceptabel.

Knappt då skulle jag säga. 

Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Bananen:

Det kommer inte jag, orkar inte ifrågasätta allt du skriver...

Som vad t.ex.?

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev IH-fan:

hyrde rum av maitan  ibland när han hade sitt hotell  hade aldrig nåt att klaga på  visst ibland var han ju lite tjurig men alla kan ju ha en dålig dag speciellt dom som tar hand om fyllskallar hela tiden ( inklusive mej då )

Han hade det inte lätt alla gånger. En del riktigt goa fyllskallar har man sett där mig inkluderad, dock bodde jag aldrig där så jag var nog inte till nån större last. :)

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...