mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 22, 2012 Trådstartare Dela Inlagd December 22, 2012 Ja det är underbart med trevliga svärföräldrar. Jag har haft det en gång förrut i 20-års åldern. Men min nuvarande svärmor... ojojoj vilken underbar människa, hon är för det första jäkligt snygg. Hon är som en jävligt bra kompis, jag kommer ihåg en sen kväll när jag stod och tittade ut på natthimlen och bergen från altanen och en arm kommer runt min hals bakifrån. Swey na? följt av en jättekram och orden (på dålig Engelska): thank you for taking such a good care of Nittaya... Den natten blev starten.. eller vändpunken i mitt liv.. Det va då jag bestämde mej, och släppte alla spärrar. Underbart beskrivet Odin... Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Min svärfar är fd fyllo, nu har han svåra leverproblem, som tur är har jag bara träffat honom 2-3 ggr. Senast var vid hans skiljsmässa i våras från min kära svärmor (de var gifta på pappret i 43år), som han dumpade när frugan var 1 år gammal för 40 år sen, för nya äventyr med nästa dam, en riktig kvinnokarl och fd tullare i Bkk. Frugan har ingen aning om hur många halvsyskon hon har, gissningsvis ett 15-tal, varav han tagit hand om ca noll utav... MVH Tommy Sammankokt : förbannade Lao khao... Det är den jävla soppan som dödar landsortsbefolkningen som en j-a slåttermaskin... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 22, 2012 Trådstartare Dela Inlagd December 22, 2012 Min svärfar är fd fyllo, nu har han svåra leverproblem, som tur är har jag bara träffat honom 2-3 ggr. Senast var vid hans skiljsmässa i våras från min kära svärmor (de var gifta på pappret i 43år), som han dumpade när frugan var 1 år gammal för 40 år sen, för nya äventyr med nästa dam, en riktig kvinnokarl och fd tullare i Bkk. Frugan har ingen aning om hur många halvsyskon hon har, gissningsvis ett 15-tal, varav han tagit hand om ca noll utav... MVH Tommy Låter som historien om min morfar. Om hälften är sant så satt han en hel del år i fängelse i Sovjetunionen och blev frisläppt på 70talet. Själv kommer jag ihåg honom som en gubbe som gav rikliga presenter ena minuten och skällde som tusan på resten av tiden. Finns några några historier om kvinnovåld som jag lämnar därhän. Men där gav också levern upp i början på 80talet. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 22, 2012 Trådstartare Dela Inlagd December 22, 2012 He he.du måste förklara varför du konsumerar mer is på helgerna?Mamma bäng.Förstår inte. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu