thaiola Inlagd December 30, 2012 Dela Inlagd December 30, 2012 Hur mycket tar Bangkok Bank i avgift? bank till bank är det 1/4% min 200b max 500b Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Januari 1, 2013 Dela Inlagd Januari 1, 2013 Kan inte föra över pengar till min vän från Nordeas internetbank. Min vän kan inte använda paypal då hon saknar visa-kort, utan det måste ske till hennes bank. Finns det något sätt att föra över pengar till henne enkelt? Vore väldigt tacksam för svar Skaffa ett ICA bankkort och skicka ned... billigast och enklast om du kommer att göra flera överföringar. no poplem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Januari 1, 2013 Dela Inlagd Januari 1, 2013 Skaffa ett ICA bankkort och skicka ned... billigast och enklast om du kommer att göra flera överföringar. no poplem Ja det funkar klockrent. Rochelle har ett nu i Filippinerna. På ett ICA-konto 0 kr i kredit. Där flyttar jag över pengar till henne. 20sek i månaden. Det är bra att ha 2 olika banker. Jag har Nordea också Funkar bra vid enstaka överföringar. Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Januari 1, 2013 Dela Inlagd Januari 1, 2013 Ja det funkar klockrent. Rochelle har ett nu i Filippinerna. På ett ICA-konto 0 kr i kredit. Där flyttar jag över pengar till henne. 20sek i månaden. Det är bra att ha 2 olika banker. Jag har Nordea också Funkar bra vid enstaka överföringar. Hälsar pigge01 haha det var lite snålt att skicka bara 20sek i månaden neee jag förstår, kortavgift 20:- månaden och viktigt som du skriver 0:- kredit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 1, 2013 Dela Inlagd Januari 1, 2013 haha det var lite snålt att skicka bara 20sek i månaden neee jag förstår, kortavgift 20:- månaden och viktigt som du skriver 0:- kredit Hur mycket skickar du Gott nytt på dig Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu