Jump to content
IGNORERAD

Kalsongfylla..

mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Hur länge måste man sitta i kallingarna för att det ska räknas?   Räcker 2 timmar och 5 folköl?

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

• Svar 176
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• mamma bäng fan pappa käng

31

• hamnoi

16

• Tommy

9

• M33

9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hur länge måste man sitta i kallingarna för att det ska räknas?   Räcker 2 timmar och 5 folköl?

När man behöver fråga... det är då man vet att man aldrig dragit en kallingfylla!

Dela på andra sajter

När man behöver fråga... det är då man vet att man aldrig dragit en kallingfylla!

Jaja, får väl kolla på några Simpson-avsnitt för att få inspiration.   För vem kan dra en kalsongfylla bättre än Homer?

Ja, skulle väl vara mamma bäng då, kanske, typ...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

Mysbyxor på.

Första ölen öppnad, skål på er!

Tidig natt, hann "mamma" däcka?

MVH Tommy

Mysbyxor, är det månne ett annat namn för kalsong?

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

Huka er grevar och baroner, nu laddar vi om.. 9unepenu.jpg Den fina bokningen måste firas.. 2e2amu9a.jpg Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Nu ökar vi! 6a8y9yta.jpg Med vänlig hälsning,

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Tredje set! esugy6ud.jpg Med vänlig hälsning,

Dela på andra sajter

Fan MBFPK.

Jag skall träffa ett par forummedlemmar på Beergarden, på sukumvit (soi2? har aldrig varit där...) i morron, säg 18.00 eller så (ingen spikad tid TiT).

Skulle vara kul att ses!

Kanske skulle utlysa en forumträff, lite kort varsel, men 22 timmar är ju rätt mycket tid.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Fan MBFPK.

Jag skall träffa ett par forummedlemmar på Beergarden, på sukumvit (soi2? har aldrig varit där...) i morron, säg 18.00 eller så (ingen spikad tid TiT).

Skulle vara kul att ses!

Kanske skulle utlysa en forumträff, lite kort varsel, men 22 timmar är ju rätt mycket tid.

MVH Tommy

Soi 7 är väl Beergarden?

Dela på andra sajter

Soi 7 är väl Beergarden?

Troligen, jag har aldrig varit där.

Du har rätt.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Fan MBFPK. Jag skall träffa ett par forummedlemmar på Beergarden, på sukumvit (soi2? har aldrig varit där...) i morron, säg 18.00 eller så (ingen spikad tid TiT). Skulle vara kul att ses! Kanske skulle utlysa en forumträff, lite kort varsel, men 22 timmar är ju rätt mycket tid. MVH Tommy
Hej Tommy. Tyvärr funkar det inte socialt och praktiskt för mig att vara ute och rumla på nätterna. Svärfar låser stora kedjan kring huset klockan 20.30 och sen kommer ingen varken in eller ut före nästa morgon. :) En klar nackdel men det är hans hus och jag respekterar det. Vi har andra fördelar för våra barn (och även min plånbok) att bo med svärföräldrarna. Dom gånger jag har haft besök från Sverige här som velat rumla på kvällen har jag helt enkelt tagit in på hotell., 3-4 nätter hittills.. Men det blir lite kort varsel för det just nu. Med vänlig hälsning,

Dela på andra sajter

Tja.. Favorit i repris .. tu3ajada.jpg Med vänlig hälsning,

Dela på andra sajter

Tja.. Favorit i repris .. tu3ajada.jpg Med vänlig hälsning,

Nu jäklar är du på gång!

Vad säger svärmor om du sitter och huttar i kalsongerna?

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Själv så kör jag nog en liten mysbyxfylla ikväll. :thumbsup:

Det är kallt i Svedala, så det är inte läge för kalsongfylla ännu. :crazy:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

Hej Tommy. Tyvärr funkar det inte socialt och praktiskt för mig att vara ute och rumla på nätterna. Svärfar låser stora kedjan kring huset klockan 20.30 och sen kommer ingen varken in eller ut före nästa morgon. :) En klar nackdel men det är hans hus och jag respekterar det. Vi har andra fördelar för våra barn (och även min plånbok) att bo med svärföräldrarna. Dom gånger jag har haft besök från Sverige här som velat rumla på kvällen har jag helt enkelt tagit in på hotell., 3-4 nätter hittills.. Men det blir lite kort varsel för det just nu. Med vänlig hälsning,

Du kan få sova hos mej, i gästrummet (jaja datorrummet, men det finns säng och AC där)...

