Jump to content
IGNORERAD

World travel team i konkurs?


aasoiskawbeach

Recommended Posts

Inte han skulle jag använda den resebyrån!

Dom har strulat en längre tid!

vi har Nonki att tillgå

Sedan finnes Resepunken om så behövdes.

Nonki är min favori!

Han fixar som jag vill åka.

Till ett bra pris och fin service.

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 144
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • andrejsdenruskige

    8

  • IsaanWarrior

    8

  • pigge01

    7

  • Bosse Boy

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inte han skulle jag använda den resebyrån!

Dom har strulat en längre tid!

vi har Nonki att tillgå

Sedan finnes Resepunken om så behövdes.

Nonki är min favori!

Han fixar som jag vill åka.

Till ett bra pris och fin service.

Hälsar pigge01

Säkert har du rätt men. Har du läst årsredovisningen eller litar du på dina positiva vibbar? Jag menar inte att dissa Nonki men hur många har EGENTLIGEN koll på vem de anförtror sina pengar? Jag har inte det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Förstår inte varför folk är så korkade att de använder små OKÄNDA resebyråer, skulle inte finnas på världskartan att tex Nonkis skulle blåsa sina kunder, han sköter korrespondensen utmärkt, plus att det finns en mänsklig röst att tala med...som till råga på allt är väldans trevlig.. Folk e fan dumma och blåögda som blir blåsta av oseriösa okända småskuttar!

Sent by my flintaphone and Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte han skulle jag använda den resebyrån!

Dom har strulat en längre tid!

vi har Nonki att tillgå

Sedan finnes Resepunken om så behövdes.

Nonki är min favori!

Han fixar som jag vill åka.

Till ett bra pris och fin service.

Hälsar pigge01

Säkert har du rätt men. Har du läst årsredovisningen eller litar du på dina positiva vibbar? Jag menar inte att dissa Nonki men hur många har EGENTLIGEN koll på vem de anförtror sina pengar? Jag har inte det.

Jag har det efter IRL rekommendationer från vänner, så jag känner mig till 100% trygg, har inte ens tänkt tanken på att bli lurad när man handlar med Nonki, tvärt om. !

Sent by my flintaphone and Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

verkade hyv

Jag har det efter IRL rekommendationer från vänner, så jag känner mig till 100% trygg, har inte ens tänkt tanken på att bli lurad när man handlar med Nonki, tvärt om. !



Sent by my flintaphone and Tapatalk

Jag har pratat med "tjockisen" på WTT och tänkte inte ens tanken på att bli lurad då han verkade hyvens och jag har en kompis som köpt biljett där tidigare. Tur att det var ett par år sedan. 

Link to comment
Dela på andra sajter

man kan alltid kolla www.allabolag.se om de finns med där

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur var det? 30 msek i omsättning och försumbar förlust? Vem hade oroat sig?

Jag för de har inte redovisat 2011

 

Inga anställda och en vinstmarginal på 0,04% och en soliditet på 4,40%

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag använder allaflygbiljetter.se. Har även använt Singhas eminenta söklista här på forumet och hoppas han kör en för sommaren 2013 också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag använder allaflygbiljetter.se. Har även använt Singhas eminenta söklista här på forumet och hoppas han kör en för sommaren 2013 också.

Hallå. Är du blond eller, alla flygbiljetter.se är en sökmotor, typ de superba listor S711 publicerar här på forumet, det e ingen resebyrå!

Sent by my flintaphone and Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Förstår inte varför folk är så korkade att de använder små OKÄNDA resebyråer

 

 

För de allra flesta är väl Nonki just en liten okänd resebyrå. Tvivlar inte en sekund på att han är hyperreko men liten och okänd ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

För de allra flesta är väl Nonki just en liten okänd resebyrå. Tvivlar inte en sekund på att han är hyperreko men liten och okänd ändå.
Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har inte läst företagsekonomi. :wai:

Inte jag heller :nono:

 

Jo för fan! Valde handels & kontorsteknik i 9:an 1968-69 :crazy:

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Förstår inte varför folk är så korkade att de använder små OKÄNDA resebyråer

För de allra flesta är väl Nonki just en liten okänd resebyrå. Tvivlar inte en sekund på att han är hyperreko men liten och okänd ändå.

Jo, men trots allt en "offentlig" person som jag tror de flesta här har nogon typ av första, andra eller tredje hands IRL kontakt till, och det känns tryggt!

Sent by my flintaphone and Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Apropå oseriösa, köpte biljetter av företag i Stockholm i somras och höll på förlora dem pga av att de aldrig betalade in pengarna till Thai. De förhalade det i omgångar, till slut gick jag till deras adress och tvingade de att göra inbetalningen på studs. På eftermiddagen var de utställda. Nära en avbokning 3 dagar innan avresa... Jo, samma företag!

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hallå. Är du blond eller, alla flygbiljetter.se är en sökmotor, typ de superba listor S711 publicerar här på forumet, det e ingen resebyrå!

Sent by my flintaphone and Tapatalk

Och? Fick jag inte skriva det? Var du ordningsman i skolan med?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har ca 2 högskolepoäng i företagsekonomi, det jag kommer ihåg är att debet är mot fönstret. :ahh:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hallå. Är du blond eller, alla flygbiljetter.se är en sökmotor, typ de superba listor S711 publicerar här på forumet, det e ingen resebyrå!

Sent by my flintaphone and Tapatalk

Och? Fick jag inte skriva det? Var du ordningsman i skolan med?

Nä men gammal tvättstugepolis :)

Trotts allt är det en väldigt jävla stor skillnad på en sökmotor och en resebyrå.. Erkänn din tillfälliga blondin fnurra nu :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä men gammal tvättstugepolis :)

Trotts allt är det en väldigt jävla stor skillnad på en sökmotor och en resebyrå.. Erkänn din tillfälliga blondin fnurra nu :)

Den hamnade väl kanske lite på sniskan då. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä men gammal tvättstugepolis :)

Trotts allt är det en väldigt jävla stor skillnad på en sökmotor och en resebyrå.. Erkänn din tillfälliga blondin fnurra nu :)

Den hamnade väl kanske lite på sniskan då. :)

Så Wuttan är inte bara spagge och finne, utan dessutom blond? Nu blev det knepigt ... ;) Ändrades av Benriach

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Så Wuttan är inte bara spagge och finne, utan dessutom blond? Nu blev det knepigt ... :wink:

Om du bara visste. :)

Nja, liit(e) vet jag...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Som någon skrev så sök på allabolag.se

 

För att eventuellt inte bryta mot någon regel bifogar jag inte länken men det fanns några intressanta saker där. Dels att WTT inte hade någon anställd 2009 och 2010 men ändå en ganska hög omsättning. Dels har (vad jag förmodar är) ägarinnan en enskild firma som också är i resebranchen. Adressen till det företaget är i en villa i Älvsjö.

 

 

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

Som någon skrev så sök på allabolag.se

 

För att eventuellt inte bryta mot någon regel bifogar jag inte länken men det fanns några intressanta saker där. Dels att WTT inte hade någon anställd 2009 och 2010 men ändå en ganska hög omsättning. Dels har (vad jag förmodar är) ägarinnan en enskild firma som också är i resebranchen. Adressen till det företaget är i en villa i Älvsjö.

 

Fick höra det idag så det stämmer nog

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...