Bor i Bangkhen, alldeles intill Ramintra road Km2, en bit bort från er.

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

Dela på andra sajter

Sitter på golvet framför datorn, i kalsonger och tar ett par pilsner...

Fylla vet jag inte, men kalsong är det iaf...

MVH Tommy

Dela på andra sajter

Tja.. Favorit i repris .. Med vänlig hälsning, Nu jäklar är du på gång! Vad säger svärmor om du sitter och huttar i kalsongerna? Mvh Amja
Svärmor och svärfar sover gott på våning tre sedan någon timme... Barn och fru sover bredvid sen en halvtimme! Så nu är man äntligen kung över våning två.. :) Kanske man ska busa till det med att öppna en påse ostkrokar till... :) Med vänlig hälsning

Dela på andra sajter

Kötthandlarn
Svärmor och svärfar sover gott på våning tre sedan någon timme... Barn och fru sover bredvid sen en halvtimme! Så nu är man äntligen kung över våning två.. :) Kanske man ska busa till det med att öppna en påse ostkrokar till... :) Med vänlig hälsning

Gör det!!!!

Va en rebell och visa var skåpet skall stå (o.b.s. betyder inte att du skall möblera om me gör det ändå om du känner för att göra ett "statement"). :rotfl:  :rotfl:

Live fast and hard.. :crazy:  :lol:

Dela på andra sajter

Som köttis sa, för kallt med en kalsongfylla här hemma.

Så det blir mysbyxor o soffan med en wUthaiare (billigt vitt vin). Någon fylla kan det inte bli heller då jag måste köra tidigt imorgon,.

En mysberusning i mysbrallor kanske man kan kalla det då ????

Trevlig kväll på dig i groggkallingarna :17:

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Dom fyllerna har man haft ibland :crazy:  Kalla goa öl/drinkar,bra thaimusik,snacka lite skit på MPR och Facebook,planera årets resa,drömma sig bort i Thaivärlden osv ;-) ..Det är stor mysfaktor det + att det är billigt och man kan sitta halvnaken i soffan hehe...och inte behöva bry sig om nånting utan bara må gött! Har ju en flaska Sangsom hemma så funderar på om man skulle öppna den ikväll och ha en mysik thaiafton hemma för mig själv :14:

Dela på andra sajter

Så det blir mysbyxor o soffan med en wUthaiare (billigt vitt vin). Någon fylla kan det inte bli heller då jag måste köra tidigt imorgon,.

Balkongdörren öppen och camobrallorna på, kalsong fylla gerillastyle... Sitter i samma sits som du Biggus Dickus, bilkörning och även jobb tomolloww

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Ha det så trevligt på simskolan imorgon...

Trodde i och för sig att en man i din ålder kunde simma vid detta laget. :ironi:  :rotfl:

Jo, jag vet att du skall dit med James.

Ha det bäst min vän. :thumbsup:

Dela på andra sajter

Svärmor och svärfar sover gott på våning tre sedan någon timme... Barn och fru sover bredvid sen en halvtimme! Så nu är man äntligen kung över våning två.. :) Kanske man ska busa till det med att öppna en påse ostkrokar till... :) Med vänlig hälsning Gör det!!!! Va en rebell och visa var skåpet skall stå (o.b.s. betyder inte att du skall möblera om me gör det ändå om du känner för att göra ett "statement"). :rotfl::rotfl: Live fast and hard.. :crazy::lol:
Nej, jag har inget att vinna på det. Jag älskar mina svärföräldrar och dom älskar mig trots att jag är helt annorlunda i deras ögon. Så länge jag trivs under deras tak så får jag respektera deras regler, vilket inte är svårt i vardagen men ställs på sin spets när det kommer dessa erbjudanden från Tommy. Men som sagt om gumman är på bra humör kan jag ordna det med en hotellvistelse.. OK, jag är en toffel, men jag trivs med det.. :) Med vänlig hälsning Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...